sobota, 25 kwietnia 2015

Stosik Warszawa+

Stosik Warszawa+

 


Dzisiejszy stosik składa się z dwóch części - zakupów w Warszawie oraz wygranych i egzemplarzy recenzenckich :) 

W Warszawie byłam przy okazji ogólnopolskiego Turnieju Psychologicznego, którego zostałam finalistką, więc w nagrodę kupiłam sobie kilka książek :D Większość czasu spędziłam na zwiedzaniu, ale udało mi się skoczyć do 2 Dedalusów, których w Gdańsku niestety nie ma, a ceny są świetne!


Zaczniemy od Warszawskich łupów:


Tak wygląda całość :)
 
 

Turniejowe dodatki i powód wizyty w Wawie :)


Przewodnik po Muzeum Powstania i Leksykon Militariów (brata)

Zakupy z Dedalusa:




Do wszystkich chłopców (16zł) - najlepsza okazja, jaką udało mi się upolować :)

Serenada (7zł) - mama nie mogła się oprzeć


 NA od Ambera, Tylko Ty (10zł) lepsza niż Wybieram CIEBIE (15zł), ale obie raczej przeciętne.


Dobrze, że powstrzyłam się z zakupem w pierwszym Dedalusie, gdzie były po 15zł, bo w drugim (na Dobrej) Zbuntowane Anioły były za 8zł, a Studnia Wieczności 9zł.  

Część druga:


Tak wygląda całość :)


 Starter, Przeznaczenie bohaterów, Akademia Dobra i Zła
od wydawnictw Albatros, Feeria Young i Jaguar (wszystkie recenzje podlinkowane)


Duff, Ameryka za 8$ i Anatomia Kłamstwa od wydawnictw Mira i SQN
(wszystkie recenzje podlinkowane)


Próba ognia i Blue Jeans wygrane na fanpage'u Jaguara w konkursie dla blogerów (recenzja Próby Ognia już niedługo!), Zac&Mia wygrana na portalu obliczakultury.pl


Widzicie coś dla siebie? Czego powinnam przed Wami pilnować? :)

24 komentarze:

  1. Piękny stosik. Niektóre książki bym podkradła ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Libba Bray jak tanio! Ale Ci się udało :) Sama nie czytałam, ale to podobno bardzo dobre książki są. Podkradłabym Ci Starter oraz Akademię Dobra i Zła. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram Ciebie - jest genialna, jak jej druga część - Wybieram miłość.
    Zapraszam do siebie, akurat mam je też zrecenzowane. http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze swojej strony bardzo polecam "Zbuntowane anioły" oraz "Studnię wieczności" :) Czytałam całą trylogię Libby Bray już wiele lat temu i do dziś mile ją wspominam :)

    www.bookyourself.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle książek! Chyba będę musiała wybrać się kiedyś do Dedalusa przy okazji wyjazdu do Wa-wy. ;) Uwielbiam serię Libby Bray, nie wiem, czy znasz, ale "Wróżbiarze" jeszcze lepsi. ;) Gratuluję wygranych w konkursie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam "Wróżbiarzy" i bardzo mi się podobali, czekam na 2 część :)

      Usuń
  6. Ile książek, jestem pod wrażeniem. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik, jestem pod wrażeniem. Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacny stos...miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, mnóstwo książek, więc życzę przyjemnej lektury, a do Dedalusa muszę wstąpić przy okazji targów, wybierasz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej tak ;) Dostałam już akredytację, ale jeszcze nie jestem do końca pewna jak to będzie.

      Usuń
  10. Cudowne stosy :) Miłe lektury tych, które jeszcze zostały do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anatomia kłamstwa! Nadal jej nie mam. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam "Anatomię kłamstwa" - czyta się lepiej, niż można się tego spodziewać! Mam chrapkę na "Zack & Mia", "Akademia dobra i zła", "Starter", "Przeznaczenie bohaterów" i "Duff" - mogę pożyczyć na zawsze? :D
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, linkowałam recenzję :)
      Niestety nie! :D Ale Duff, Akademię i Przeznaczenie sprzedaję/wymieniam ;)

      Usuń
  13. Gabaryty Studni wieczności onieśmielają :).

    OdpowiedzUsuń
  14. O, widzę że masz książki Libby Bray bez pierwszego tomu! Ja w domu mam tylko ostatni, po dwóch pierwszych pozbyłam się jakiś czas temu, ale mam w planach ponownie je kupić, żeby po prostu sobie były na półce. :D I właśnie odwiedzę wkrótce Dedalusa w Krakowie bo widziałam "Zbuntowane Anioły" za 8 zł. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pierwszy tom, kiedyś był w stosiku :D

      Usuń
  15. Akademia dobra i zła wymiata! :)
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stosik;)
    Muszę przeczytać Zac & Mia i Starter;)
    Zapraszam też do siebie,dopiero zaczynam: http://gabxreadsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zac&Mia chetnie bym przeczytała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygarnęłabym wszystkie książki. No, może oprócz "Zaca&Mii" bo akurat mam, ale tak to: *.*

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś przeczytać "Anatomię kłamstwa", bo coś mi się widzi, że sporo mogłabym się z niej dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad "Starterem", chociaż nie wiem, czy nie jest to po prostu kolejna sztampowa młodzieżówka. ;)
    Poza tym życzę Ci miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...