czwartek, 12 lutego 2015

Stosik (po)świąteczny #13



Stosik (po)świąteczny #13

 


Gwiazdka to okazja do zdobycia powieści, na które ma się ochotę od dłuższego czasu, jednocześnie oszczędzając problemów darczyńcy :) Win-win!


Oto co Mikołaj zostawił pod moją choinką:


Jedno małe kłamstwo było pierwszą książką tego roku, bardzo udaną :) Obsydian całkiem niezły, Boy 7 już mniej. Za to Korona w Mroku wręcz przeciwnie - genialna, już niedługo więcej o niej :)

Widzicie coś dla siebie, czego mam pilnować? ;)

19 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie tytuł "Jedno małe kłamstwo" właśnie, a "Troje" już na mnie czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. „Korona w mroku” <3 Niedawno skończyłam trzeci tom, czyli „Heir of Fire” i przepadłam, całkowicie, 100% <3 Nie mogę się doczekać premiery czwartego tomu(chyba nie dotrwam), ale już w maju premiera „A Court of Thorns and Roses”, mam nadzieję, że będzie równie genialna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na 'A Court of Thorns and Roses', chcę już maj! :D

      Usuń
  3. Najbardziej zazdroszczę ,,Troje" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Troje". To świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na twoją opinię ,,Korony w mroku" bo przymierzam się do twórczości Maas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowej recenzji nie będzie, ale Mass jest genialna, polecam :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę książki "Troje", mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz "Badacza potworów" na wszystkie książki mam wielką ochotę. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę spóźniony ten świąteczny post :D Marzy mi się "Korona w mroku"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się marzy przeczytać Obsydiana i serię Sarah J. Maas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To Gwiazdka kończy się dopiero w lutym XD Ciekawi mnie, jak dla mnie wypadnie "Korona w mroku", ale skoro Tobie się podobała to jestem dobrej myśli i cieszę się, że kupiłam, jak była po promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Troje", podobała mi się :)
    Ciekawa jestem natomiast "Badacza potworów" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, "Korona w mroku" jest genialna! A "Obsydian" mam na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołaj zaszalał :D Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik, bardzo w moim stylu ;) Trzy książki z niego mam za sobą, a Koronę w mroku mam gdzieś w stosie, nie mogę się doczekac lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książki prezentują się wspaniale, jednak niewiele o nich słyszałam. Może jedynie "Obsydian" obił mi się o uszy. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...