czwartek, 2 kwietnia 2015

Podsumowanie marca

Podsumowanie marca

 

W tym miesiącu poszło mi lepiej niż ostatnio, dużo lepiej. Chodzi mi przede wszystkim o jakość lektur, ale nie da się ukryć - ilość też jest dużo większa niż w lutym - 14 tomiszczy :) Nie przedłużając, oto czym zaczytywałam się w marcu!



Do ulubieńców dołączyły: Cztery sekundy do stracenia (niespodzianka;)), Onyks (kolejna;)), Posępna litość. Ostatnia spowiedź zawładnęła moim sercem, ale mam wobec niej mieszane uczucia, więcej tutaj. 

Posty, które mogłeś ominąć: 

 

 

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/6-lekcji-od-celaeny-sardothien-ze.html
http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/stosik-konkursowo-promocyjny.html
http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/upiezcy-niebios-brandon-mull.htmlhttp://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/przedprremierowo-przeznaczenie.html

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/3w1-os3-testy-cztery-sekundy-do.html

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/3w1-os3-testy-cztery-sekundy-do.html

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2015/03/jak-zorganizowac-wyprawe-do-londynu.html

Jaki był twój marzec?
Jaka książka szczególnie ci się spodobała, może mamy wspólnych ulubieńców? ;)

27 komentarzy:

  1. Do mojego marca wstyd się przyznawać, jednak Twój był rzeczywiście niczego sobie. Gratuluję wyniku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 14 książek to wspaniały wynik! Gratuluję i zazdroszczę takiego tempa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Libster Blog Award.
    www.zajkowskaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz, naprawdę. :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu szybko czytam :D I często znajduję do tego okazję!

      Usuń
  5. Wspaniały wynik, o wiele lepiej niż ja. Chyba musiałaś cały czas siedzieć i czytać :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, były już lepsze wyniki :D Np. 17 książek w 3 tygodnie - i nie, nie zabarykadowałam się w domu :P Po prostu szybko czytam :D I często znajduję do tego okazję!

      Usuń
  6. Dobrze, że jesteś zadowolona, to najważniejsze. :) Jeśli chodzi o powyższe tytuły: trochę podczytywałam "Szklany tron", ale mnie nie wciągnęło, niestety; interesuje mnie natomiast "Przeznaczenie bohaterów", tylko poczekam na więcej wpisów u różnych blogerek, żeby mieć pewność, że warto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój marzec zaskakująco bogato, bo aż siedem książek. Sama nie wiem jak to się stało razem z maturami na głowie, więc miłe zaskoczenie. W marcu głównie zaczytywałam się w książkach Nixa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonuje mnie ta Ostatnia Spowiedź. Czytałam pierwszy tom, który był... taki trochę nijaki dla mnie. Przeciętny dość. Może miałam za dużo oczekiwań - nie wiem. W każdym razie nie mogę się zmotywować do sięgnięcia po kontynuację. :/
    Ale gratuluję wyników! :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych książek masz na koncie w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie marzec okazał sie naprawdę niezły. Książkowo całkiem dobry, blogowo również. Wspólnych ulubieńców raczej nie mamy :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Wy to wszyscy robicie, że czytacie tyle książek na miesiąc? :( Dla mnie od początku roku 6 to norma, a więcej niż 10 na miesiąc nie przeczytałam chyba nigdy... Gratuluję i zazdroszczę takiego tempa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu szybko czytam :D I często znajduję do tego okazję! ;) Dzięki :)

      Usuń
  12. Czytałyśmy razem "Onyks" :) Przepiękny wynik! U mnie w tym miesiącu 9 książek na liczniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w marcu zaczęłam czytać dopiero przez ostatnie dwa tygodnie, bo wtedy włączyłam Legimi. I w sumie nie przeczytałam żadnej papierowej książki, tylko 5 e-booków. Teraz przez święta postaram się poprawić i czytać rzetelnie przez cały kwiecień. Książek na półce elektronicznej i prawdziwej przybywa, a czasu ubywa. Tobie oczywiście gratuluję świetnego wyniku, ale wcale mnie on nie dziwi. Myślę, że liczba przeczytanych książek wzrasta proporcjonalnie do liczby godzin nieobecności w szkole :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia Spowiedź jeszcze przede mną, ale mam dobre przeczucia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie mamy wspólnego ulubieńca - ONYKS <3

    xoxo
    Anka [http://swiat-ksiazkowych-recenzji.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym, aby doba rozciągnęła się tak, żebym tez mogła czytać tyle książek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja się nie rozciąga ;) Kwestia priorytetów.

      Usuń
  17. Seria "Ostatnia spowiedź" zdecydowanie została przeze mnie pokochana :) Natomiast zazdroszczę "Onyksu", zbieram kasę, by w końcu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny wynik. Mam ochotę na "Ostatnią spowiedź" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyniku! Myślałam, że moje 6 to bardzo dużo (zwykle jest 4, ale niedługo kończę studia, to może będzie lepiej). 14 - WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 6 to też sporo, szczególnie na studiach.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...