poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Stosik wakacyjny cz.2

Stosik wakacyjny cz.2

 


Druga część mojego wakacyjnego stosiku :) 

Są to głównie egzemplarze recenzenckie oraz prezenty, znalazło się też parę książek z konkursów ;)


Prezenty od mamy, Ukryte Godziny upolowane za ok.10zł :) 


 
Zakupy na nieprzeczytane.pl, książki z rabatem od 35% do 40% :) 


Dziewczyna ognia i cierni oraz Próba Żelaza to egzemplarze recenzenckie od wyd. Albatros,
All the bright places upolowane na nieprzeczytane.pl za niecałe 30zł :) 

 

Egzemplarze recenzenckie od wyd. Papierowy Księżyc i SQN


 Kroniki Tempusu wygrane na portalu granice.pl, Odmieniec z wymiany,
Napój Miłosny wygrany na lubimyczytac.pl


 Egzemplarze recenzenckie od wyd. Egmont


Utrata wygrana w konkursie na blogu Książkowe kocha, nie kocha,
Toxic to egzemplarz recenzencki od wyd. Feeria Young

Tak prezentuje się całość:


Widzicie coś dla siebie? :) Co polecacie?

17 komentarzy:

  1. Ojejku, ile tego! Po "Utracie" mam ogromną ochotę na "Toxic", ale chwilowo brakuje mi pieniędzy na nią, bo kupiłam inne książki :)
    Zazdroszczę tylu świetnych książek i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdro! ;) Nie wiem jak Ty to robisz, że tak mnóstwo książek udaje Ci się wygrać. Mnie samej jedynie od czasu do czasu. ;) Ale cóż - próbuję nadal hah. Muszę sobie upolować to "Powiedz wilkom, że jestem w domu". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ale Ci zazdroszczę! :) Ja ostatnio gustuję w samych ebookach i u mnie stosiku nie byłoby z czego ułożyć :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo mnie ciągnie do "All the bright places"...

    dianabookgeek.blog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik jak zawsze ;) Czytałam już "Wyspę Potępionych" (zdecydowanie mi się podobała), "Dziewczynę Ognia i Cierni" (po jakiś czasie lektury ujawnia się tutaj ukryty potencjał", "Próbę Żelaza" (właśnie mam recenzję na blogu tej powieści), "Maybe Someday" (to NA i liczyłam, że będzie o wiele lepiej, choć sporo plusów ma ta powieść), "Ruinę i Rewoltę" (super finał dla tej serii!!!). Czekam na twoje recenzje i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękności! All the bright places bym chętnie podkradła. Maybe someday i Zakon mimów bardzo polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ciekawych i wspaniałych książek. Będziesz miała co czytać w najbliższym czasie jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poznałabym ''Powiedz wilkom...'', ''Dziewczynę ognia i cierni'' oraz ''Zakon mimów'', ale najpierw muszę przeczytać ''Czas żniw''. Super stos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka! :) Jest ukochana Shannon, Tucker, Hoover... <3 "Dziewczyna ognia i cierni" jest świetna, muszę w końcu recenzję sklecić :)
    Aż nie mogę się napatrzeć na Twój stos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale stos :)) Ciekawa jestem, co powiesz o "All the bright places" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę mnóstwo ciekawych pozycji ;) Poza tym uwielbiam książki w twardych okładkach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. "All the bright places" - jak ja chcę tą książkę! Zazdroszczę strasznie. Polecam "Utratę" i "Toxic". Przede mną "Zakon Mimów", po który mam nadzieję sięgnąć we wrześniu. Udanej lektury :) Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O łał, te stosiki są piękne <3 Naprawdę wakacje dały bajeczne okładki. Hoover! Twardowski! Zazdroszczę, ale w taki miły i rozmarzony sposób.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow zazdroszczę ci takiego stosiku :) Bardzo bym chciała przeczytać "Wyspa potępionych" ale jak na razie do końca nie jestem przekonana co do tej książki :) "Utrata" bardzo mi się podobała tyle, że pierwszej części nie czytałam :) A Maybe someday leży na półce nieprzeczytane :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo "Maybe Someday"! Colleen Hoover zawsze miło jest mieć w swojej kolekcji. :) Z drugiego zdjęcia, czytałam dwie pozycje, a trzecia - 'Cztery sekundy do stracenia' już czeka w kolejce. Posiadam wszystkie, ale z przykrocią muszę rzec, iż "Powiedz wilkom, że jestem w domu" była dla mnie rozczarowaniem. Nie jakimś OKRUTNIE WIELKIM, ale wystarczająco dużym, bym poczuła się dotknięta.
    "All the bright places" - powiem ci, że ta oryginalna okładka podoba mi się dużo bardziej od tej co będzie w Polsce. :) I zazdroszczę! Bardzo, bardzo!
    Ach! "Ruina i Rewolta" i więcej Darklinga i Nikolaia! <3
    I "Zakon Mimów", którego wciąż nie przeczytałam, mimo że mam na półce..
    "Wyspa potępionych" mnie kusi, mam nadzieję, że moja biblioteka zakupi tę powieść.
    Gratuluję wygranej! :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam 'Cztery sekundy do stracenia', "Zakon Mimów" też szybko czytaj! ;) A takie dobre rzeczy słyszałam o "Powiedz wilkom, że jestem w domu"!
      Dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...