wtorek, 19 maja 2015

Stosik targowy + fotorelacja

Stosik targowy + fotorelacja

 

Targi, targi i po targach! Dzięki kochanej Patrycji z bloga Książki widziane oczami Patiopei, która ugościła mnie i wspaniałą Kamilę z Książek Milki - umilającą mi podróż z Gdańska do Warszawy - mogłam być na moich pierwszych Targach Książkowych :) Jeszcze raz dziękuję dziewczyny, to były wspaniałe 4 dni!

Kamila, ja i Patrycja z koszulkami wygranymi na stoisku lc
- sprawdzałam telefon co kilka minut i opłacało się! :D

Z Kamilą :)
 
Z Patrycją :)
Przede wszystkim, spotkałam się z niesamowitymi ludźmi i poznałam tych, którzy mieszkają bardzo blisko (tak Kamila, o tobie mówię! :D), a nie miałam wcześniej okazji spędzić z nimi czasu.

Równie świetne było spotkanie autorów, których znałam tylko z kart książek, a autografy i kilka miłych słów wynagradzały godzinne kolejki (np. u Flanagana!). Oto co udało mi się zebrać:


Kuba Ćwiek nie potrafi pisać piórem, - wstyd :D - więc zdobyłam nie jeden, a dwa autografy! Po tym jak ubrudził się własną krwią (no dobra, atramentem), zrobił kilka odcisków, na co powiedziałam, że świetnie i naprawdę klimatycznie (kryminał) - napisał to przy drugim autografie! Dziękuję bardzo :D 

A oto nabytki targowe!



Stosik po lewej: Książki po 10zł, fiszki 5zł
Stosik środkowy: niedzielna wymiana lubimyczytac, same nowości!
Kubek od Książki w mieście za 10zł :) Niestety, nieco się potłukł, więc trzymam w nim zakładki.
Stosik po prawej: Oskar (-25%) i Love Rosie (-30%) kupione do podpisu, normalnie nie skusiłabym się na takie ceny. Zwiadowcy i Ciemność płonie przebyli drogę z Gdańska, a Dziewczyna z Porcelany to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czwarta Strona. 

Byłeś na Targach? Chętnie przeczytam Twoją relację! A może widzisz coś, co chętnie byś mi podebrał? ;)

20 komentarzy:

  1. A to Ty wzięłaś Szczury Wrocławia! To czekam na recenzje! I było powiedzieć dał bym autograf xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Tu poprawny link do mojego stosiku :) http://ksiazkiwpajeczynie.blogspot.com/2015/05/stosik-warszawskich-targow-ksiazki_19.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik widziałam, a Szczury masz, więc! :D

      Usuń
  3. Koniecznie muszę pojechać na Warszawskie Targi Książki za rok, nawet nie wiesz, jak żałuję, że mnie nie było :( Mam trochę daleko, ale czego się nie robi dla książek :D

    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam na targach, pierwszy raz, ale jakoś nie widzę sensu żebym pisała podsumowanie tego dnia. Działo się dużo, choć byłam tylko jeden dzień, ale moja relacja z targów chyba by nic więcej nie wniosła.
    Ciekawe nabytki, ja również mam "Dziewczynę z porcelany" i nie mogę się doczekać, aż wreszcie ją przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja relacja targów, w weekend :) muszę rozpisać te moje stosiska skąd, gdzie i kiedy :D
    Miło było Cię poznać i moze spotkamy się jeszcze nie raz
    ps.jedna dziewszyna imieniem Wiktoria, w tamtym roku przyjechała z gdanska na Targi do Krakowa - moze i ty się wybierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba znam tę Wiktorię :D Jeszcze nie wiem czy będę, ale super byłoby się znowu spotkać, czekam na relację!

      Usuń
    2. Hahahaha :D Obie znacie tę Wiktorię i obie dzięki mnie :D :P

      Usuń
  6. Żałuję, że nie mogłam być na targach :( Może uda mi się być na tych w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooo, zazdroszczę autografów i tylu świetnych książek :) Czytałam "Ciemność płonie" Ćwieka i jest to genialna powieść! :)

    Pozdrawiam!
    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobycze przywiozłaś ;-) Ten kubek cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, niedzielna wymiana bardzo Ci się udała! Gratuluję i trochę żałuję, że nie mogłam tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam na targach :(

    Ciemność płonie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza relacja ♥ Jaka szkoda, że akurat wtedy musiałam być w szkole...

    Żałuję, że nie miałam sposobności Cię spotkać, ale na pewno jeszcze będzie okazja w Krakowie. Planujesz się na nich pojawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie wiem czy będę, niestety.

      Usuń
  12. No, no, no... tylko pozazdrościć! Ja niestety nie mogłam być na targach, ale mam nadzieję kiedyś to nadrobić ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, tylko zazdrościć! :)
    chciałabym zobaczyć autograf pana Ćwieka w swoim ''Kłamcy'', och. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam, byłam i nawet Was widziałam:) też fajnie spędziłam czas, bo zostałam przygarnięta przez Angelikę z Lustra Rzeczywistości:) Szkoda, że nie kupiłam sobie takiej koszulki jak Wy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie przywitałaś! Nam udało się wygrać na stosiku lc :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...