piątek, 20 listopada 2015

Stosik angielski

Stosik angielski

 


Zza oceanu - no prawie - przypłynęło do mnie parę tytułów anglojęzycznych, na które polowałam już od dłuższego czasu. Niektóre z nich miały już swoją premierę w Polsce! 

Co ciekawe, większość książek z tego stosiku jest używana, ale w stanie idealnym. Dzięki temu niektóre książki kosztowały 0,01 funta + przesyłka! :) Najdroższa była "Dziewczyna z pociągu" (6F), która wraz z "I'll give you the sun" (3,85F - w miękkiej oprawie) jest jedyną nową pozycją, prosto od Amazona. Nie wydałam więc fortuny, a udało mi się przygarnąć same perełki, w twardych oprawach! :)


Współautorką Burn for Burn jest Jenny Han, autorka m.in. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" i trylogii "Tego lata stałam się piękna".


Recenzowana przeze mnie "Dziewczyna z pociągu" ukazała się nakładem Wydawnictwa Świat Książki.


Obie książki ukazały się już nakładem Wydawnictwa Otwarte, chyba czytają mi w myślach!

A tak prezentuje się całość:



Widzicie coś co chcielibyście mi podkraść? A może czytaliście coś z mojego stosiku? :)

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jak we wstępie, na Amazonie ;)

      Usuń
    2. W końcu z takich okazji należy korzystać, co nie Magda? :)
      Nie mogę się doczekać następnych zakupów :D

      Usuń
    3. Przy okazji - zazdroszczę "This shattered world" <3

      Usuń
    4. Ale to stamtąd też te używane?

      Usuń
    5. Tak, używane też :) Trzeba je zamawiać do UK niestety i stamtąd do Polski.

      Usuń
    6. jak się kupuje na amazonie? trzeba mieć kartę kredytową? czy wystarczy debetowa?

      Usuń
    7. Wszystko opisałam w poście - http://my-paper-paradise.blogspot.com/2013/11/njo2-jak-zamawiac-na-amazonie.html
      Niestety, książki używane można zamawiać tylko do UK.

      Usuń
    8. nawet jak w ogole nie ma opcji nowej??? masakra bylyby ksiazeczki za grosze!!!

      Usuń
  2. Zazdroszczę "This shattered world" oraz "Rebel Belle" - szkoda, że nie mogę sięgnąć przez monitor i ci ich zabrać :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z nich chętnie bym przeczatała. Eh, muszę się w końcu wziąć za jakąś angielskojęzyczną książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik mniam mniam :) 4 tytuły znam, ciekawi mnie ta kosmiczna trylogia Spooner i Kaufman.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się zastanawiam ostatnio nad zakupem książek w j. angielskim :) ale nie wiem, gdzie najbardziej opłaca się je zamówić :( Zazdroszczę "This Shattered World", gdyż tę serię mam już od dawna w planach ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chyba do końca życia tego nie zdążyła przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam osoby, które czytają książki w obcym języku - ja chyba nie czuję się na siłach niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej <3 Zazdroszczę tylu świetnych tytułów! Ja nie lubię czytać po angielsku, mój angielski jest dobry, ale jak książki- to tylko po naszym pięknym ojczystym języku! Również mam tak z booktubem, lubię niektórych booktuberów z za granicy, ale najlepsi są nasi rodacy! Szkoda że książki (wydawanie ich itp.), jak i booktube jest mało rozwinięty w Polsce. A szkoda, bo mamy naprawdę dużo możliwości, miłego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Moim zdaniem nic nie dorównuje czytaniu w oryginale, bez interpretacji tłumacza :) Wielu zagranicznych booktuberów polecało pozycje z mojego stosu, dlatego się na nie skusiłam ;)

      Usuń
  10. Najchętniej porwałabym Ci "Doll Bones" i to piękne wydanie "Podaruj mi miłość" <3 I tak sobie myślę, że my mamy książki w ładnych oprawach, ale te angielskie to dopiero są perełki! "Oddam Ci słońce" chciałam przeczytać, ale ta okładka jakoś mnie odpycha... A ta u Ciebie? Jest po prostu cudowna :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, rany, ile dobrego! Nie wiem jak to robią, ale "This Shattered World" czy "Rebel Belle" są tak śliczne, że aż boli. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, nie tylko zazdroszczę tak pięknych wydań, ale i tego, że czytasz płynnie po angielsku - gdybym ja umiała, tez czytałabym wszystkie książki w oryginale. Ale uczę się pilnie i kto wie - może wkrótce także będę śmigała po zagranicznych księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć! Takie fajne książki w oryginale! Trzeba poprosić o posta jak zamawiać takie perełki na Amazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post już był ;) http://my-paper-paradise.blogspot.com/2013/11/njo2-jak-zamawiac-na-amazonie.html

      Niestety, książki używane można zamawiać tylko do UK.

      Usuń
  14. Dziewczynę w pociągu też czytałam w oryginale :D a ogólnie całkiem ładny stos

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze zazdroszczę anglojęzycznym wydaniom okładek - dużo ładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, piękne okładki! Kilka tytułów bym chętnie podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja widze ze na http://www.worldofbooks.com/ sie opłaca

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne okładki ♥ Rzadko czytam książki po angielsku, bo jednak lepiej się wczuwam w akcję, gdy rozumiem wszystkie zwroty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. "Doll Bones" ma śliczną okładkę. Ja chce!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ''My true love gave to me'' ma cudną okładkę! <3

    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytanie książek w oryginale jest najcudowniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko czytam książki w oryginale. Będę musiała to zmienić. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej zazdroszczę Ci dwóch ostatnich tytułów! Piękne okładki ♥ Dziewczynę z pociągu właśnie czytam (po polsku), ale w mojej opinii jest to raczej przeciętna powieść. Gdzie zamawiałaś te tytuły?
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. AAAA! Podkradłabym wszystkie pozycje które nabyłaś! Cudowne! Czytasz mi w myślach! Muszę też ogarnąc tego Amazona, bo się opłaca, a ja czytam coraz więcej książek po angielsku :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://lovelybookprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne okładki *-*
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie chce ci nic podkraść chociaż przeczytałabym z chęcią Doll Bones :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej jak ja bym chciała je przeczytać XD :)
    <3 <3 <3
    http://ksiazkijulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny stosik! Jest co czytać w jesienne wieczory z kubkiem herbaty ;)
    Mój poziom angielskiego jest niestety za niski, by czytać w oryginale. Dobrze, że istnieją tłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, zazdroszczę również angielskiego. Skoro czytasz książki w tym języku to zgaduję ,że musisz mieć go perfekcyjnie opanowany. Motywują mnie takie osoby jak Ty do nauki :) Skoro Ty dałaś rade to ja też dam! (brzmi chamsko ale nie to miałam na myśli. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym miesiącu zamierzam zrobić większe zamówienie książek po angielsku. ;)
    "My true love gave to me" ma świetną okładkę! :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY // PORTFOLIO. Jeśli nie lubisz tego typu, komentarzy po prostu go zignoruj albo usuń :) Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, Magdo :)
    Od jakiegoś czasu poluję na książki obcojęzyczne, a dokładnie po angielsku. Zaczęłam Harrego Pottera, ale chcę przeczytać również coś z innego gatunku.
    The girl on the train może być ciekawa, ale i trudna.
    My true love gave to me. To mogłoby być coś dla mnie. Chętnie ukradłabym xD
    Wiesz może, gdzie kupię P.S. I like you w wersji angielskiej?
    Pozdrawiam! ;*
    Martyna z bloga http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...