niedziela, 1 czerwca 2014

Podsumowanie maja


Podsumowanie maja

Przeczytałam 16 książek - co daje 37% mojego celu (150),
  o łącznej długości 4444 :) stron (ok. 144 strony dziennie).

źródło: hollymc410.tumblr.com
Maj był dla mnie dość łaskawy. Przeczytałam dużo więcej niż zamierzałam, a to głównie za sprawą tygodnia darmowego abonamentu w Legimi, bo przez te siedem dni zapoznałam się z 9 książkami. Owszem, dalej mam kilka przedmiotów, na których muszę się starać, ale większość nauczycieli odpuściła już  po testach. To daje mi dużo czasu na oddanie się czynności, którą tak lubię - czytaniu :)

 

Zaskoczenie miesiąca: 
Spodziewałam się lamentu głupiutkiej, rozwydrzonej nastolatki, a dostałam całkiem ciekawą historię.

Rozczarowanie miesiąca: 
 
Fabuła brzmiała ciekawie, ale inspirowanie się różnymi książkami nie wyszło autorce na dobre.

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki/Pożyczone - 75%
Zakup własny/Recenzyjne - 25% - abonament w Legimi wszystko wyjaśnia :)

 

Alfabetyczny spis tytułów:

"52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody 7/10
"Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj" Tomek Tomczyk 8/10
"Bloger - poradnik dla blogerów" Tomek Tomczyk 8/10
"Blondynka w Indiach" Beata Pawlikowska 6/10
"Blondynka w Londynie" Beata Pawlikowska 6/10
*"Boy meets boy" David Levithan 7/10
"Coaching na Wyspach Szczęśliwych" Maciej Bennewicz 7/10 recenzja
*"Fracture me" Tahereh Mafi
*"From where I stand" Tabitha Suzuma 7/10 recenzja 
"Jak stać się szczęśliwym człowiekiem" Ania Kęska 7/10
"Magiczna gondola" Eva Völler 7/10
"Melanże z żyletką" Łukasz Gołębiewski 6/10
"Pretty Little Liars. Sekrety" Sara Shepard 8/10
"Pretty Little Liars. Zabójcze" Sara Shepard 7/10
"Śmierciowisko" Anna Głomb 4/10
"Zeznania Niekrytego Krytyka" Maciej Frączyk 6/10 

Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych.

 

Inne posty:

 

Jak minął wasz maj? Jesteście zadowoleni z książek jakie przeczytaliście? Ja pobiłam swój rekord :) Większość książek była ok, ale niewiele poza tym. Shepard ma coś w sobie, a jej książki zawsze wprawiają mnie w miły nastrój. Zapoznałam się z kilkoma pozycjami polskich blogerów i vlogerów.


11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników i życzę coraz lepszych z każdym kolejnym miesiącem ;) Sama w połowie nieco zmarnowałam maj przez matury, teraz jednak mam zamiar nadrobić moje czytelnicze zaległości.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu wyników! U mnie maj był intensywny, ale nie pod względem czytelniczym. Niestety :( Mój licznik zatrzymał się na 12 książkach, z czego nie jestem zbyt dumna, no ale mam czerwiec do poprawy. :) Teraz tylko czekać na przeklęte egzaminy, a później mogę się oddać błogiemu lenistwu. :)
    Życzę ci pozytywnego, jeszcze lepszego czerwca, pobicia rekordów i mnóstwa intrygujących książek! Ze swojej strony, mam nadzieję, że napiszesz recenzję "52 powodów..." bo strasznie chciałabym mieć tą ksiązkę, ale wolałabym się też upewnić, że warto ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 książek to bardzo dobry wynik! :) Dwa razy więcej niż mój kwiecień ;) Zastanowię się nad recenzją, początkowo jej nie planowałam, ale ;) Dzięki.

      Usuń
  3. Gratuluję! 16 książek! To prawie 3 razy tyle co ja xD Mogę tłumaczyć się chyba jedynie egzaminami próbnymi i ciągłymi wjazdami, ale wątpię, żebym nawet przy całym miesiącu w domu zdołała dobić do takiego wyniku! hehe zazdroszczę :) Eh, szkoda, że trafiłam na ten post o darmowych książkach z Legimi dopiero teraz. Nie wiem jakim cudem gdzieś mi przeskoczył o.O W każdym razie życzę radosnego i obfitującego w ciekawe pozycje czerwca :)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Polecam obserwować mnie na facebooku - przypominam tam o postach kilka razy :)

      Usuń
  4. Łał świetny wynik . Z twojej listy lubię strasznie Pretty Little Liars ;D
    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, ciekawy miesiąc. Sama chciałabym w szczególności przeczytać książki Tomka Tomczyka i "Boy meets boy" Levithana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik :) O takim mogę tylko pomarzyć.
    Nie znam żadnej książki z Twojej listy, ale na pewno znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowana zostałaś do tagu :3 http://papierowemiasta.blogspot.com/2014/06/tag-mfb-moja-pierwsza-ksiazka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...