piątek, 28 marca 2014

Stosik Amazon - nowości oraz książki używane #9


Stosik Amazon - nowości oraz książki używane #9


Tak, wiem. Dużo ostatnio u mnie tych stosików, ale to jeden z ostatnich - jak na razie ;) Prezentuję wam książki z Amazona (Jak zamawiać na Amazonie?).
Moja dwa poprzednie zamówienia z tego sklepu: tu i tu.
Te książki są nowe, kosztowały 4-5F. 
Od dołu:
'The Evolution of Mara Dyer' Michelle Hodkin - zbieram się do napisania recenzji pierwszej części od dłuższego czasu, ale jakoś nie wychodzi. Trzecia część pojawiła się w TOP 14 premierach 2014.
'Will Grayson, Will Grayson' John Green, David Levithan - chyba nie muszę mówić, który z autorów zachęcił mnie do książki? Podpowiedź: TEN.
'The edge of Always' J.A.Redmerski - kontynuacja książki "Na krawędzi nigdy" (której swoją drogą jeszcze nie mam). Skusiła mnie cena - 3.5F.
'Fangirl' Rainbow Rowell - na tę pozycję czaję się od dłuższego czasu. Początkowo chciałam kupić inną książkę autorki, ale ta była w niskiej cenie, no i... chyba większość z nas przyznaje, że jest czasem typową Fangirl :) Ilustracja w książce jest prześliczna.
'Amy&Roger's Epic Detour' Morgan Matson - w Polsce "Aż po horyzont", jeszcze nie przeczytałam tej książki, bo to bardzo wakacyjne klimaty, ale już mogę powiedzieć, że zrobiona jest świetnie - to nie tylko tekst, ale też playlisy z podróży, świadectwa, notatki itp.

Teraz czas na dwie porcje książek używanych. Po raz pierwszy korzystałam z tej opcji i chyba nie będzie to ostatnie takie zamówienie :) Zawiódł mnie stan 2 książek, ale jestem w stanie to wybaczyć, bo każda z pokazanych tu pozycji kosztowała ok. 2F.


  
Od dołu:
'From where I stand' Tabitha Suzuma - książka autorki, która zachwyciła mnie 'Forbidden' o zakazanej miłości rodzeństwa.
 'The perks of being a wallflower' Stephen Chbosky - w Polsce "Charlie", czytałam już książkę, ale chciałam ją mieć na własność, a 2F to prawie nic ;)
'Boy meets boy' David Levithan - współautor w/w książki Will Grayson.
'The summer I turned pretty' Jenny Han - letnie czytadło, niedługo u nas jako "Tego lata stałam się piękna".
'All our yesterdays' Cristin Terrill - słyszałam dużo dobrego o tej antyuopii.
'172 hours on the moon' Johan Hastard - jw

Od dołu:
  Trylogia "Twierdza Magów" Maria V. Snyder - skusiły mnie dobre opinie, nie podoba mi się stan pierwszej części.
"Inside out" Maria V. Snyder - ciekawie zapowiadająca się antyutopia tej samej autorki
'City of Bones' Cassandra Clare - jedna z moich ulubionych serii w okładce filmowej :)


Czy coś wpadło Wam w oko? Jaka książka, z wyżej pokazanych, jest waszym faworytem? Koniecznie podzielcie się swoimi nowymi nabytkami. Co powinnam szybko zrecenzować? :)

PS Szykuje się też mały stosik z konkursowymi zdobyczami, bo ostatnio trochę ich wpadło :)

35 komentarzy:

  1. Świetne książki! *-* "Fangirl" - zazdroszczę! Na czytniku mam niby ebooka, ale wiadomo, że to nie to samo co papierowa wersja... Niemniej, nie mogę się doczekać aż przeczytam tą powieść :3 Zapowiada się wyśmienicie! "Na krawędzi nigdy" bardzo mnie kusi, tym bardziej, że oceny są nawet bardziej niż satysfakcjonujące... Pierwszy tom Trylogii pani Snyder czytałam i napraaaawdę mi się podobał, więc mam nadzieję, że uda mi się upolować również kontynuacje :D "Charliego" też czytałam, ale koleżanka wspominała coś o tym, że niby oryginał się różni od polskiego wydania... W razie czego, daj znać! Poszukam sobie ebooka :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam ebooka Amy..., ale stwierdziłam, że tę książkę warto mieć na papierze ;) Super że książka się podobała. Z tego co wiem ostatnia część nie została wydana na papierze. O różnicach nie słyszałam dzieki, zwrócę uwagę.
      Dzięki! :)

      Usuń
  2. Jak ty to robisz, że tyle ich kupujesz na tym Amazonie. :D Co chwilę książki w języku angielskim - ach sama bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UjNic prostszego! :) Zapraszam na wyżej wspomniany post i do dzieła! Czytanie w oryginale to sama przyjemność :) Poza tym koszt używanych książek jest do przeżycia. Nie opłaca się kupować mniej, bo wtedy przesyłka jest drozsza od książek.

      Usuń
  3. Przepiękny Stos!
    Bardzo chciałabym przeczytać jakąś książkę w oryginalne :)
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę miłej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaa jakie fajne książki. Sama z chęcią przygarnełabym większość twoich zdobyczy :) Ale chyba najbardziej to "Fangirl" i całà serię "Twierdzy magów". Coś mi się wydaje, że i ja w najbliższym czasie odwiedzę Amazon. Bardzo mnie do tego zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedtem zapraszam na post, o tym jak tam zamawiać :)

      Usuń
  5. Aaaa jakie cudowności! Green i Redmerski i... cała reszta! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak to zrobiłaś, że część z nich jest używana? Myślałam, że te z amazonowego magazynu mogą być tylko nowe. No nic, tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam zrobić na ten temat post? :) Te z magazynu tak, ale ja kupowałam od prywatnego sprzedawcy ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Oczywiście, że powinnaś! Ja na przykład jestem tępidłem i sama do tego nie dojdę hahaha. Liczę oczywiście na jak najszybszą recenzję Fangirl i All our yesterdays gdyż sama zastanawiam się nad kupnem :) A poza tym widziałam, że to jest prezent. Więc łał, musiałaś coś naprawdę osiągnąć, żeby dostać taką pakę...

      Usuń
  7. Widzę, że sporo książek czytasz w oryginałach. Podziwiam Cię, bo mój język jest bardzo, ale to bardzo ubogi i nie mogę zmienić tego stanu rzeczy. Chyba języki obce nie lubią miejsca w moim mózgu ;) Niemniej jednak podziwiam Ciebie i Twoją umiejętność. Dzięki temu wiele interesujących książek, które nie zostały wydane u nas w Polsce, Ciebie nie ominą. Raczej żadna z powyższych nie wpadła mi w oko, ale czytałam "Charliego". Nie zaintrygował mnie tak bardzo, jak na to liczyłam, ale i tak jest to warta poznania książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Co do Charliego polecam też film!

      Usuń
  8. Ja również Cię podziwiam, za czytanie w oryginałach. Piękne nabytki, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dużo rewelacyjnych książek, że nie wiem, od czego zacząć ;) The edge of always niedawno skończyłam czytać i przypadło mi do gustu, choć ociupinkę słabsze od pierwszego tomu. City of bones i Mara Dyer - wiadomo, same fajerwerki :) Perks urzekł mnie w wersji filmowej i teraz poluję na książkę. Suzumę znam z rewelacyjnego ,,Forbidden" i mam nadzieję jeszcze przeczytać coś spod jej pióra. Fangirl, Will Grayson i Amy&Roger bardzo chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co tam wydarzy się w drugim tomie Dyer. Mnie również bardzo podobało się Forbidden - świetna książka, jak pisałam w recenzji ;) Poluję jeszcze na Hurt, ale na razie jest za drogie.

      Usuń
  10. Zazdroszczę nie tyle książek, co zamiłowania do zagranicznej literatury :) No i domyślam się, że musiało sporo kosztować, nawet jeśli używane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda książka ok.2F, ale całe zamówienie było prezentem :)

      Usuń
  11. Omg muszę sobie podszkolić angielski i zacząć zamawiać. Tyle tutaj cudowności, po które z chęcią bym sięgnęła, że aż nie chce mi się wymieniać. Wspomnę tylko jeden tytuł, a mianowicie "Siła Trucizny" ("Poison Study") bo książkę czytałam i bardzo polubiłam, a wydawnictwo resztę trylogii wydało tylko jako e-booki. Dla mnie to rozczarowanie i szkoda tak dobrej serii...

    Życzę miłego czytania i jakbyś mogła to napisz mi (może być na hangoutsach na przykład :D) która część z trylogii Marii V. Snyder jest Twoim zdaniem najlepsza :) Jestem tego bardzo ciekawa, czy kontynucja przebija pierwszą część. Wydaje się, że będzie mniej... okrutna i smutna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością napiszę kiedy już przeczytam książki ;) Obawiam się jednak, że nie będzie to tak prędko. Widzę, że nie przepadasz za ebookami?;) PS Czy ty prosisz mnie o spojlery? :D


      Usuń
    2. Nie... :D Nie chodzi o wydarzenia tylko o samą opinię, która najlepsza no i w sumie, czekam na informacje, że książka nie ma tyle tragizmu co pierwsza - fajnie by było :D
      Zdecydowanie papierowe egzemplarze są lepsze. Przecież e-booków nie będę mogła przestawiać z półki na półkę i zastanawiać się, jak je ułożyć, żeby dobrze wyglądały ;D

      Usuń
    3. Nie mogę się nie zgodzić ;) Po stosikach widać jak kocham papierowe książki. Przerazilas mnie tym tragizmem, teraz będę czekał, aż ktoś umrze!

      Usuń
    4. Nie będę Ci spojlerować, ale chodziło mi o przeszłość głównej bohaterki. I chyba faktycznie przesadziłam troszkę z tragizmem, sorki :D

      Usuń
    5. Spoko ;) Narobilas mi smaka na tę powieść, chyba wezmę się za nią szybciej niż myślałm!

      Usuń
    6. No to wyszło pozytywnie i super ;)

      Usuń
  12. Właściwie książki po ang to zamawiam zawsze z krainaksiazek.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są tam lekko zabójcze ;) Książki kosztują dużo więcej niż normalne polskie.

      Usuń
  13. O rany, o rany, ile świetnych książek! ♥
    "Fangirl" i "The Perks of Being a Wallflower" już u mnie, a w tym tygodniu zamierzam się na zamówienie czegoś z bookdepository.co.uk i z pewnością będzie to książka z serii o Marze Dyer oraz zastanawiam się nad "Boy meets boy". Levithana bardzo lubię, jestem właśnie w trakcie lektury "Dash & Lily's book of dares", która jest niesamowita, więc myślę, że i to mi się spodoba. "Fangirl" mam w planach na przyszły miesiąc, bo usłyszałam już ogrom pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam przeczytać "Dash & Lily's book of dares", powiedz koniecznie co sądzisz jak skończysz! :) Ja Fangirl nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  14. A tak w ogóle planujesz zrobić 30 day book challenge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję, ale nie wiem jeszcze kiedy. Zastanawiam się na ile postów to rozłożyć :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...