sobota, 21 marca 2015

Stosik konkursowo-promocyjny

Stosik konkursowo-promocyjny

 


Pora na to co mole książkowe lubią najbardziej czyli... stosik, dość pokaźny. Po zrobieniu zdjęć przyjechało kilka paczek i dowiedziałam się o wygranych w paru konkursach, ale cóż - na to jeszcze przyjdzie czas! :)

Dzisiejszy stos składa się w dużej mierze z jednej wygranej - w ogólnopolskim konkursie języka angielskiego, gdzie udało mi się zająć 1 miejsce. Nagroda idealna - bon do księgarni internetowej Gandalf. (Niestety dość drogi sklep, ale nie narzekam :D)


 Oto co tam wybrałam:

część 1

Zachwalana Miniaturzystka, kontynuacja świetnego Cienia i Kości - Szturm i Grom, Monument 14 oraz przeczytany i bardzo dobry Onyks. Do tego mój pierwszy w życiu notes/planer z Moleskine, z którego jestem bardzo zadowolona - jego cena była zadziwiająco niska, w porównaniu do książek!

część 2

 Kolejna porcja zakupów z bonu :) Oby Misja 100 okazała się lepsza niż piszecie, bo serial świetny. Wierna to obowiązek czytelniczy, chociaż nie uniknęłam spojlerów :/

Konkursowo:



Grzesznik i Chirurg wygrane na facebooku Albatrosa
Ukryta brama, którą wygrałam już jakiś czas temu na facebooku Egmonta, ale zupełnie zapomniałam o niej w poprzednich stosach.

Zakupy:



Obie części Monumentu po ok.18zł, Ostre przedmioty ok.20zł; Merlin


Wszystko -35%, Znak. LS'a mam z autografem, udało mi się go zdobyć na spotkaniu w Gdańsku!

Tak prezentuje się całość: 


   

Widzisz coś dla siebie, jakieś rekomendacje? :)

46 komentarzy:

  1. Wow, niezły stosik ;D Gratuluje wygranych ;) Moim sercem najbardziej zawładnęła "Piąta fala. Bezkresne morze". Zły również nie był "Monument 14. Odcięci od świata" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Całą trylogię zamierzam niedługo zmaratonować ;)

      Usuń
  2. Świetny stos :) Przyjemnej lektury tego co jeszcze zostało do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki cudowności ^^ Gratuluję wygranej w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękny stosik!
    ''Sabriel'', ''Miniaturzystka'', ''Ukryta Brama'', ''Dar Julii'' - GENIALNE POWIEŚCI!!!
    Życzę przyjemnej lektury ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że "Miniaturzystka" Ci się spodoba, jak dla mnie to genialna książka! Z chęcią przygarnęłabym "Sabriel" oraz "Ostre przedmioty". Kusi mnie też ta seria Lux (bo chyba tak się nazywa?), ale to od "Obsydianu: by wypadało zacząć.. :D Gratuluję wygranej w konkursie i przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lux to seria wobec której mam mieszane uczucia, myślałam, że jest taka okej, ale potem drugi tom strasznie mnie wciągnął :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Cudne nabytki! Uwielbiam książki Papierowego Księżyca chociażby za ich prześliczne okładki, które przyciągają wzrok. Przyjemnej lektury! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Miniaturzystkę" bardzo chciałabym przeczytać. Bardzo, bardzo! Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeczytałabym "Dar Julii" jako pierwszą książkę ze stosiku ! Gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dar Julii już przeczytany, nawet zrecenzowany, zaraz podlinkuję. Dziękuję! ;)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej w konkursie :D Monument i Szturm i Grom to moje plany. Świetne książki to Onyks i Dar Julii. Zazdroszczę Bezkresnego morza i książek Gerritsen ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dar Julii już przeczytany, nawet zrecenzowany, zaraz podlinkuję. Dziękuję! ;)

      Usuń
  10. taki bon to naprawdę genialny prezent :) samemu sie wybiera na co się ma ochotę :) aż sobie wyobraziłam jak buszuję po takiej księgarni z pytaniem "to ile jeszcze mam do wydania?" :) genialne!
    gratuluję pięknych książek i życzę przyjemnej lektury!
    PS. czyżby szablon nabrał więcej bieli? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, świetna nagroda! Było właśnie tak jak napisałaś, mega przyjemność, bo wydawałam "nie swoje" - moje ale jednak - pieniądze :D Dziękuję!
      Tak, zdecydowałam, że wolę bardziej minimalistyczne tło i wygląd. Podoba się? ;)

      Usuń
  11. Miniaturzystka - polecam! Wspaniała :) Mam też Piątą falę, ale jeszcze nieczytaną;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miniaturzystka też ostatnio wpadła w moje łapki i czeka na przeczytanie :)
    Gratuluję wygranej ^^
    wiem , że to nieistotne, ale rzuciło mi się w oczy, że ja mam starszą wersję wiernej i inne napisy na okładce ;'")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nawet nie wiedziałam, że coś zmieniali.

      Usuń
  13. Świetny stos i wiele interesujących mnie pozycji :) Podkradłabym Misję 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zazdroszczę autografów od Włodka i Karola :( Też chciałam pojechać na to spotkanie w Gdańsku, ale niestety nie udało się. Pozostaje mi w końcu kupić książkę ;) Stos zacny, sama chciałabym takie! I oczywiście gratuluję wygranej, na pewno należała ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Szkoda, że nie było cię na spotkaniu, wiem, że książkę można było kupić z autografem na Znaku, ale jak jest teraz to nie wiem.

      Usuń
  15. "Miniaturzystka" i LS! Zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, brałabym wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  17. No ładnie się ten twój stosik prezentuje :)
    Na Sabriel tak się czaję i czaję, a trylogię Grishy też bym baaardzo chętnie przeczytała, ale chyba najpierw ogarnę ją po angielsku:P


    wsrodregalow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, najbardziej to ci zazdroszczę "Sabriela". Odkąd przeczytałam, że to taka "młodzieżowa Gra o Tron", przepadłam. :D Muszę koniecznie zdobyć tą książkę!
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze, kiedy patrzę na Twoje stosiki, mam ochotę wydać wszystkie oszczędności na książki. :)) Życzę udanej lektury i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Sabriel" czytałam i mi się podobała, więc cieszę się, że dalsze części mam już na półce :)
    "Monument 14" bardzo mnie wciągnął, czytało się go lekko :)
    Gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Już nie mogę doczekać się Sabriel i Monumentu! :)

      Usuń
  21. Ach, cudny stos! Już się zakochałam :) Jestem ciekawa Twojej opinii o Misji 100. Też do mnie idzie i też pokochałam serial. Jesteś w teamie Bellarke? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misja jeszcze przede mną :)
      Ballarke to moje otp oczywiście! :D

      Usuń
  22. Taki fajny stosik! "Piąta fala. Bezkresne morze" mam własną i czytałam. Najbardziej z pozostałych książek chciałabym mieć "Onyks". Poluję na jakąś promocję czy coś, ale na razie z marnym skutkiem. No, a "100" oglądałam serial, więc może za wersję papierową też się zabiorę. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onyks można kupić na nieprzeczytane.pl za niecałe 26zł, nie wiem czy ta cena cię zadowala :) Dziękuję! :)

      Usuń
  23. Czytałam niedawno "Sabriel" i bardzo mi się podobała. Na półce czeka już na mnie kontynuacja.
    Mam za sobą też "Ukrytą bramę". Bardzo lubię cały cykl o podróżnikach w czasie.
    Za mną też "Misja 100". Nie widziałam serialu. Książka mi się podobała. Nie wiem, czemu tyle osób na nią narzeka. Może dlatego, że widzieli serial i porównują?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej w konkursie :) Stosik fantastyczny, "Miniaturzystka" to książka, którą chętnie bym Ci podkradł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny stosik! Czytałam Wierną i niestety wcześniej także nie uniknęłam spojlerów. No ale cóż, one są wszędzie.
    Miniaturzystkę ostatnio kupiłam i mam nadzieję, że się zakocham, tak jak wiele osób mówi.
    A zazdroszczę ci Misji 100, bo mnie bardzo ciekawi. Najpierw książka, później serial. I też liczę, że mi się spodoba, jeśli już ją zdobędę :D

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, ojej! Ile cudowności! Nigdy nie byłam dobra z angielskiego, ale dla takiej nagrody mogłabym spróbować :) Ale świetne książki!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zacznę od tego, że Ci bardzo, ale to bardzo współczuję. Nie dość, że musiałaś poświęcić długie godziny na wybieranie, które książki chciałabyś otrzymać. To jeszcze pewnie chciałoby się więcej, ale nie można, bo wartość bonu jest ograniczona. I tak trwałaś, pewnie nie dzień, nie dwa, w tej okrutnej roterce. Potem jeszcze główkowałaś co by tu nabazgrolić na konkurs. Jednego dnia jest wena, następnego już gorzej. Nerwy, stres, adrenalina. Konkurencja nie zostawała w tyle. Zacięta rywalizacja. W końcu postanowiłaś coś kupić. Tu wygrana jest pewna. Ale znowu nie wiadomo co wybrać, pieniądze na drzewach nie rosną. Stałaś w tłumie, ścisku i udręce, aby zdobyć podpis Karola i Włodka. Nie wiedziałaś czy zechcą się podpisać czy ochrona pozwoli Ci się do nich zbliżyć. Na szczęście ja trwałam u Twego boku, co trochę mogło ukoić nerwy. Potem jak już wszystko zostało załatwione, wybrane, konkursy wygrane, wojna z pocztą zakończona zwycięstwem, to wtedy rozpoczęła się walka z samą sobą. Jak zrobić wystarczająco artystyczne zdjęcie? Jak ułożyć książki, by się idealnie prezentowały? Bieganina po domu pod zdziwionym i zaciekawionym spojrzeniem taty. Cóż to ta jego córka wyprawiała, żeby potem na blogu pojawiło się tak perfekcyjne ujęcie stosika? Pot, krew, łzy. A teraz jeszcze musisz znaleźć czas, żeby to wszystko wziąć i przeczytać. Naprawdę bardzo, bardzo Ci współczuję. Ale chcę jakoś pomóc, mogę zdjąć z Ciebie te brzemię. Powiedz tylko słowo, a przejmę te książki i nie będziesz musiała się niczym martwić. To dla mnie żaden problem, nie przejmuj się, że mnie tym obarczysz. Dam radę. Jestem silna, mocna, zdecydowana i pewna siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, bardzo dziękuję za ten piękny komentarz, 100% racji ofc!
      Stałam z tobą i na szczęście się udało! :D Tylko akurat mama, nie tata, patrzyła na mnie spod byka! :D Twoja propozycja jest bardzo, ale to bardzo hojna, ale sama muszę nieść swój krzyż! Niestety, sukces nie jest łatwy do zniesienia, ale z takim mentalnym wsparciem, z pewnością dam radę!
      Wygrałaś wiadro internetu! No i pożyczę ci którąś, jak tak ładnie napisałaś :D

      Usuń
  28. Super stos! ^^ miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ zazdroszczę tego bonu, chociaż ciężko byłoby mi wybrać książki :). Z Twojego stosu czytałam tylko "Dar Julii" i "Ostre przedmioty", ale bardzo bym chciała przeczytać Lekko stronniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawa za wygranie konkursu!!! Pomysł na nagrodę genialny :)
    Miniaturzystkę mam, jeszcze nie przeczytana.
    Z serii Lux został mi tylko piąty tom, ale poczekam na polską wersję :)
    Tak patrzę na moje półki i kusi mnie Bezkresne morze, ale sprawdziłam, że premiera trzeciego tomu dopiero w 2016(!) roku, więc chyba poczekam...
    Stosik do pozazdroszczenia :)

    -Marika (@polishbooklover)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Oj, nie wiedziałam, że tak późno wychodzi 3! :/ W takim razie chyba też odłożę na później ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...