środa, 23 lipca 2014

Czy IQ mierzy inteligencję, po ci czekolada u tatuażysty?

Czy IQ mierzy inteligencję, 

po ci czekolada u tatuażysty?


English Matters nr 47
Najnowszy numer lipiec/sierpień 2014




Polecam zajrzeć do postu: Jak czytać po angielsku, opisałam tam dokładniej magazyny, to gdzie i w jakiej cenie można je dostać.

This & That
We wstępie poznamy wiele zwrotów i słówek związanych z matematyką - coś co planowałam zrobić od dawna, ale nigdy nie chciało mi się wyszukiwać tych informacji. Oprócz tego lista śmiesznie brzmiących produktów i inspirujące cytaty.


Artykuły, które przykuły moją uwagę to:

People and lifestyle

Getting ink done - wywiad z tatuażystą, z którego dowiemy się m.in dlaczego warto mieć w zanadrzu czekoladę kiedy wybieramy się po tatuaż.
Lorde
- Queen Bee - trochę informacji o tej piosenkarce i lekcja angieslkiego bazująca na jednej z moih ulubionych piosenek Lorde - "Tennis Court".

Culture


British or English - a Clash of personalities? - Jak to w końcu jest z tą Anglią i Brytanią?  Ten artykuł rozwiewa wszystkie wątpliwości. 

Language
  Personal Native Tutor - krótki i bardzo treściwy poradnik odnośnie wybierania nauczyciela angielskiego.

Science

Najelpszy Artykuł! Intelligence: More than just a number  - o tym jak miarodajne są testy IQ oraz o różnych rodzajach inteligencji. A tak się cieszyłam, że w teście IQ ze specjalnego numeru Świata Wiedzy uzyskałam 135. Oczywiście żartuję, takie testy zawsze traktuję z rezerwą, nawet dwugodzinny, który robiłam w specjalnym centrum na potrzeby pewnego programu. 

Leisure
British Teenage viewer - przedstawienie popularnych seriali, część z nich oglądam, z kilkoma chętnie się zapoznam.

Znajdziemy też dostępny online dodatek tematyczny "At the airport".
Pełny spis treści można znaleźć tu. W tym numerze poczytamy też o złych chłopcach, intrygujących budynkach, dowiemy się co można zobaczyć na Malce i w Wielkiej Brytanii, a także nauczymy się flirtować.

Znaczek słuchawki to artykuł, który można odsłuchać online. W tym numerze było ich 6.  

 
Ogólna ocena: 8/10  


Za możliwość zapoznania się z magazynem dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

Mieliście już do czynienia z tymi magazynami?
Czytaliście już ten numer? Które artykuły najbardziej wam się podobały?

5 komentarzy:

  1. Czytałam. Najbardziej podobał mi się artykuł o Malcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziś się nawet miałam rozejrzeć za tym magazynem w empiku, ale koniec końców nie zdążyłam tam wstąpić. :) W każdym razie, sporo dobrego się już na jego temat nasłuchałam, więc z całą pewnością kiedyś trafi w moje ręce :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tyle pozytywnych opinii czytałam o tym magazynie, że jako osóbka lubiąca angielski nie widzę innej opcji jak zacząć czytać. Ostatni, kiedy byłam w Empiku całkiem o tym zapomniałam ;), ale zapowiada się, że niedługo znów zagoszczę w tej księgarni więc nie zapomnę, choćbym miała sobie zapisać na ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy je zachwalają więc koniecznie muszę w końcu nabyć chociaż jeden magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł o mierzeniu IQ najbardziej mnie pocieszył. Świetny numer.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...