środa, 21 października 2015

Jak zostać tłumaczem i nauczyć się odmawiać?


Jak zostać tłumaczem i nauczyć się odmawiać?


Polecam zajrzeć do postu: Jak czytać po angielsku,
opisałam tam dokładniej magazyny, to gdzie i w jakiej cenie można je dostać. 



English Matters nr 54
Najnowszy numer wrzesień/październik 2015


Artykuły, które przykuły moją uwagę to:

This and that

We wstępie kilka ciekawostek psychologicznych i teksów na podryw.

People and lifestyle

Prince Harry - The Spare to the Heir - jak wygląda życie piątego w kolejce do tronu członka rodziny królewskiej?

Haitian Lapologne - Polacy na Haiti i nasza tamtejsza historia

Occupation - Conference Interpreter - o zawodzie tłumacza, a właściwie dwóch rodzajów tłumaczy - literackich i ustnych
Culture

More Euro in Europe - jakie są konsekwencje wprowadzenia Euro w Polsce i czy mamy się czego bać?

Travel

Stock Check- garść ciekawostek o Sztokholmie. Wiedzieliście, że przeciętny mieszkaniec tego miasta wypija 4,5 kubka kawy dziennie?!

Conversation matters

No means no - różne sposoby na uprzejme i bardziej dosadne odmiawianie

Czytaliście, macie zamiar? :)

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Colorful Media


3 komentarze:

  1. Skończyłam już czytać ten numer. Okładka mnie nieco zniechęciła, ale treść jak zawsze świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w końcu powinnam zacząć czytać takie gazety, bo póki co moja nauka angielskiego idzie fatalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię magazyny wydawnictwa Colorful Media, aczkolwiek tego numeru jeszcze nie dorwałem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...