piątek, 7 sierpnia 2015

Stosik wakacyjny cz.1

Stosik wakacyjny cz.1

 


Już dawno nie pokazywałam swoich zdobyczy, więc najwyższy czas to zmienić! :) 

Większość tych książek zdobyłam w konkursach, część kupiłam, egzemplarze recenzenckie będą w kolejnym poście.

Zakupy po ok. 10zł w Świecie Książki :) 


 Książki wygrane na portalu urodaizdrowie.pl

 Wygrane na: profilu Prószyńskiego, Książkowe "Kocha, Nie Kocha" i blogu aniamaluje.com :)

Seria upolowana na facebooku, za uwaga 7zł (!) za sztukę!
Te książki są prawie nie do zdobycia, a są naprawdę świetne! 

Outlander kupiony za pół ceny w Świecie Książki, Srebrzyste wizje to wygrana na (najprawdopodobniej) Qfancie, a Jesienne Werble wygrane w wakacyjnym konkursie Świata Książki :)

Wygrane na blogach: ksiazkowewyliczanki.blogspot.com,
mirror-of--soul.blogspot.com, zakladkadoprzyszlosci.blogspot.com
 

Tak prezentuje się całość (bez Wiedźmy):


 

Widzicie coś dla siebie? :) Co polecacie?

29 komentarzy:

  1. Aż się zakrztusiłam... Przepraszam, ile za Gromyko? 7 zeta sztuka? Ktoś był chyba pijany! haha Ale ja Ci zazdroszczę Gromykooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawczyni wydawała się całkiem trzeźwa :D

      Usuń
  2. Dołączam się do komentarza Agnieszki :O

    Chętnie bym przeczytała Srebrzyste Wizje i Obcą :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal zastanawiam się nad sięgnięciem po książki pani Gabaldon... Zobaczymy, może kiedyś się skuszę ;) To samo z Anne Bishop. Niezgodną cchciałam kiedyś przeczytać, ale teraz już mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże, zazdroszczę! A w ogóle, ile ty konkursów wygrywasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże najdroższy, ile książków! :O *.*
    Też chciałabym mieć takie szczęście jak ty!
    "Niezgodna" i w ogóle ♥ Masakrycznie zazdroszczę ♥
    Pozdrawiam, zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość konkursów to nie losowe, a opisowe, więc szczęście niezbyt gra tu rolę ;)

      Usuń
  6. Miłej lektury :) Gratuluję wygranych konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze, wiele sama z chęcią bym przygarnęła! :)
    Gratuluję i życzę miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedźmy zazdroszczę. Tak długo nie mogłam znaleźć, że aż wypadła z mojej listy do przeczytania :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałości! Zastanawiam się czy przeczytać Obcą. Niby wszyscy polecają, ale nie przepadam za romansem w książkach :( Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury:), niestety nie polecę Ci nic, bo to niestety nie moja tematyka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudownych książek... Po prostu osłabłam z wrażenia! W tym "Czerwona królowa", która tak mnie jakoś intryguje od pewnego czasu. Ech, czasami też coś uda mi się wygrać, ale Ty przebiłaś wszystko! :D
    Pozdrawiam
    A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gabaldon - w trakcie kompletowania. Czerwona Królowa - czeka na półce, mam ją w najbliższych planach czytelniczych. Ciekawa jestem, jak ją odbiorę.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Co by było...." - tej pozycji zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę, piękny stos! Sama sięgnęłabym po każdą z tych książek, do tego tyle wygranych... Zazdroszczę wielkiego szczęścia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile książek! *.* Zazdroszczę Twojego powodzenia w konkursach :D
    Jestem ciekawa książek Bishop, a "Obcą" bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś, kto sprzedał Ci Gromyko chyba nie wiedział, co sprzedaje... Ale Ci się udało! :) Zazdroszczę tego wydania "Niezgodnej" - marzy mi się cała trylogia w jednym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Tych nagród książkowych! Aż się w głowie kręci ;)
    Jeszcze zapytam: zakupy w Świecie Książki to w stacjonarnej księgarni czy online? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć!
    Uwielbiam promocje w Świecie Książki, ale ostatnio nie śledziłam ich... Trochę straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Czerwona królowa" mnie już dawno kusi, a nadal nie znam. :o

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie! Chyba zacznę brać udział w każdym konkursie! Gratuluję zdobyczy!
    Mnie bardzo się podobała ''Czerwona królowa'' i pierwsze część ''Niezgodnej'', w połowie ''Zbuntowanej'' przestałam czytać. ''Wiedźmę'' znalazłam w bibliotece tylko jeden tom, więc nie wiem jak reszta, ale on był spoko.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stos! Kiedyś zaczytywałam się w Gromyko, ale teraz faktycznie nie sposób dostać książek z tej serii. Muszę też ruszyć dalej z "Obcą" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Co by było gdyby" bardzo chciałabym przeczytać :) Super nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Gromyko ^_^
    Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę tu dla siebie wszystko ;)
    Olga Gromyku strasznie mnie ciekawi, Hoover oczywiście polecam, a Samantha Young swego czasu zabrała mi kilka godzin życia ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdobycze!!
    Polecam Czerwona królowa i trochę Niezgodna :)
    Zazdroszczę przede wszystkim serii Lux i książki pani Hoover :D
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...