piątek, 8 sierpnia 2014

CLASSMATE BOOK TAG


CLASSMATE BOOK TAG


Zapraszam na zabawę, w której dobiorę sobie klasę z bohaterów pięciu poniższych książek. Wybrałam znane tytuły oraz te, które znam na tyle dobrze, że rozpoznam poszczególne postacie. Wyniki są bardzo komiczne, a niekiedy trafne, choć zdecydowanie rzadziej.


Zostałam otagowana przez @polishbooklover na Instagramie, za co dziękuję :) Pomysłodawczynią była Kobra, tutaj oryginalny film oraz zasady. W dużym skrócie - po dwie osoby z każdej książki, których imiona zobaczyłam jako pierwsze.

Zapraszam do klasy, lekcja się zaczyna!


Kujon - Maxon
Nie wiem czy idealnie sprawdza się w tej roli, ale zdecydowanie jestem w stanie to sobie wyobrazić. W końcu ktoś, kto ma kiedyś rządzić krajem powinien troszczyć się o swoją edukację i wiedzę, prawda?

Mięśniak - Mary
Zdecydowanie abstrakcyjne porównanie, ale w sumie służące z pewnością potrzebują dużo siły do użerania się z księżniczkami i innymi ciężkimi sprawami w zamku.

"Jutro" John Marsden
Przewodniczący klasy - Kevin 
Oj, nie chciałabym być w tej klasie. Obawiam się, że do tego zadania potrzeba więcej odwagi.

Głupia blondynka - Homer
O Homerze można powiedzieć wiele rzeczy, ale nie nazwałabym go głupim. Z pewnością rozśmieszyłby całą klasę głupimi tekstami. PS Czy on nie był blondynem?

"Przed Świtem" Stephenie Meyer
Szara myszka - Edward
Po tym jak często ubiera się na szaro i jak bardzo próbuje ukryć się przed wszystkimi mogę stwierdzić, że zgadza się. Z pewnością jednak jego obecność w szkole nie pozostaje niezauważona.


Gaduła - Renesmee
Nie zdążyliśmy tak dokładnie poznać bohaterki, ale raczej nie należała do najbardziej rozmownych. Kto wie, może to przyjdzie z wiekiem?

"Harry Potter i Kamień filozoficzny" J.K. Rowling
Klasowy błazen - Harry
Zdecydowanie ma swoje momenty, ale nie wiem czy uhonorowałabym go tą nagrodą. W Hogwarcie znalazłoby się wiele osób, które bardziej na nią zasługują.

Plotkara - Voldemort
Pozostawię bez komentarza...

Emo - Alec
Biorąc pod uwagę jego stan po pewnym łamiącym serce incydencie to określenie jest zadziwiająco trafne. Poza tym, zawsze wyobrażałam go sobie w czarnych ciuchach i równie czarnych włosach.

Śpioch - Sebastian
Oj, wątpię, że ktoś taki jak Sebastian pozwoliłby sobie na opuszczenie ważnych fragmentów lekcji. Zdecydowanie skupiałby się maksymalnie, bo może znajdzie informację, która umożliwi mu przejęcie władzy nad światem?

Bardzo dobrze się bawiłam dobierając moją klasę, zdecydowanie nie nudziłabym się na lekcjach. Które z powyższych dopasowań uważacie za najbardziej i najmniej pasujące? Mnie naprawdę podoba się emo Alec i mięśniak Mary :)


Do zabawy zapraszam każdego, kto ma na to ochotę, a w szczególności Czarnego Kapturka, Artemis i Ostatni Rozdział.

17 komentarzy:

  1. Jeśli każdego to ja również wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz, kiedy już weźmiesz :)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział i cieszę się, że się podobało :)
    Zapraszam jeszcze do zrobienia mojego drugiego tag - Doggy Book Tag ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie? :D Nieźle się uśmiałam, kiedy czytałam tego posta :PP szczególnie ten Voldemort :) musze się przyjrzeć zasadom i wtedy może podeślę Ci link do posta z tagiem :D za jakiś rok, znając moją organizację ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzięki, mimo wszystko ;)

      Usuń
    2. Proszę, będę ćwiczyć cierpliwość w takim razie :D

      Usuń
  4. Jak każdego to i ja chętna. Ale to dopiero tak pod koniec sierpnia pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, Voldek plotkara, na emo by się nadawał! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta zabawa :) A z Voldemorta plotkara.. hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro każdego, to ja też z chęcią wezmę udział. A Voldemort najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Voldi to akurat jest facet z krwi i kości (no, prawie), a jak wiemy, tacy mężczyźni plotkują najczęściej ;>
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że kolejni blogerzy wpadają w wir tworzenia klasy ^^

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za nominację! :D
    Maxon pasuje mi do kujona, jednak myślę, że przez swoją pasję do fotografii byłby taki trochę nieogarnięty. Emo Alec totalnie mnie rozbawił, chciałabym zobaczyć go w takiej wersji. To dopiero byłoby przeżycie! :)

    I jeszcze jedno - Czy czasami przy pierwszej ksiązce nie powinno być Kiera Cass? : 3

    Ściskam mocno,
    Czarny Kapturek : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Oczywiście, nie zauważyłam tego :)

      Usuń
  11. Voldziu plotkara - padłam. XD Z drugiej strony... niewiele się przed nim ukryło. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy Homer jest blondynem....nie w mojej głowie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...