piątek, 14 lutego 2014

Malutki stosik #8


Malutki stosik #8 

 NAPRAWDĘ MAM PROBLEM!



Tak, wiem. Dużo ostatnio u mnie tych stosików, ale... W tym roku raczej nic nie kupię - mam taką nadzieję, bo na półce czeka ponad 112 nieprzeczytanych tytułów :O Oprócz dzisiejszego, pojawi się jeszcze jeden - książki z Amazona (Jak zamawiać na Amazonie).

Po lewej widać moje zakupy z fabryki (Gdzie szukać tanich idarmowych książek) - kolejne zamówienie, dokładnie 2, dalej jestem zadowolona. Pierwsze cztery książki od góry kosztowały ok.40zł, a za 13 widocznych poniżej zapłaciłam ok.55zł!  Wychodzi niecałe 6zł za książkę, takiej promocji nie można się oprzeć!



Od dołu:
Księga wszystkich Dusz 1 i 2 - Deborah Harkness
Nieumarła i niezamężna, Nieumarła i bezrobotna, Nieumarła i niedoceniona - Mary Janice Davidson
Wampiry wolą szatynki, Sekretne życie wampira, Zakazane noce z wampirzycą, Moje wielkie wampirze wesele - Kerrelyn Sparks
Dni Krwi i Światła Gwiazd - Laini Taylor
Sprawiedliwość owiec, Triumf owiec - Leonie Swann
W obronie syna - William Landay
Król Kruków - Maggie Stiefvater
Szklany Tron - Sarah J. Mass
Druga szansa - Katarzyna Miszczuk
Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson
W środku - od dołu:
Play - Javier Ruescas - wygrana w konkursie - moją pracę można przeczytać tu
Przegląd Końca Świata: Feed - Mira Grant - zakup własny
Przegląd Końca Świata: Deadline - Mira Grant - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa SQN
Biec albo umrzeć - Kilian Jornet - jw RECENZJA
Być jak płynąca rzeka - Paulo Coelho - prezent od Mikołaja z biblionetki
Kostka - Iza Korsaj - zakup własny, recenzja już niedługo - niedziela?
Po prawej - od dołu:
Zakupy na Znaku, książki po mniej więcej 10zł :D
Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd - Mathew Quick
Gra w Kłamstwa - Sara Shepard
Sekrety - Sara Shepard
Przez burze nocy - Veronica Rossi
Przez bezmiar nocy - Veronica Rossi
Wybrani - C.J.Daughtery
Z wymiany:
Przędza - Gennifer Albin
Mroczny Sekret - Libba Bray
Widzicie coś dla siebie? Mam nadzieję, że rozumiecie, że chociaż książek jest wiele, nie zapłaciłam, aż tak dużo ;) Trzeba umieć szukać odpowiednich promocji - zawsze dziele się linkami na facebookowym fanpage'u.

Teraz zabieram się do czytania, a nie kupowania!

56 komentarzy:

  1. Jakie piękne perełki! I jak ich kurde blaszka dużo! Ja skromnie powiem, czytałam tylko trzy z Twojego stosiku i wszystkie trzy polecam ("Wybrani","Kostka" i "Król Kruków")
    I nadal rybka na twarzy.... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, dużo, ale w tym roku wyczerpałam limit :D Kostka początkowo mnie zawiodła, ale im dalej tym lepiej! Zresztą, niedługo recenzja.

      Usuń
  2. OJEJ *-* Ale cudeńka! "Szklany Tron", "Wybrani" - polecam! "Mroczny sekret" również mi się podobał. :) "Króla kruków" , trzy tomy Księgi wszystkich dusz oraz "Przez burze ognia" mam i czekają w kolejce, ale jakoś ostatnio nie mam weny na czytanie. :o A raczej mam, ale na czytanie nie tego co trzeba. O_o
    Zazdroszczę wieeeelu tytułów! :D I oczywiście życzę miłego czytania! Z niecierpliwością wyczekuję stosiku "Amazońskiego" - co brzmi raczej dziwnie, tak jakby pochodził z Brazylii - nevermind. :D Jestem ciekawa co upolowałaś. :D
    Przepraszam za skromny, nieskładny komentarz, ale jakoś rozkojarzona jestem. :o
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o ST i cieszę się, że upolowałam go za 9zł ;) Wybranych zresztą też :P
      Amazoński stosik będzie największym ze wszystkich Amazońskich stosików jakie robiłam! Trzeba będzie na niego trochę poczekać, chociaż jest już cały gotowy, zdjęcia cyknęłam jeszcze tego samego dnia ;)
      Dziękuję za nieskładny komentarz :D

      Usuń
  3. Cudowności! A Twój ból znam z własnego doświadczenia. U mnie już ponad 160 nieprzeczytanych tytułów a ciągle dochodzą jakieś nowe. Moją mamę już szlag trafia jak przy domofonie słyszy kurier albo poczta polska, listonosz xD
    Przyjemności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama nałożyła kategoryczny zakaz i nie będzie moim tegorocznym sponsorem :c Ale to ze względu na urodzinowy prezent, który kosztował dość dużo. Ani przez chwilę nie żałuję jednak, że wybrałam to zamiast nowych książek ;)

      Usuń
  4. Seria o "owcach" jest podobno świetna! :)
    Miłego czytania i recenzowania! :))

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam, a każda część była po 3,5zł ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  5. Piękny stosik ! ;) Muszę zajrzeć do fabryki : )
    Miłej lektury życzę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Zajrzyj też do innych sklepów, które wymieniłam w poście o tanich książkach. Dzięki :)

      Usuń
  6. Faktycznie malutki stos.:) Quicka zazdroszczę przeogromnie!
    Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Niezbędnik jest gorszy od Poradnika, ale mam nadzieję, że to nieprawda ;)

      Usuń
  7. Malutki?! Jest ogromny i cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "za 13 widocznych poniżej zapłaciłam ok.55zł"- uwielbiam takie okazje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyko tak kupuję :D A przynajmniej staram się.

      Usuń
  9. Chyba mamy różne pojęcie słowa "malutki" xD Hahahahhaha, stos piękny. Podkradłabym ci kilka sztuk i nie oddała ;3 Miłego czytania! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tam sarkazm :D Co na przykład byś podkradła? Muszę wiedzieć czego pilnować!

      Usuń
    2. No cóż: Król Kruków, Szklany tron, Feed, Play, Niezbędnik obserwatorów gwiazd.
      I teraz tak mi do głowy przyszło, że Dni krwi... są nudne jak flaki z olejem, natomiast Mroczny sekret jak i pozostałe części tej trylogii są naprawdę warte uwagi i czasu na ich przeczytanie. Jedna z lepszych historii, jakie miałam okazje czytać! :)

      Usuń
  10. Większość czytałam, ale resztę oddaj xD
    Piękny stos, miłego czytania! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia z tych co czytałaś? :) Dzięki ;)

      Usuń
  11. Wiesz czego Ci zazdroszczę?? Seriii Kerrelyn Sparks <3
    Jeju...świetny stosik!! :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała mnie całe 15zł ;) To się nazywa okazja :D Dzięki ;)

      Usuń
  12. Kupować trzeba umieć, mnie niestety brak tej umiejętności :p Zazdroszczę szczególnie książek, ze znaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się trzymać rękę na pulsie i mniej więcej wiem kiedy i gdzie są promocje ;)

      Usuń
  13. Wow! Ale tego... Poszalałaś ;D Mnóstwo świetnych pozycji widzę, podkradłabym coś, oj podkradłabym :) Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szalona :P Muszę uważać widzę! Dzięki ;)

      Usuń
  14. To wcale nie taki mały stosik. Fajne okazje wypatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym tego malutkim stosikiem nie nazwała :DD
    I nawet nie komentuję, bo się załamię :P
    Dodam tylko, że ten po prawej bym w całości połknęła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarkastyczna ja ;) Już nie mogę się doczekać lektury znakowych pozycji, ale Przędza była średnia.

      Usuń
  16. Polecam "Niezbędnik..." :D Ja jakoś nigdy nie zamawiam, bo koszty przesyłki są czasami trzy razy większe niż sama książka.
    PS Przejrzałam Twój blog i jestem zachwycona :D będę tu częstym gościem dodaję do linków ;)
    PPS. Chciałam zapytać jak radzisz sobie z angielskim. Chodzi mi o to czy czytając książki po angielsku rozumiesz 100% tekstu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka była darmowa, kurierem :)
      Witam i mam nadzieję, że zostaniesz na długo, możesz zaobserwować ;)
      Oczywiście zdarzają się słowa, których nie rozumiem, ale zawsze mogę wychwycić znaczenie z kontekstu. Potrafię też wychwycić różne nawiązania kulturowe i żarciki słowne. Ogólnie dobrze znam angielski, więc nie mam problemów z czytaniem w tym języku, choć zajmuje to nieco dłuższy czas niż czytanie po polsku. Robiłam kiedyś post o czytaniu po angielsku.

      Usuń
    2. No właśnie byłam ciekawa, bo ja angielski znam też i czytam książki po angielsku jednak tylko na kindle'u zastanawiałam się czy warto zamawiać na Amazonie. Przekonałaś mnie dzięki za odpowiedź :)
      No i obserwuję ;)

      Usuń
    3. Czytanie na Kindlu zbytnio się nie różni, oprócz tego, że papierowe wersje nie mają wbudowanego słownika :D
      Mam też post odnośnie tego jak zamawiać na Amazonie, krok po kroku. Ja polecam z całego serca ;)

      Usuń
  17. Przegląd końca świata - znakomita rzecz. Lubię też Księgę Wszystkich Dusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie skończyłam Feed i muszę się zgodzić! To dobrze, bo była za 3,5zł i prawie wyrzuciłam ją z koszyka ;P

      Usuń
  18. O mamo! Ile wspaniałości! Nie wiadomo gdzie podziać oczy :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masa intrygujących grzbiecików :) Kilka pozycji chętnie bym podkradła, ale póki co, czekam na opinie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego najbardziej jesteś ciekawa? Chętnie zrecenzuję i pomogę w decyzji - czy warto ;)

      Usuń
  20. oo..widzę książkę , którą obecnie czytam -"Przędza" ;) Życzę miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się podoba? Mnie zawiodła, ale okładka cudo :)

      Usuń
  21. Jeju, ja widzę WSZYSTKO dla siebie! Tak bardzo Ci zazdroszczę :D Miłego czytania! I czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego recenzja powinna pojawić się pierwsza? ;) Dzięki!

      Usuń
  22. Deadline i Feed - zdecydowanie na tak, fantastyczne książki. Druga szansa i Mroczny sekret - całkiem, całkiem dobrze się czytało. Przędza - pomysł zdecydowanie na plus, wykonanie i bohaterzy trochę kuleją. Wybrani - rzeźnia i masakra tępą piłą łańcuchową. Albo ja po prostu wyrosłam z takich prostych młodzieżowek; jedno z dwojga ;)
    ,,Biec albo umrzeć" zaciekawiło mnie po twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Feed, zgadzam się w zupełności! Reszty jeszcze nie czytałam ;) A przędza, jak pisałam wyżej, była mocno średnia, a pomysł świetny, szkoda. Uciekałam od Wybranych, ale słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii, no i 12zł ;)

      Usuń
  23. Wowowowowo :O Wszystkie tytuły już widziałam, ale muszę przyznać, że potrafisz je tak sfotografować, że wygląda imponująco. No dobra, to nie tylko kwestia fotografa, to naprawdę jest imponujące. Zazdro milion :P Teraz tylko ciekawe kiedy znajdziesz czas, żeby je przeczytać. I to nie kosztem nauki niemieckiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwiłam się czemu wow skoro o wszystkim wiedziałaś - może poza fabrykowymi zdobyczami xD Mam niemiecki głęboko gdzieś - jak wiesz - więc czasu będzie dużo :P

      Usuń
    2. No i co z tego, że wiedziałam? Ale nie widziałam w takiej skondensowanej wersji :) Tyle zdobyczy na raz - szał. No i a propos niemieckiego to może byś kupiła sobie jakąś książkę w tym języku? Co powiesz o "Czerwieni Rubinu" w oryginale? :P

      Usuń
  24. Przepiękne zdobycze. Też czasami nie mogę się oprzeć promocjom... Obiecuje sobie, że w danym miesiącu nic już więcej nie kupię, a potem jednak się łamię...
    W końcu odpowiedziałam na Twoje zaproszenie do zabawy: Zaksiążkuj nazwę bloga. Przepraszam za takie duże opóźnienie i zapraszam do przeczytania odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam słabą wolę, jeśli chodzi o kupowanie książek, szczególnie kiedy wokół tyle promocji :)
      Cieszę się, że wzięłaś udział :)

      Usuń
  25. Jeśli to jest malutki stosik to nie wiem czy chce wiedzieć jak wygląda duży!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do postu 'Duuuży stosik' :) PS To był taki malutki sarkazm ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...