niedziela, 9 marca 2014

Podsumowanie lutego



Podsumowanie lutego


Przeczytałam 5 książek - co daje 16% mojego celu (150),

  o łącznej długości 1494 stron (ok. 53 strony dziennie). 



Luty był dla mnie dużym rozczarowaniem i liczyłam na dużo więcej przeczytanych pozycji. To ponad 10 pozycji mniej niż w styczniu (17!). Na szczęście znalazła się w tym małym gronie książka, która podbiła moje serce!


Zaskoczenie miesiąca: 




Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.


Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki - 0%
Zakup własny/Recenzyjne - 100% - Znowu sukces :D


Alfabetyczny spis tytułów: 

Biec albo umrzeć - Kilian Jornet Burgada 7/10 recenzja 
Folwark Zwierzęcy - George Orwell 7/10
Kostka - Iza Korsaj 7/10 304 recenzja

Nieumarła i Niezamężna - Mary Janice Davidson 6/10

Przegląd Końca Świata: Feed - Mira Grant 9/10 recenzja

Inne posty:

Malutki Stosik #8

Moja definicja miłości - Konkurs

Liebster Blog Award 2 i 3


Jak przedstawia się Wasz luty? Skorzystaliście z ferii i nadrobiliście czytelnicze zaległości? Ja skupiałam się na... serialach.


13 komentarzy:

  1. Ja w lutym przeczytałam.. hm... 11 książek, komiks i mangę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! "Przegląd końca świata" był mega, a jego kontynuacja "Deadline" podobała mi się jeszcze bardziej :) Mira Grant ma wspaniały tanent, czekam na 3 część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też Dealine bardzo się podobał :) Inny, ale równie dobry. Już nie mogę doczekać się finału.

      Usuń
  3. Feed zamierzam przeczytać, wszyscy strasznie chwalą, często pojawia się podsumowaniach miesiąca jako ta najlepsza książka :) Pięć książek to więcej niż zero, ja bym nie narzekał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie luty wypadł dokładnie tak samo, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Ale oprócz świetnego "Feed" przeczytałam jeszcze genialną "Złodziejkę książek", więc pozytywnie :) Widzę, że szalejesz i czytasz książki z regałów. Może jednak długa kolejka skończy się trochę szybciej niż za kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złodziejka świetna :)
      Czytam, oby szybciej :) Ale cały czas dochodzą nowe!

      Usuń
  5. Dobry wynik, a FEED to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie luty też był słabiutki. Ambitny cel z tymi 150 książkami! Ja mam nadzieję przeczytać co najmniej 80 :) Powodzenia w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, uwielbiam "Folwark zwierzęcy".
    Życzę powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitna z ciebie dziewczyna, 150 książek łohoho! ;) U mnie w lutym podobnie - 5 książek + gazeta :)
    Oby marzec Ci sprzyjał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "FEED" *.* Tak bardzo chcę tę książkę <3
    + Chciałam zaprosić Cię do udziału w moim wyzwaniu, szczegóły tutaj: http://endlessbooks.blogspot.com/p/kiedy-kobieta-przejmuje-dowodzenie.html

    Pozdrawiam,
    Natalie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wolę właśnie wypożyczać książki. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...