środa, 5 listopada 2014

Podsumowanie października + zapowiedź

Podsumowanie października


Było lepiej niż we wrześniu, ale dalej nie idealnie ;) 




Posty, które mogliście ominąć:

4 typy książek na Halloween
http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/10/przedpremierowo-landline-rainbow-rowell.htmlhttp://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/10/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html


Zapowiedź:

W ramach nowo podjętej współpracy z wydawnictwem Papierowy Księżyc zamieszczam fragment "Splątanego Warkocza Bereniki"  



W III wieku p.n.e. królowa Berenika obcięła swój warkocz i złożyła go na ołtarzu w podziękowaniu bogom za szczęśliwy powrót z wojny ukochanego męża.

Współczesne Bereniki nie obcinają włosów.

Współczesne Bereniki plączą swoje włosy i życie, żeby stworzyć siebie na nowo.

Robią sobie tatuaże i rozbierane sesje zdjęciowe. Palą papierosy, piją alkohol i uprawiają seks. Są królowymi imprez i słuchają głośnej muzyki.

W chwilach załamania cierpią na bezsenność, mają zaburzenia łaknienia i wysyłają rozpaczliwe maile.

Są ambitne, niezależne i nie znają w niczym umiaru.

Zdradzają, chociaż bardzo kochają.

Współczesne Bereniki robią straszne głupoty, żeby zagłuszyć tęsknotę.

Wszystkie czekają na ukochanego.


Jak minął wasz październik? :) 

5 komentarzy:

  1. Widziałam dziś już fragment "Splątanego..." i wydaje się, że to tematycznie nie dla mnie, zbyt rozbudowany wątek miłosny. Ale teraz czytam u ciebie o nawiązaniu do królowej Bereniki i widzę w tym potencjał. ;)
    Już ci chyba o tym pisałam, ale - fajnie robisz te podsumowania (mam na myśli formę). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawi to nawiązanie właśnie, zobaczymy jak autorka to wykorzysta.

      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Splątany warkocz Bereniki to raczej nie dla mnie lektura, ale okładka wygląda intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój październik całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Splątany warkocz.." może być ciekawy, dam mu szansę, jeśli będę miała okazję.
    P.S. Landline! Tej odsłony Rowell jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...