niedziela, 22 czerwca 2014

KONKURS Druga rocznica bloga


KONKURS
Druga rocznica bloga


Nie tak dawno temu, bo 17.06 minęły dokładnie dwa lata odkąd założyłam bloga i przywitałam się z wami postem "Witam!". Od tamtego czasu wiele się zmieniło, moje recenzje są zupełnie innej jakości niż kiedyś, miałam okazję przeczytać wiele wspaniałych książek i poznać cudowne osoby. To wszystko zawdzięczam Wam, czytelnicy i za to, że jesteście ze mną tak długo chciałabym serdecznie podziękować. A jak mogę zrobić to lepiej niż oferując... książki!


Regulamin konkursu:

1. Organizatorką konkursu oraz fundatorką nagród jestem ja, właścicielka bloga http://my-paper-paradise.blogspot.com/

2. Nagrodami w konkursie przeprowadzonym na blogu są książki: "Red Rising" Pierca Browna, "Bale maturalne z piekła" oraz "Feral" Kate Wild, a w konkursie na facebooku można wygrać "Dotyk Julii" Tahereh Mafi oraz "Jezioro Samotnia" Lindy Newberry. Ilość nagród może się różnić w zależności od liczby chętnych i określonych warunków, do wygrania będą min. 2 książki - jedna na blogu, druga na facebooku. Zwycięzca będzie miał możliwość wyboru książki wśród dostępnych, przy spełnieniu niżej wymienionych warunków zwycięzców będzie więcej.

3. Konkurs odbywa się od 22.06.2014 do 21.07.2014 do godziny 23:59. Listę zwycięzców umieszczę na blogu w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu. Zwycięzcy mają 72 godziny na skontaktowanie się ze mną poprzez email podany w zakładce kontakt. W przypadku braku odpowiedzi nagroda przepada.

4. Aby wziąć udział należy:
  • być obserwatorem mojego bloga, bo ten konkurs organizowany jest dla moich czytelników :)
  • zamieścić baner na blogu/facebooku informując o konkursie
  • wyrazić chęć udziału w konkursie, podając wybraną książkę oraz odpowiedzieć na pytania konkursowe
 Będzie mi miło jeśli:
  • będziecie obserwować mnie w jakikolwiek inny sposób, wszystkie możliwości pokazane są po prawej w postaci książek prowadzących do kont na tumblrze, goodreads, bloglovin lub intragramie.

5. Nie jestem odpowiedzialna za zgubienie książek przez Pocztę Polską. Wysyłka tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku osób z Gdańska odbiór osobisty.

6. Zastrzegam sobie bezterminowe prawo do zmiany regulaminu.

7. Konkurs odbędzie się przy min. 20 zgłoszeniach, ilość zwycięzców będzie różniła się w zależności od osiągniętych przeze mnie celów. 


Przewiduję dodatkowe nagrody w tych przypadkach:

Blog:
·        150 obserwatorów - druga książka
·        200 obserwatorów - trzecia książka

Facebook:
·        200 polubień - druga książka


Pytania konkursowe:
Która z książek recenzowanych przeze mnie jest twoim zdaniem najlepsza na lato?

Jaką inną powieść nierecenzowaną przeze mnie poleciłbyś/poleciłabyś mi na wakacyjny okres? Podaj ulubiony cytat lub coś co sprawia, że będzie najlepszym wyborem.
Baner:
http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/06/konkurs-druga-rocznica-bloga.html

19 komentarzy:

  1. Ja z wielką chęcią zgłoszę się po Red Rising
    Z książek, które recenzowałaś, chyba najbardziej przypadło mi do gustu Morze Spokoju. Piękna powieść, taka wzruszająca i prawdziwa, pokazująca prawdziwy charakter i osobowość ludzką, a nie jakiś przesłodzony romans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Morze Spokoju jest naprawdę świetną powieścią.
      A jaką książkę poleciłabyś mi na lato? :)

      Usuń
    2. Myślę, że właśnie Morze Spokoju. W czasie roku szkolnego nie radzę sobie tak ryć psychiki ^^

      Usuń
    3. Miała to być książka nierecenzowana przeze mnie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy! Życzę kolejnych okazji do świętowania, mnóstwa książek do recenzowania i weny :)
    W konkursie udziału nie wezmę, bo wszystkie książeczki mam (POLECAM WALCZYĆ O "RED RISING"!), ale życzę konkursowiczom powodzenia :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa lata to szmaaat czasu, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy drugiej rocznicy! Szybko zleciało :) Zachęcamy do robienia kolejnych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życzę kolejnych owocnych lat ;)
    a ja zgłaszam się po "Feral", (Red Rising już mam ;p )
    Z twoich zrecenzowanych książek jak dla mnie na lato najlepsza jest książka "W otchłani" Beth Revis. Moim zdaniem ta książka pozwoli spędzić czas w chłodnej przestrzeni kosmicznej i poznać całkiem inny świat. Po prostu idealna :)
    Tobie poleciłabym na letnie wieczory nutkę tajemniczość zawartą w książce "Posiadłość" Maggie Moon .

    banerek tutaj:
    http://mydreamlucky.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się po "Feral" - Kate Wild :)
    Myślę, że najlepszą książką na lato byłaby książka "Gwiazd naszych wina" John Green. Piękna wzruszająca powieść, którą każdy powinien przeczytać.
    Natomiast, ja z równie wzruszających książek polecam Ci Sparksa "Najdłuższa podróż" oraz Evansa "Bliżej słońca" :)

    Baner udostępniony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam wczoraj piękny, długi post, ale niestety wystąpił jakiś problem techniczny :( Nie wiem czy dzisiaj wyjdzie mi równie kwieciście ;)
    Zgłaszam się po "Red Rising".
    Myślę, że dobre książki można czytać o każdej porze roku. Lato jest tylko momentem, kiedy uczniowie i studenci mają trochę więcej czasu. Dlatego też mogą sięgnąć po troszkę grubsze pozycje. Ja polecałabym "Mechaniczną księżniczkę". Czyta się jednym tchem, dzień i noc. To też dobry powód, żeby czytać w wakacje, ponieważ można nieco później wstać. Zrecenzowałaś książkę przepięknie. Proponuję oczywiście zacząć najpierw od pierwszej części tej uroczej trylogii. No i nazwisko Cassandra Clare mówi samo za siebie, to nie może być rozczarowanie.
    Ale dla wszystkich, którzy mają dość grubych bukierw, ciągnących się w nieskończoność serii, paranormalnych romansów czy fantasy polecam "Letnią akademię uczuć". Czyta się lekko, gładko i przyjemnie. Idealna, żeby glebnąć się w hamaku na jedno popołudnie i przez kilka godzin zapomnieć o wszystkich kłopotach oraz problemach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się po "Red Rising".
    Ze zrecenzowanych przez Ciebie książek najodpowiedniejszą na lato wydaje mi się "Duma i Uprzedzenie" Jane Austen. Jest to powieść wspaniała oraz zachwycająca cudownym językiem jak i historią samą w sobie zawartą, którą pochłania się w mig. Względnie lekka, a już definitywnie przyjemna co automatycznie nadaje jej pozycję idealną na lato.
    A od siebie polecam "Zastępczą żonę" Eileen Goudge, podczas której lektury towarzyszą miliony przeróżnych uczuć i dylematów, lecz niech Cię to nie zwiedzie bo pomimo wszystko czyta się ją w zatrważającym tempie. Jednym z cytatów, który mógłby Cię zachęcić do przeczytania tej powieści brzmi następująco: "Chyba lepiej wychodzi mi urządzanie życia innym niż rządzenie się w moim własnym.".

    Konkurs udostępniony na facebook'u oraz twitterze :)
    https://www.facebook.com/patrycja.monkiewicz/posts/744715335566684
    https://twitter.com/moeckinijay/status/483113856886005760

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem obserwatorka bloga jako - Paula Korobejko
    Zamieszczony baner na FB - link - https://www.facebook.com/paula.korobejko.3/posts/530953443697861
    Wyrazam chec udzialu w konkursie wybierajac ksiazke - "Bale maturalne z piekla" a na FB - "Dotyk Julii"

    Najlepsza na lato z recenzowanych przez Ciebie ksiazek, to moim zdaniem - "Angelfall" - coś wspaniałego!
    Wyobraźcie sobie apokaliptyczny świat. Gdzie nie macie niczego, domu, mało jedzenia, technologia nie jest wam potrzebna, macie tylko rodzinę, która musi to przetrwać. Musicie uciekać, bo rządni i krwiożerczy aniołowie apokalipsy chcą zniszczyć całą ludzkość. Penryn, wraz z kaleką siostrą i niestabilną psychicznie matką uciekają do lepszego miejsca. Ale czy jest gdzieś lepsze miejsce? Pcha wóżek inwalidzki, modli się o to by nikt ich nie zobaczył, martwi się by miały co jeść przez kolejne dni – uciekają .Czuje jej nerwowy oddech, słyszę cichy bieg i namacalny strach na kartkach powieści. Nagle pojawia się stado aniołów, którzy walczą z innym potężnym aniołem, jeden z nich zabiera jej siostrę. Penryn pragnie znaleźć i odebrać ją z rąk apokaliptycznych bestii, pomagać jej będzie upadły anioł. Po drodze czeka ich mnóstwo przygód. Czy uda jej się? Czy odnajdzie siostrę? Od pierwszych stron ta książka mną zawładnęła. Genialna! Nie mogę się doczekać kolejnej części!

    Nierecenzowaną przez Ciebie ksiazke na wakacyjny okres polecilabym "Motylka" - Zamknęłam ostatnią stronę i wciąż nie mogę napatrzeć się na okładkę. Zachwyca mnie tak samo jak w chwili gdy jeszcze o niej marzyłam. Debiut Katarzyny Puzyńskiej został naprawdę pięknie wydany, okładka pobudza wyobraźnię a wnętrze jest czyste i przejrzyste, papier taki jak lubię, czcionka wygodna dla oka – nic tylko się zaczytać. Historia kryminalna powiedziałabym poprawna – zaplanowana, dopracowana i zgrabnie prowadzona do rozwiązania. Może nie powala oryginalnością, ale wciąga i przyjemnie się do niej wraca. Odkrycie drugiego planu czasowego sprawiło, że micha ucieszyła mi się od ucha do ucha (nic nie poradzę, uwielbiam!). Ale cieszyła się dużo częściej, gdyż to co autorce udało się najlepiej, to sportretowanie swojskiej i plotkarskiej społeczności małej mazurskiej mieściny.

    " Pamiętaj, że tajemnicze sekrety z mrocznej przeszłości zawsze Cię dogonią... Nawet wtedy, kiedy będziesz myślał, że wszystko już pozamykałeś na ostatni kluczyk..."


    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się po "Red Rising". Wszyscy się zachwycają, to i ja z chęcią przeczytam, ale inną książką też nie pogardzę ;)
    Obserwuję jako: Dżas Tin
    Banner u mnie na blogu.
    Jeśli bym wygrała (nadzieja umiera ostatnia) to adres podam dopiero 28 lipca. Wyjazd wakacyjny się szykuje i nie wiem czy będę miała dostęp do internetu.

    Odpowiedź:
    Z książek które zrecenzowałaś najbardziej przypadło mi do gustu „Morze spokoju”. Może moja odpowiedź nie jest za bardzo oryginalna, ale gdybym wskazała inną książkę nie byłabym w zgodzie ze sobą. Przed przeczytaniem „Morza spokoju” myślałam, że to zwykły romansik dla nastolatek. Po przeczytaniu moja reakcja: „No wow!” Takiej książki nie czytałam i wątpię, by w najbliższym czasie udało mi się trafić na coś podobnego. Wzruszająca, życiowa, do bólu prawdziwa. Opowiada o prawdziwych problemach ale bez słodzenia i lukrowania. Po prostu nie da się jej zapomnieć. Dla tych, którzy jeszcze „Morza spokoju” nie przeczytali mam jedną radę: przeczytajcie tą książkę w wakacje, w czasie roku szkolnego nie radzę sobie tak ryć psychiki.


    Z książek niezrecenzowanych przez ciebie poleciłabym ci „Tatuaż z lilią” Ewy Seno. Może już słyszałaś o tej książce, ostatnio było o niej głośno. Bardzo dobrze się czyta, jest trochę miłości, trochę zabawy, trochę humoru trochę magii i trochę ironii. Jeśli szukasz lekkiej ale niebanalnej lektury na lato to myślę, że ta książka bardzo ci się spodoba. Dzięki niej oderwiesz się od rzeczywistości i spędzisz wspaniałe chwile z Niną i jej przyjaciółmi.

    Na zachętę zostawiam mały fragment:
    „-Piękna, chyba zabłądziłaś, prawdziwi faceci stoją tutaj. – Mówiący to mięśniak dumnie wyszczerzył zęby, powodując tym grymas niezadowolenia na twarzach swoich towarzyszek.
    -To może się przesuniesz, żebym mogła ich zobaczyć? – powiedziałam ze złośliwym uśmieszkiem. Koledzy mięśniaka ryknęli śmiechem, a ja obróciłam się na pięcie, ciągnąc za sobą chichoczącego Jake’a.”

    To taki fragment na wywołanie uśmiechu. Nie będę się dłużej rozpisywać i napiszę jeszcze tylko jedno słowo: polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością zgłaszam się po "Red Rising" :)
    Baner konkursowy znajduje się tutaj http://xlovecali.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Odpowiedzi:
    Wydaje mi się, że najlepszą recenzowaną przez Ciebie książką na lato jest "Pretty Little Liars. Kłamczuchy". Moim zdaniem dobrze będzie się ją czytało zarówno podczas leżenia na plaży jak i siedząc późnym wieczorem w domu.
    Ja ze swojej strony peleciłabym Ci książkę "Myszy i Koty" Gordona Reecea. Może nie jest to romantyczna i bardzo lekka książka, ale jeśli Ci się spodoba na początku to przeczytasz ją bardzo szybko. Książka ukazuje jak z ofiary można stać się drapieżnikiem i jakie skutki ma w sobie tłumienie emocji. Może ten cytat zachęci Cię do przeczytania.
    "Wiem, że jestem myszą i ukrywam się tu, w moim małym gniazdku na końcu świata,ale moje mysie życie jest pełne tego, co w życiu najlepsze: sztuki, muzyki, literatury... i miłości.To wprawdzie tylko życie małej myszy, ale dobre życie, bogate, cudowne."

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się po "Feral". c;

    No więc tak - z książek recenzowanych przez ciebie, poleciłabym ci "Szukając Alaski". Sama czytałam ją w lato (mega upalna noc, 3 nad ranem, a ja zachwycona siedzę nad tą książką ze łzami w oczach :D), a do tego sama ją uwielbiam, co pewnie już wywnioskowałaś, tak więc zdecydowanie ona. ^^

    Natomiast z książek nierecenzowanych przez ciebie - "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak". Jest lekka, zabawna i urocza, a zarazem wzruszająca. Idealna na te okropne upały, które ostatnio nie dają człowiekowi żyć. ;_; Ja wspominam ją bardzo miło i myślę, że niejeden raz jeszcze do niej wrócę. c;
    "- Niektórzy są jak papier, są matowi, inni z satynowym połyskiem, jeszcze inni z wysokim połyskiem. - (...) - Ale raz na jakiś czas spotykamy kogoś, kto mieni się wszystkimi kolorami tęczy, a wtedy nic już nie jest takie samo."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym - gratuluję rocznicy! :D

      A baner jest tutaj - https://www.facebook.com/lana.lee.790256/posts/1439978262947588

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...