niedziela, 30 listopada 2014

Stosik zimowy #12

Stosik zimowy #12

 

Bez zbędnego przedłużania przedstawiam wam książki, które umilą mi długie zimowe wieczory :)

 

 

Tak prezentują się wszystkie książki, płyty i filmy zostały ujęte na osobnym zdjęciu.

 

Moje zakupy, głównie efekt promocji na czytam.pl, za 4 książki w środku zapłaciłam niecałe 50zł :)

Brakuje "Zostań jeśli kochasz", sprzedałam ją, kto czytał recenzję, wie dlaczego ;)


http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/10/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html

 

Książki po lewej to wygrane z konkursów, po prawej pozycje recenzenckie - książka na górze to efekt nowej współpracy z Papierowym Księżycem, a druga od dołu - z Egmontem :)

 


Ostatnie, nie mniej cieszące dusze zdobycze.
Ultraviolence udało mi się wygrać w konkursie, GNW kupiona za 30zł w Empiku, płyty Hollywood Undead to zakup własny, są tu jacyś fani? :)


Widzicie coś dla siebie, czego mam pilnować? ;)

22 komentarze:

  1. Same cuda w tym stosiku! Najbardziej jednak zazdroszczę płytki GNW! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hollywood Undead - znam kilka utworów, ale jakoś nie miałam okazji, żeby lepiej poznać ten zespół. Ale fajne mają kawałki, nie powiem. BZRK polecam! Szkoda, że nie wydadzą u nas kontynuacji... Twórczość Miry Grant wciąż przede mną. A Zniszcz ten dziennik kupiłam siostrze na gwiazdkę. Przeglądałam już wnętrze tego nietypowego zeszytu i momentami płakałam ze śmiechu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos :) Gratuluję nowych współprac i miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy z Papierowym Księżycem i zazdroszczę tej książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo Tobie się tych zdobyczy nazbierało, czego Ci po prostu zazdroszczę! Mogę się cieszyć przynajmniej faktem otrzymania właśnie "Endgame" na mikołajki, i może na święta prezentem kupionym dla samej siebie, czyli egzemplarzem "Zniszcz ten dziennik". :D
    Pozdrawiam, Shelf-of-books :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego pilnuj lepiej :* bo Ci ukradnę, albowiem wiem, gdzie mieszkasz!
    no ale kurczę, zazdroszczę i to bardzo, mi się już nie mieści na półkach!
    to nie fair :(
    N.

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie, pięknie, tylko pogratulować. Opłacało się nastawiać te wszystkie budziki ;) No i obowiązkowo wpadam na GNW w jeden z tych zimowych wieczorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle świetnych książek! Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie czytałam :( Najbardziej mnie interesuje ,,Ostatni Lapończyk" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Endgame i Blackout czytałam, Splątany warkocz Bereniki też na mnie czeka. GNW na dvd - podkradłabym :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny stosik, szczególnie interesuje mnie "Endgame". Hollywood Undead fanką nie jestem, ale pamiętam, że przed dłuższy czas parę ich piosenek po głowie mi chodziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, niezłe nabytki. Jestem pod wrażeniem! Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, widzę płyty Hollywood Undead, a myślałam, że już nie spotkam kogoś, kto by ich słuchał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja żyłam w takim samym przekonaniu! :D Który album lubisz najbardziej, konkretne piosenki? :D

      Usuń
  15. Imponujący stos. :) Zazdroszczę zwłaszcza Lany i GNW. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj kupiłam sobie parę książek, w tym drugi tom "Dawcy" (Skrawki błękitu). Twój stosik jest piękny - w pierwszym ujęciu taki jak zdjęty z półki w księgarni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 A kontynuacji zazdroszczę, choć Dawca jeszcze przede mną :)

      Usuń
  17. Hollywood Undead, jeden z moich ulubionych zespołów. <3 I w dodatku widzę tam jeszcze gdzieś BZRK, również genialne, polecam. c: No, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłego słuchania i udanej lektury. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który album lubisz najbardziej, konkretne piosenki? :D Miło spotkać fankę :D

      Usuń
  18. BZRK!!!! Tak Tak Tak!!! :D Ha, widzisz przeczytałam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...