środa, 4 lutego 2015

Podsumowanie stycznia - nowi ulubieńcy

Podsumowanie stycznia -

nowi ulubieńcy 



Styczeń był świetnym, ba, genialnym początkiem roku! Przeczytałam mnóstwo książek z czego większość była naprawdę dobra!  


Tak wygląda całość:



Przeczytałam 17 książek,
5786 stron, co daje ok.187 stron dziennie!


Raczej nie pobiję wyniku z tego miesiąca, chociaż kto, wie? Był tydzień, gdzie czytałam codziennie po ponad 400 stron oraz taki, kiedy nie czytałam wcale. 

Wciągnęłam się też w nowy serial - Arrow (ktoś ogląda), a ponieważ zaczynam ferie, będę mogła nadrabiać zaległości.




Oto moi ulubieńcy miesiąca, chociaż większość książek była naprawdę dobra! Przede wszystkim, w tym miesiącu poznałam "Szklany Tron", który całkowicie mnie zaczarował! Nie mogę doczekać się kolejnych części serii! Już niedługo post, zainspirowany tymi powieściami :)

Znacie te tytuły? Jeśli nie, koniecznie to nadróbcie!


Oto posty, które mogliście ominąć:

14 najlepszych książek 2014


Grey czy Sherlock?


"Endgame.Wezwanie" James Fray, Nils Johnson-Shelton


Dar Julii jest idealny, oto 5 powodów


Jaki był twój styczeń?
Jaka książka szczególnie ci się spodobała, może mamy wspólnych ulubieńców?

29 komentarzy:

  1. Jak to zrobiłaś? :o naprawdę podziwiam Cię! I zdradź mi proszę, kiedy znalazłaś na to wszystko czas - jesteś niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu lubię czytać :D Pierwszy tydzień to jeszcze przerwa świąteczna, koniec miesiąca angina i tak wyszło :D Dziękuję *rumieni się*.

      Usuń
  2. I dla mnie styczeń był bardzo udany ,ale myślę tu raczej o szkole, bo z czytaniem raczej średnio... Mam wielką ochotę na 'Koronę w mroku' ,ale nke wiem,czy znajdę ją w bibliotece.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucze jak ja chcę przeczytać "Szklany tron", o którym słyszę same dobre opinie, a nigdzie nie mogę go znaleźć. :(
    A poza tym świetny wynik!:)
    Nie dziwię się, że Harry Potter się tu znalazł ^^ "Jedno małe kłamstwo" mam już na swojej półeczce i tylko czeka, żebym znalazła czas na przeczytanie. :)
    A "These broken stars" zastanawia mnie i dość mocno zachęca okładką, więc cóż może się skuszę. ;)
    Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklany kupiłam już dawno temu za całe 9zł, nie wiem gdzie można teraz dostać. "These broken stars" polecam, mają być wydane w Polsce :)

      Usuń
  4. WOW! 17 KSIĄŻEK? GRATULUJĘ! ♥
    ''Szklany Tron'' jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik! :) Ja niestety nie daję rady czytać tyle w ciągu roku szkolnego, może w wakacje nadrobię :D
    Jak wrażenia po Will Grayson, Will Grayson? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklany Tron już w drodze, nie mogę się doczekać! :D
    A jak podoba Ci się Arrow, to polecam też The Flash ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja! Ja oglądam Arrow! I jest świetny ^^ Jestem w połowie drugiego sezonu, ale oglądam z przyjaciółką, z którą spotykam się dość rzadko. Ale bardzo polubiłam ten serial ;)
    Taka ilość książek na miesiąc pozostaje u mnie w sferze marzeń... ja na przeczytanie 17 bym potrzebowała 3/4 miechy. Studia nie pozwalają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie skończyłam Czarę Ognia i jestem pod ogromnym wrażeniem tej powieści. Na Zakon Feniksa przyjdzie mi jeszcze poczekać, bo mam inne zobowiązania....
    Na Szklany Tron byłam trochę uczulona, jednak teraz się tak zastanawiam, czy po niego nie sięgnąć, w końcu tyle zachwytów usłyszałam pod adresem tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieco się bałam, ale naprawdę polecam :)

      Usuń
  9. Wow, co za wynik! Podziwiam, ja w życiu nie osiągnę takiej liczby! Gratuluję i życzę chociaż zbliżenia się do siedemnastki w lutym :) "Szklany tron" bardzo chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 17 książek??? Gratuluję, choć nie mam pojęcia, jak ci się to udało :D Ja niestety już po feriach, a teraz już tylko matura, matura, matura… Ale czaję się na "These broken stars" i przymierzam do zakupu. A "Szklany tron" przecudowny, nie mogę już czekać na premierę 3 części, chyba trzeba będzie przeczytać w oryginale. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) "These broken stars" polecam, mają być wydane w Polsce :) Ja ze Szklanym czekam, bo potem będę musiała czekać latami na kolejną część po ang, ostatnią przeczytam w oryginale, żeby nie mieć już na co czekać :D

      Usuń
  11. Przepiękny wynik! Czytałam "Szklany tron", ale mnie nie zaczarował, pełno było tam sprzeczności, ale mimo to kupiłam (po promocji) "Koronę w mroku" i mam zamiar dać szansę tej serii.
    U mnie w styczniu 7 książek, a najlepsze te od Ricka Riordana plus "Wróć, jeśli pamiętasz" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zakup, polecam :) Po Wróć nie sięgnę, kto czytał moją recenzją poprzedniego tomu wie dlaczego. Riordan jeszcze przede mną :)

      Usuń
  12. Oh, These broken stars wygląda kusząco! Taka cudna okładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, Maas faktycznie taka dobra? Tej serii nie czytałam, ale chyba skuszę się na jej nowy tytuł (światowa zapowiedź na maj bodajże) - A Court of Thorns and Roses.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialna :) Na tę książkę też poluję :)

      Usuń
  14. Przerażający wynik! Wspaniale! Maas jestem ogromnie ciekawa, jednak teraz nie mam na nią czasu, choć leży do krakowskich targów na moim regale. Powiedzmy, że czekam na dłuższe wolne, by pochłonąć je na raz. A dodatkowo jestem bardzo zaintrygowana "These Broken Stars"! Naczytałam się masę fajnych rzeczy o niej, a okładka jest wręcz olśniewająca. Może kiedyś znajdę ją na jakiejś promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz Mass! Chociaż kocioł garnkowi, bo u mnie też czekała 2 lata prawie :P

      Usuń
  15. Żadnego rozczarowania miesiąca? To świetnie :) Ja w styczniu przeczytałam 7 książek. Uważam, że to mój sukces, no ale przy Tobie się nie umywa. No a ulubieńcem został Player one i zachęcam, żebyś w końcu zdjęła go z półki, bo się zakurzył :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były książki gorsze, ale nie aż tak :) Zdejmę, zdejmę, na Mass przyszła kolej to i na Playera przyjdzie :D

      Usuń
  16. "Obsydian" jest genialny <3 Starsznie się cieszę, że 3 tom pojawi się w Polsce już 18 lutego, będę miała co czytać na praktykach <3 Bardzo fajny blog. Dodaję do linków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.ksiazkowe-recenzje-ani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wynik :) ja czytałam tylko Pottera z tego stosu, ale kilka z wymienionych książek mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zabłądziłam" - strasznie fajna książka! :)
    Pozdrawiam ~ !

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleństwo! 17 książek? Wow :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O, mamo, ale wynik! :O
    Gratuluję! :)
    Zazdroszczę Ci These broken stars :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...