czwartek, 4 grudnia 2014

Podsumowanie listopada

Podsumowanie listopada

 


 

Oj, słabiutki ten miesiąc, ale idą święta czyli mnóstwo czasu na lektury! :)

Żeby poczuć się świątecznie, udekorowałam biblioteczkę lampkami, chcecie zobaczyć całość? 

 



Serię Marie Lu skończyłam dość szybko, w porównaniu do innych książek, bo w tydzień. Ech, moje lenistwo bierze górę i dzięki temu obejrzałam cały pierwszy sezon The 100 i cały szósty sezon Supernatural... Ups!


Bez lampy

Posty, które mogliście ominąć:



http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/11/przedpremierowo-all-our-yesterdays.html

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/11/3w1-kamerdyner-dziesiec-pytkich.html

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/11/filmowo-5-problemow-kosogosa.html

Jak minął wasz listopad? :) 

11 komentarzy:

  1. I tak wynik jest bardzo dobry. Ale życzę w grudniu jeszcze lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach The 100, a SPN uwielbiam! Grudzień będzie lepszy, dużo wolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w listopadzie przeczytałam dwie książki, z którymi już miałam okazję się zapoznać i które na pewno przeczytam po raz trzeci. A z nabytkami poszlałam, za to z nadrabianiem biblioteczki domowej - nie. Kolejka książek do przeczytania wydłuża się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój listopad był bardzo słaby. Liczę na to, że dzięki długiej przerwie świątecznej uda mi się nadrobić czytelnicze zaległości ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogię Marie Lu planuję od dawna, podobnie jak "Endgame", lecz nie po drodze mi z nimi, niestety. W grudniu życzę wieeelu chwil wolnych, wspólnie spędzonych z książką i jeszcze lepszych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej się dużo naoglądałaś w tym miesiącu! :D Jak trylogia Marie Lu? Mam na nią ochotę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, miło było wrócić do bohaterów - i to zakończenie! :)

      Usuń
  7. Eee wynik nie jest wcale taki zły :D Dużo filmów obejrzałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już o listopadzie zapomniałam hehe. Minął mi dość szybko o bardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serię autorstwa Marie Lu skończyłam pół roku temu i bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W Supernatural zaczynam właśnie 6 sezon :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...