piątek, 16 października 2015

Jesienny stosik wyprzedażowy

Jesienny stosik wyprzedażowy


Obok wielkiej wyprzedaży na merlinie nie dało się przejść obojętnie, a przynajmniej ja nie potrafiłam. Dziękuję czytelnikowi, który podrzucił informację o promocji, dzięki tobie w moim domu pojawiło się ponad 20 nowych książek :D Gdzie ja je położę?!

stosik blog książkowy

Książki za 3,99 (Arkadia płonie 4,99):

stosik blog książkowy

Książki do 8,99:

stosik blog książkowy

Książki do 14,99:

stosik blog książkowy

Dwie perełki w twardych oprawach za 12,99 i 13,99 (limitowana edycja "Czerwonej Królowej")! :)

stosik blog książkowy

Może też skorzystaliście z promocji, pisałam o niej na facebooku - warto być na bieżąco! 

Widzicie coś dla siebie? Za co polecacie się zabrać najpierw? :)

29 komentarzy:

  1. Stosik wygląda imponująco :)
    Polecam "Czerwoną królową" i "Nigdy nie gasną"!!
    Chciałabym przeczytać "Znak Ateny" i "Syna Neptuna" ^^

    Pozdrawiam i zachęcam do udziału w konkursie o "Aplikację"! :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przeczytam, ale najpierw mroczne umysły! :)
      Aplikację mam, dzięki za zaproszenie ;)

      Usuń
  2. Co?! W twardych oprawach?! Tyle genialnych książek, rety!
    Serio jestem zła, że nie miałam kasy i mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze przegapiłam :/ Świetne książki. Zazdroszczę wielu z nich w szczególności "Królowej Tearlingu". Świetne zdobycze :D Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skorzystałam, ale aż tak się nie zabawiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoho, wyszło na to, że same wypasy! Sama trąbiłam o promocji, ale jakoś nic mnie nie podkusiło na tyle, żeby złożyć zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na merlin.pl kupiłam "Nieprzewidziane konsekwencje miłości" i "Gniewną gwiazdę" za równie śmieszne pieniądze ;-) Też mam problem z pólkami :-P Są wypchane po samiuśkie brzegi i nic już nie da się w nich upchnąć, a książek ciągle przybywa ;-) Aktualnie zalegają stosami na biurku, ale chyba muszę wymyślić inne rozwiązanie. Niestety dopóki nie zrobię przemeblowania nie zmieści mi się do pokoju kolejny regał ;-)
    Pozdrawiam i życzę udanej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam trochę książek na szafkach, bo nie mam co z nimi robić, a mam w pokoju 2 regały! :D
      Również pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  7. Uwielbiam serię o Arkadii to była super okazja!!! Rose to fajna bohaterka i ciekawy motyw zmiennokształtnych

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się skusiłam na promocję merlina. Kupiłam cztery książki: "Kochając pana Danielsa", "29", "Aminata - siła miłości" i "Powrót do Daringham Hall". :) Jeszcze przesyłkę miałam darmową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Chociaż "Kochając pana Danielsa" i "Powrót do Daringham Hall" mnie rozczarowały :/ Też miałam darmową wysyłkę - mają punkty odbioru chyba wszędzie :D

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci bardzo ''Czerwonej królowej''! Ach piękne wydanie! Oby spodobała Ci się tak jak mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny stosik, szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta limitowana edycja "Czerwonej królowej" wygląda pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Klub Karmy za 4 zl!!!
    Gdzieś takie zakupy robila?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już pisałam, udało Ci się ogromnie wstrzelić w czas ;) Wspaniałe nabytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to dzięki cudownemu czytelnikowi, jeszcze raz pozdrawiam! :D

      Usuń
  14. Uwielbiam Twoje stosy, choć zawsze sprawiają, że mam ochotę wydać wszystkie pieniądze w najbliższej księgarni :) Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być powodem bankructwa, ale książek nigdy za wiele! :D Dzięki! :)

      Usuń
  15. A ja głupia po tytule myślałam, że książki sprzedajesz i chciałam pisać o Czerwoną królową w twardej oprawie.. :D Cholera, nie sądziłam, że na tej promocji w merlinie takie fajne książki były...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnóstwo perełek tam było, a Królowej nie sprzedaję! :D

      Usuń
  16. A Czerwona Królowa limitowana czym różni się od normalnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest po prostu w twardej oprawie z obwolutą, treść ta sama ;)

      Usuń
  17. O mój Boże. Ile cudów. A u mnie akurat był pech, bo dwa dni przed tym, jak dowiedziałam się o merlinie, złożyłam zamówienie na arosie i to wielkie zamówienie, więc nie miałam już później kasy. :( A tyle cudów wrzuciłam do koszyka, a koniec końców musiałam nacisnąć X. :(
    W każdym razie, u ciebie widzę tyle perełek, że aż mnie zaczyna boleć głowa i serce, także życzę miłego czytania! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stosik :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ever wanted to get free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on You Like Hits?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...