niedziela, 2 lutego 2014

Podsumowanie stycznia

Podsumowanie stycznia

Przeczytałam 18 książek - co daje 12% mojego celu (150) ,

  o łącznej długości 5409 :O stron (ok. 174 strony dziennie). 

 

Miałam dużo wolnego czasu, ale podczas ferii prawie w ogóle nie czytałam :( Nadrobiłam za to wiele seriali i filmów. Dużo czasu na lekturze spędziłam natomiast w przerwie świątecznej i dobrze zaczęłam rok. Dodatkowo ostatniego dnia stycznia miałam skończyć 3 książki, bo zostało mi niewiele stron, więc luty zaczynam z 3 pozycjami na start :)

  Zaskoczenie miesiąca: 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Rozczarowania

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

 

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych: 

Z biblioteki - 0%
Zakup własny/Recenzyjne - 100% - Znowu sukces :D

 

Alfabetyczny spis tytułów:

Być jak płynąca rzeka - Paulo Coelho 6/10
Czas Żniw - Samantha Shannon recenzja
Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J.K.Rowling 9/10
Harry Potter i Komnata Tajemnic
- J.K.Rowling 8/10
Harry Potter i Więzień Azkabanu - J.K.Rowling 8/10

Jedenaście - Mark Watson 7/10

Kroniki Ellie 2: Nieuleczalna - John Marsden 7/10

Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze
-
John Marsden 8/10
Na prastarej ziemi - Amitav Ghosh recenzja wkrótce 4/10
Niewdzięczna Pamięć - J. Bernlef recenzja
Przędza - Gennifer Albin 6/10
Przyszłam tu po sprawiedliwość, Wysoki Sądzie, nie po litość - Danuta Kielar recenzja
Rekrut - Robert Muchamore 7/10

Stary człowiek i morze - Ernest Hemingway 3/10
*The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin recenzja wkrótce

Upalne Lato Marianny -
Katarzyna Zyskowska-Ignaciak recenzja
W krainie kota - Dorota Terakowska 4/10
Złodziejka Książek - Markus Zusak 9/10


Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych.

+ 2 magazyny:
La Ravista recenzja wkrótce
English Matters nr 44 recenzja

 

Inne posty:

 

TOP 13 KSIĄŻEK 2013 ROKU

TOP 14 premier 2014  

Stosik gwiazdkowo-recenzencko-konkursowy #7

Liebster Blog Award

Dodatkowo udało mi się nawiązać wstępną współpracę z wydawnictwem SQN oraz dostać do redakcji działu Literatura na portalu e-kulturka.pl.
Jest Was już ponad 100! Dziękuję :) 

 

Był to bardzo dobry miesiąc, wystarczy spojrzeć ile książek znalazło się w ulubionych!

 

W lutym mam urodziny, a co się z tym wiąże - mnóstwo książek. Wczoraj zrobiłam dwa zamówienia na Amazonie, a wcześniej na fabryce... Jestem okropna, wiem. 

 

Jak przedstawia się Wasz styczeń? Może dopiero zaczynacie ferie i macie dużo czytelniczych planów?

8 komentarzy:

  1. Wow, niezły wynik , gratuluję! U mnie tylko 7 przeczytanych w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, wynik rewelacyjny :)
    Ja choć miałam 2 tygodnie ferii, to w styczniu przeczytałam 6 książek, i obejrzałam 4 filmy ;)
    Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej :)
    Zazdroszczę Ci urodzin. Ja na moje muszę czekać niestety do października :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik, gratuluję i życzę równie dobrego w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluję wyniku, u mnie tylko 7 książek - a miałam 2 tygodnie ferii... Heh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rewelacyjnych wyników! Powodzenia w lutym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku, przyjemnego czytania w lutym

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak Ty tego dokonałaś? :D Gratuluję wyniku, bo jest mega imponujący, naprawdę. I czekam na recenzję "The Unbecoming of Mara Dyer", jestem ciekawa, jakie masz wrażenia po lekturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rozwoju bloga! Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...