środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie czerwca


Podsumowanie czerwca
 
źródło: http://pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com/
Przeczytałam 13 książek - co daje 44% mojego celu (150),
  o łącznej długości 3447 stron (ok. 115 stron dziennie).

Czerwiec był miesiącem dość intensywnym - koniec gimnazjum, wyniki testów, wybieranie liceum. To wszystko trochę dało mi się we znaki, ale mimo wszystko nie porzuciłam nawyku czytania. Wolne lekcje podczas ostatnich tygodni w szkole również pomogły :) 
Zaskoczenie miesiąca: 



Rozczarowanie miesiąca:


Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:
Z biblioteki/Pożyczone - 15%
Zakup własny/Recenzyjne - 85% - tak dobrego wyniku chyba jeszcze nie miałam :D

Alfabetyczny spis tytułów:
"Coldplay. Życie w trasie" Matt McGinn recenzja
"Elita" Kiera Cass 7/10
"Morze Spokoju" Katja Millay recenzja
"Nexus" Ramez Naam 6/10
"Piękny dzień" Elin Hilderbrand recenzja wkrótce
"Rejestr Złoczyńców" Magda Durda recenzja wkrótce
"Sprawność. Siła. Witalność. Jak CrossFit zmienił moje życie" T.J.Murphy recenzja wkrótce
"Surogat" Witold Tauman 7/10
*"Tego lata stałam się piękna" Jenny Han recenzja
"Wszechświaty " Leonardo Patrignani 7/10
"Wszechświaty. Pamięć" Leonardo Patrignani recenzja wkrótce
"Wtorek godzina 15" Małgorzata Szyszko-Kondej recenzja wkrótce
"Zrób mi jakąś krzywdę" Jakub Żulczyk 6/10

* książki przeczytane w oryginale, po angielsku
 Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych.

 

Inne posty:

Konkurs - druga rocznica bloga

http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/06/konkurs-druga-rocznica-bloga.html 

Filmowo: Gwiazd Naszych Wina

http://1.fwcdn.pl/po/18/25/681825/7586810.3.jpg

TAG: MFB, moja pierwsza książka

Prostytucja, piłka nożna i manipulacje genetyczne 

Magazyn dla moli książkowych - Fanbook


 Jak minął Wasz czerwiec? Są tu jacyś absolwenci? :)

9 komentarzy:

  1. Świetne wyniki, a przez wakacje pewnie będą jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i "Elitę" i spodobała mi się. Mimo wszystko "Morze spokoju" jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na takie zamieszanie, to wynik naprawdę dobry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam dwa lata bloga w tym roku :3
    A Morze Spokoju czeka na mnie na półce, jakoś nie mogę się przełamać, aby ją przeczytać, zupełnie nie wiem czemu;c
    Pozdrawiam,
    http://www.blaskksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Duużo książek. Piękny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki! Serdecznie ci ich gratuluję! :) A intensywny czerwiec - nie musisz mi tłumaczyć. Sama miałam taki harmider, że myślałam, ze już nie dożyję tego lipca... No, ale. Życzę pozytywnego, miłego lata i cudownych książek!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki! Serdecznie ci ich gratuluję! :) A intensywny czerwiec - nie musisz mi tłumaczyć. Sama miałam taki harmider, że myślałam, ze już nie dożyję tego lipca... No, ale. Życzę pozytywnego, miłego lata i cudownych książek!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki ! Moje gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...