czwartek, 17 września 2015

Johny Depp i zagraniczne kino


Johny Depp i zagraniczne kino


Polecam zajrzeć do postu: Jak czytać po angielsku, opisałam tam dokładniej magazyny, to gdzie i w jakiej cenie można je dostać. 


English Matters nr 53
Najnowszy numer lipiec/sierpień 2015


Artykuły, które przykuły moją uwagę to:

People and lifestyle

The Many Masks of Johnny Depp - krótka historia niezwykle popularnego aktora, który od młodości kradł wiele serc, (w tym moje!). Przekrój największych hitów z jego udziałem oraz kilka ciekawostek z życia prywatnego.

On Par with the Family - wyjazd do Ameryki nie musi być tylko nierealnym marzeniem. Biorąc udział w programie Au Pair macie niesamowitą okazję zwiedzenia innego kontynentu, a co najlepsze - dorobienia sobie!

Culture

Cinema International - post o młodych, obiecujących, zagranicznych aktorach, o których niekoniecznie słyszeliście wcześniej. Wiele filmów dopisałam do listy "kiedyś obejrzę".

Contemporary American Literature - zbiór dobrej, obyczajowej literatury amerykańskiej. Część książek czytałam, większość mam na odpowiedniej liście, a część dopiero odkryłam.

Travel

Travel Nightmares - praktyczny poradnik dla podróżujących, warto wystrzegać się błędów opisanych w tekście, przynajmniej tych, na które mamy wpływ i oszczędzić sobie koszmarów.

Conversation matters

Question Master - różne sposoby na zadawanie pytań, poparte dialogami i cytatami z serialu Downtown Abbey

Leisure

Przeczytamy też o popularnym zespole Thirty Seconds to Mars oraz przeanalizujemy jedną z ich piosenek, różnicach między Północną i Południową Anglią, urokliwym Cyprze.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Colorful Media


7 komentarzy:

  1. Z Deppem i o Deppie mogłabym czytać wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Deppa. A ten numer English Matters już dawno za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Depp! To motywująca postać, by dorwać tę gazetę ;) Ale ostatnio widziałam jakieś zdjęcia z gali czy skądś i strasznie się facet roztył :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie rozumiałam fenomenu Deepa, nie podobał mi się ani on ani specjalnie jego gra, na ,,Turyście" prawie usnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam Johnny'ego! <3 Ogólnie bardzo ciekawy numer, moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Deppa, chociaż dawniej grał w zdecydowanie lepszych filmach. Zaczęło się psuć od 2010 roku i właśnie od "Turysty". Wcześniej grał w samych majstersztykach. Nidy nie zapomnę jego roli w "Edwardzie nożycorkękim", czy mniej znanych filmach takich jak: "Blow", "Odważny", "Donnie Brasco". Ehh... mogłabym tak długo ;P Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowała mnie piosenka 30stm!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...