środa, 21 maja 2014

Książki za darmo w Legimi, co wybrać?

Książki za darmo w Legimi, co wybrać?

 



Jakiegoś czas temu portal Legimi ogłosił Drzwi Otwarte, podczas których mamy dostęp do 7-dniowego abonamentu, warunkiem jest darmowa rejestracja na portalu. Wcześniej jeśli chcieliśmy skorzystać z tygodniowego okresu próbnego, musieliśmy podawać numer karty, w tym przypadku nie jest to potrzebne. Promocja trwa do 27.05, więc to już ostatni dzwonek, by w pełni skorzystać z tej usługi. Czytać możemy na wszystkich urządzeniach z pobraną darmową aplikacją Legimi (Android,  iStore, Windows Phone, komputer).


Na portalu dostępne jest wiele różnych książek, a jeśli nie chcecie tracić czasu na przeszukiwanie półek, mogę polecić kilka pozycji. Pamiętajcie, że nie wszystkie książki dostępne na Legimi biorą udział w tej promocji.


Kilka z wydawnictw, które udostępniły za darmo swoje pozycje lub ich część, podczas 7 dni czytania oraz przykładowe tytuły:

MAG, 


Fabryka Słów,

Insignis



Muza

Akurat



 
Oczywiście książek jest dużo więcej, ale te szczególnie zwróciły moją uwagę.


Tak wygląda moja półka. Prawdopodobnie nie przeczytam nawet połowy z tych książek, ale te najbardziej mnie zainteresowały, a są niedostępne w bibliotece, nie mam też ochoty ich kupować.
Za mną już "52 powody dla których nienawidzę mojego ojca" i "Melanże z Żyletką" :)



Skorzystaliście lub chcecie skorzystać z tej oferty? Widzicie coś dla siebie?
Podzielcie się waszymi rekomendacjami :)

5 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze, ale chyba się skuszę :D Fajna, bogata baza, więc chciałabym zobaczyć jak to wszystko działa i czy na moim Kindlu odpali, bo od lipca planujemy z kumplem na pół wykupić abonament i razem z niego korzystać. 15zł to nie majątek a wiele książek na które mam ochotę a które albo wyjdą o wiele drożej, albo nie zmieszczą się na półce, albo nie ma ich już w sklepach jest dostępnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Dziękuję za info! Chętnie skorzystam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna oferta, szczególnie Fabryki Snów, bo te książki mnie ostatnio zainteresowały. Z twojej półki dzisiaj zaczęłam sobie czytać "Ocean na końcu drogi" Gaimana i wciąż jeszcze jestem uderzona dziwnością tej historii. Baśniowo, nieco dziwacznie właśnie, ale jak na razie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak wrażenia? Jakie książki przeczytałaś?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiszę dokładniej w podsumowaniu miesiąca :)
      Udało mi się przeczytać 9 książek :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...