piątek, 18 lipca 2014

Stosik konkursowo-zbiorczy #10

Stosik konkursowo-zbiorczy #10



Zapraszam na dość spory stosik, który uzbierał się w ciągu ostatnich 2,5 miesięcy :) Z pewnością zapomniałam o niektórych książkach, ale postarałam się umieścić tu wszystkie, o których pamiętałam, posiłkowałam się też poprzednimi stosikami. 

Jest to dość duże stosisko, więc oprócz pokazania całości, podzieliłam je na zdobycze konkursowe, recenzenckie, zakupy własne, prezenty, książki angielskie :)


Tak prezentuje się całość, prawda, że piękne :D, myślałam, że za chwilę się zawali. Lepszym pomysłem, było to co zrobiłam w innym dużym stosiku.


Książki angielskie:

Recenzja Miasta Niebiańskiego Ognia pojawi się już w niedzielę, recenzja Jedynej już jest. Pierwszy raz się wykosztowałam i dzięki temu Miasto Niebiańskiego Ognia i These Broken Stars mam w twardej oprawie z Amazona :) Jedyną kupiłam w TheBookDepository za 33zł.

Książki wygrane w konkursach:


1. Wygrana na facebooku - fapage REMA
2. Inna wygrana, jw. - tu zgłosiło się dokładnie tyle osób, co nagród, łatwe zwycięstwo :D
3. Wygrana na Filmwebie
4, 5. Wygrana na facebooku - fanpage YA (losowy) 
6,7. Wygrana na fantasta.pl, przesyłka się zgubiła, więc dodatkowo dorzucono Nexusa :) (losowy) 
8. Wygrana u Meg Sheti - ponieważ mam dwie książki, jedna została nagrodą w konkursie!
9. Wygrana na lubimyczytać
10. Wygrana na Qfant
11, 12. Wygrana w dwóch konkursach na fapage Jaguara
13. Wygrana w konkursie na hasło, nie pamiętam gdzie
14.Wygrana na kobieta20.pl

Żeby wygrać trzeba grać! :) 
Książki recenzenckie: 

1. Książka od FANBOOKA, dorzucona do magazynów
5, 6, 7, 8, 9, 10 Sztukater:
Piękny Dzień (recenzja), Wszechświaty. Pamięć (recenzja), Skok na głęboką wodę (recenzja)

Zakupy własne:
 
Lato drugiej szansy to książka dorzucona do paskowego świadectwa, Zabłądziłam podkradnięte mamie, Ostatnia Spowiedź i Dziewczyny z Hex Hall z wymian. W sieci i Ukojenie to dyszkowe zakupy na fabryce, Sekret Julii, Dziedzictwo i Nigdy przenigdy to wyniki promocji znakowej, również po 10zł. Rozmówki hiszpańskie upolowane w Biedronce, Morze Spokoju (recenzja) i cała reszta to zakupy na arosie :)

Widzicie coś dla siebie? :)

PS Zapraszam też na konkurs, w którym możecie wygrać różne książki, m.in. prezentowane tu Red Rising, których mam, aż 2 :) Zapraszam serdecznie, wystarczy polecić lektury na lato!

20 komentarzy:

  1. Jaki piękny widok! :) Widzę kilka, które już przeczytałam i kilka, które kurzą się u mnie na półce, bo póki co nie mam na nie czasu. Zazdroszczę Ci "Coldplay" i "Wszechświatów"! Chcę też przeczytać "These Broken Stars", ale chyba poczekam na polskie wydanie (może kiedyś się doczekam ^^).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh już nawet nie chce mi się wypisywać, które to książki chciałabym przeczytać ( doliczyłam się 15) :P Piękne zdobycze, nic tylko czytać :)) "These broken stars" ma bardzo ładną okładkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny stosik , zazdroszczę , chociaż u mnie ostatnio też bardzo dużo książeczek zagościło ;) "Miasto niebiańskiego ognia" planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wspaniały stosik! Sama chętnie przygarnęłabym przynajmniej z połowę tytułów prezentowanych tutaj przez Ciebie. Zazdroszczę wszystkich zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, chętnie przeczytałabym wszystkie oczywiście, ale teraz najbardziej ciągnie mnie do "These Broken Stars" i mam nadzieję, że niedługo ją sobie zamówię - okładka jest jedną z najpiękniejszych jakie widziałam. ♥
    Z pozostałych natomiast czytałam "Ukojenie" i całą serię nawet lubię. Szału nie było, ale miło wspominam, bo fajnie się czytało. "Ostatnią spowiedź" też czytałam, ale o niej nie mogę powiedzieć tego samego. Przeczytać przeczytałam, ale nie mogę powiedzieć, żeby jakoś bardzo mi się spodobała. Zobaczymy jak będzie u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci idzie czytanie po angielsku? Ja trochę się boję, że czytanie i trzymanie w drugim ręku słownika byłoby nie poręczne, a nie wiem, czy cokolwiek bym zrozumiała
    Zazdroszczę niezgodnej, Bishop, Lata, Sagi księżycowej i Patrioty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój angielski jest na poziomie zaawansowanym, więc nie czuję dużej różnicy pomiędzy czytaniem po polsku i angielsku. W ogóle nie używam słownika, więc raczej nie pomogę. Ale może łatwiej byłoby ci z jakąś aplikacją na telefonie? :)

      Usuń
  7. Zapowiada się milusi weekend :D Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Utwierdzasz mnie w przekonaniu, że aby wygrać, faktycznie trzeba grać. ;) Piękne te Twoje zdobycze! Aż napatrzeć się nie można.;) Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a można zacząć od mojego konkursu! :D

      Usuń
  9. Ale Ci się uzbierało tych książek. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ masz szczęście w konkursach! Mi się czasem udaje wygrać, ale nie w takiej ilości :D
    Stos masz olbrzymi i kilka ciekawych tytułów można wypatrzeć, chociaż wielu z nich nie znam - więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie kwestia szczęścia, bo w losowych raczej nie wygrywam ;)

      Usuń
  11. Jak patrzę na ten stosik to dostaję palpitacji serca. Poważnie. Szczególnie na ten anglojęzyczny, bo o CoHF. marzę od dawna ale widziałam w internecie za minium 60zł i trochę się waham nad tym, bo cena straszliwie wysoka. Bardzo chciałabym przeczytać też These Broken Stars, bo wielu youtuberów się nią zachwyca :D Kurczę, a do tego jakie masz powodzenie w konkursach! Niesłychane wręcz :D Jeszcze raz tylko napiszę: STOSIK REWELACYJNY. Ah, oddaj chociaż część :(
    PS. A na Amazonie ceny książek są niższe niż na BD? Może faktycznie tam sobie kupie kilka tytułów :D
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! W konkursach po prostu często i gęsto biorę udział :D
      Na Amazonie ceny są dużo niższe, ale problemem jest przesyłka, która nie jest od jakiegoś czasu darmowa. Jeśli kupisz więcej książek polecam brytyjski Amazon, jeśli 1 to raczej BD lub amerykański :)

      Usuń
  12. Pokaźne pokaźne :D I widzę, że nagroda się zdublowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bycze stosisko!! Nie można oczu oderwać ;D Egzemplarze w wersji po angielsku skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile książek! Teraz tylko leżeć i czytać!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos! Życzę przyjemnego czytania i samych pozytywnych wrażeń! Wręcz z takimi tytułami, zdziwiłabym się gdyby takie nie były. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...