piątek, 12 września 2014

Stosik targowy #11

Stosik targowy #11 



Chociaż nie tak dawno publikowałam zbiorczy stosik, wcale nie tak mały, dziś dzielę się kolejną porcją nabytków. Są to głównie pozycje kupione w Gdyni, ale znajdzie się tam owoc nowo nawiązanej współpracy z grupą Helion i konkursowe zdobycze.


W Gdyni organizowany był Nadmorski Plener Czytelniczy - coś w rodzaju targów, marna namiastka tego na co może liczyć Trójmiasto Oj, nie obyło się bez zakupów, tym bardziej, że książki były w bardzo atrakcyjnych cenach. 





Do naszego domu przywędrowało 7 pozycji, jedna z rabatem -80%!, dwie za pół ceny, jedna z rabatem 30% i 2 za dyszkę.


Pierwszemu chronologicznie, a ostatniemu na liście zakupowi winna jest Kreatywa, która w podsumowaniu uznała za najlepszą "No i ja", a za 10zł nie mogłam się jej oprzeć, pani bardzo polecała prozę Vigan i złapałam jeszcze jedną książkę tej autorki. 


Całość prezentuje się tak:


"Angelfall 2" wygrana na fanpage Filli
 "Dziesięć płytkich oddechów" zakup własny

Komiksy podkradzione bratu, Landline ze śliczną zakładką z thebookdepository:

Nabytki z Gdyni:

Sherlock za pół ceny, Nic nie oprze się nocy za dychacza!
 
"No i Ja", "Kamerdyner" za dyszkę, "OITNB" 16zł, "Obłęd" -30%.

Widzicie coś dla siebie? :)

14 komentarzy:

  1. Zawsze bardzo interesowały mnie książki z serii "Dla bystrzaków" Tylko cena około 40zł zniechęca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Landline! *.*
    I Sherlock oczywiście, :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik ;) Nie wiedziałam, że są organizowane i takie nadmorskie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam wielkiego Holmesa :D Ciekawią mnie "Dziewczyny z Danbury". Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja zazdroszczę wielkiego Holmesa;) Muszę się gdzieś w mojej okolicy za nim rozejrzeć. Na szczęście dwie z przedstawionych pozycji sama posiadam("Angelfall" i "10 płytkich oddechów"), więc moja zazdrość jest trochę mniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sherlock!!!!!!!! A ja głupia na Targach w Warszawie nie kupiłam :/ Ale to dlatego, że byłam tam na praktykach i nie miałabym co z nią zrobić. Ale teraz strasznie żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi pewien plakat w sklepie odzieżowym - buy now or cry later :D Jak widać dotyczy też książek!

      Usuń
  7. "Landline" chętnie bym przeczytała, bo mam za sobą już "Fangirl" i "Eleanor & Park" tej autorki. Sherlocka mam! To piękne wydanie kupiło mnie, a nie ja je. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego mi nigdy udaje się trafić na promocje?! Życie jest niesprawiedliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obserwujesz mojego fanpage na facebooku! :D Bardzo często informuję tam o wszelkiego rodzaju promocjach.

      Usuń
  9. no ten "obłęd" wygląda nieziemsko! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...