sobota, 3 maja 2014

Podsumowanie kwietnia

Podsumowanie kwietnia

źródło: www.favoredbyyodit.com

Przeczytałam 6 książek - co daje 27% mojego celu (150),
  o łącznej długości 1764 stron (ok. 59 strony dziennie). 
Miesiąc był naprawdę ciężki - bierzmowanie, testy gimnazjalne, dużo rzeczy się na siebie nałożyło. Udało mi się znaleźć trochę czasu na czytanie, ale mogłoby go być dużo więcej Nie mówiąc już o tym że na blogu pojawiły się... 3 notki, wstyd.


Zaskoczenie miesiąca: 

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki/Pożyczone - 33%
Zakup własny/Recenzyjne - 67% 

 

Alfabetyczny spis tytułów:  
"Angelfall. Penryn i Świat Po" Susan Ee 9/10
"Czarodziej ze Świata Czarownic" Andre Norton 5/10
*"Post Secret" Frank Warren
"Singielka/seniorka (niepotrzebne skreślić)" Barbara Rose Brooker 6/10 recenzja
"Syzyfowe Prace" Stefan Żeromski 4/10
"Z jednej gliny"


Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych.



 Inne posty:

5 darmowych aplikacji do nauki języków

Jak minął wasz kwiecień? Jesteście zadowoleni z książek jakie przeczytaliście? Mnie bardzo podobała się druga część Angelfall, ale poza tym raczej słabo.

11 komentarzy:

  1. Nieźle, ja przeczytałam ledwie 4 książki, więc też szaleństwa nie ma :)
    A za Angelfall chcę się kiedyś zabrać, bo ciekawość ogromna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis. Fajne statystyki ;)) Oby dalej tak dobrych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kwiecień całkiem zacny :) 15 recenzji na blogu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis. Fajne statystyki ;)) Oby dalej tak dobrych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę coraz lepszych wyników w podsumowaniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kwiecień to istna porażka przez egzaminy gimnazjalne. Nie ma się czym chwalić XD Mam nadzieję jednak, że maj będzie lepszy. Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zadowolona ze swoich wyników, chociaż nie robię podsumowań. A Tobie gratuluję Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki sam wynik mamy w tym miesiącu, więc trzymam kciuki za jeszcze lepszy maj. :) Mam nadzieję, że testy dobrze Ci poszły, chociaż serio nie ma co się nimi specjalnie stresować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, testy poszły mi bardzo dobrze, ale teraz sterujące jest czekanie na wyniki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...