środa, 1 października 2014

Podsumowanie września

Podsumowanie września

 

Wrzesień to ciężki miesiąc dla każdego ucznia. Nowa szkoły to dużo stresu, początek liceum zdecydowanie nie należy do najłatwiejszych, ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona. Na palcach jednej ręki mogę policzyć weekendy spędzone w domu, a co dopiero z książką w ręku, ale wracam do formy.

Kto czyta mojego bloga od dłuższego czasu wie, że generalnie czytam dużo. A nawet bardzo dużo. A jednak, w tym miesiącu przeczytałam tylko 3?! książki, więc nie będę się rozwodzić nad liczbami. Nie napisałam też ani 1 recenzji... Wstyd, wstyd. W teorii przeczytałam trochę więcej, bo dziś dokończyłam dwie książki, ale... to już październik.





W Gdańsku otwarto Teatr Szekspirowski, więc korzystając z okazji, wybrałam się z przyjaciółką na Hamleta, wystawianego przez Sheakspear's Globe we wszystkich krajach świata. Spektakl bardzo mi się podobał, był też miłą odskocznią od szkolnego życia.

 

Posty, które mogliście ominąć:


http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/09/stosik-11_12.htmlhttp://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/09/10-najwazniejszych-ksiazek.html

 oraz

Tydzień Zakazanych Książek! Co czytam? 

Lumpeks vs Louis Vuitton

 

 Jak minął Wasz wrzesień? Biliście rekordy czy raczej zwalnialiście tempo? 

3 komentarze:

  1. Najlepszy Hamlet w najlepszym towarzystwie. Polecam teatr szekspirowski w Gdańsku, naprawdę warto się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie było umiarkowanie, ale generalnie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy raz cię pokonałam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...