środa, 12 marca 2014

English Matters nr 45 marzec/kwiecień


English Matters nr 45

Najnowszy numer marzec/kwiecień 2014

 

Polecam zajrzeć do postu: Jak czytać po angielsku, opisałam tam dokładniej te magazyny, gdzie można je dostać, w jakiej cenie.

  Najnowszy numer magazynu o tematyce kulturowej.



News
This & That
We wstępie poznamy kilka ciekawostek oraz historie dotyczące przesądnych numerów - m.in 666. Dodatkowo, znajdziemy krótkie opisy kilku książek, mnie zainteresowała powieść Gillian Flynn, o której słyszałam już wcześniej.


Artykuły, które przykuły moją uwagę to:
People and lifestyle
Happy Sweet Sixteen! - Jak powinny wyglądać moje niedawne urodziny :)
Going GreenTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - Informacje o Zielonej Karcie, jak ją zdobyć?

Culture
How to Survive... a British Dinner Party - Co wypada, a czego nie. Jakie kulturowe różnice zauważamy pomiędzy przyjęciami w Polsce, a na Wyspach? 
Growing Pains - Rytuały przejścia w różnych zakątkach świata - Najlepszy Artykuł

Language
YouTube – 24/7 Teaching Emergency - świetny zbiór darmowych materiałów do nauki!

Science
Eye-tracking – to Look Means to See?Ten artykuł został nagrany przez native speaker'a - trochę informacji o tym jak działają nasze oczy, jak przebiega proces czytania.

Leisure
The Noise of SilenceTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - opowiadanie, które czeka na kontynuację. Waszą?

Znajdziemy też dostępny online dodatek tematyczny "Politeness in English".

Pełny spis treści można znaleźć tu.
Znaczek słuchawki Ten artykuł został nagrany przez native speaker'a to artykuł, który można odsłuchać online. W tym numerze było ich 6. 
Ten numer zdecydowanie jest wart uwagi. Nie było w nim słabych artykułów, większość wymieniłam powyżej. Dodatek świąteczny był miłą niespodzianką.

Ogólna ocena: 8/10 

Za możliwość zapoznania się z magazynem dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

Mieliście już do czynienia z tymi magazynami?
Czytaliście już ten numer? Które artykuły najbardziej wam się podobały?

2 komentarze:

  1. Co jakiś czas te magazyny widzę u ciebie. Kupiłem jeden, ten numer też muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam ten numer. Niebawem moja recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...