piątek, 24 stycznia 2014

Stosik gwiazdkowo-recenzencko-konkursowy #7

Stosik gwiazdkowo-recenzencko-konkursowy #7

Tak wygląda całość:

Po lewej: egzemplarze recenzenckie, wszystkie od portalu Sztukater (sekret - w następnym będą dwa tytuły od innego wydawnictwa, gdzie jestem na okresie próbnym):

Od dołu:

La ravista #005 - magazyn o kulturze włoskiej, recenzja niebawem.
"Siedem Mitów Drugiej Rzeczpospolitej" Andrzej Garlicki recenzja
"Upalne Lato Marianny" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak recenzja
"Małe Kobietki" Louisa May Alcott, klasyk z listy 100 BBC, recenzja 
"Przyszłam tu po sprawiedliwość, Wysoki Sądzie, nie po litość" Danuta Kielar recenzja
"Na prastarej ziemi" Amitav Ghosh, podróżniczy dziennik jako powieść prawie kryminalna, recenzja niebawem.
"Niewdzięczna pamięć" J.Bernlef, piękna powieść o starzeniu się, recenzja

Po prawej: książki, które dostałam na gwiazdkę, zamówiłam je sama na fabryce, ciesząc się, że upolowałam okazję - każda książka 7-10zł - i zabrano je z moich rąk podstępem! :)

Od dołu:

"Cyrk Nocy" Erin Morgenstern, magiczna powieść o miłości.
"Potem" Rosamund Lupton
"Ostatni dobry człowiek" A.J.Kazinski, thriller psychologiczny
"Nieziemska" Cynthia Hand
"Anielska" Cynthia Hand
"Paranormalność" Kiersten White
"Jedenaście" Mark Watson, powieść o jedenastu ludziach z Londynu, ilustrująca teorię „efektu motyla”.

Konkursowe zdobycze:

"Czas Żniw" Samantha Shannon
"Assassin's: Creed Bractwo" Oliver Bowden

Wiem, że nic nie widać, ale przynajmniej *światełka* :)

Co najbardziej Was ciekawi? Widzicie coś dla siebie?
PS Już niedługo - w lutym - kolejny stosik, bo dziś odwiedził mnie kurier, a kilka dni temu odbierałam inną paczkę. Jednym słowem, MNÓSTWO KSIĄŻEK (za bezcen, naprawdę, sami się przekonacie :))!

24 komentarze:

  1. Z Twojego stosika czytałam Paranormalność, Nieziemską i Anielską - wszystkie gorąco polecam! :D
    I również na swojej półce mam Czas żniw [nawet dwa egzemplarze, bo jeden sama kupiłam, a drugi wygrałam na PB], ale jeszcze nie tknęłam tej książki. Siedzę na razie przy Grze o tron - mega *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że się podobały! :) Ja też wygrałam na PB, które zadanie? :D Ja 4 ;)
      Muszę się zabrać na GoT, aktualnie jestem po lekturze 3 części Pottera ;)

      Usuń
    2. Ja wygrałam, bo zagłosowałam na PB Awards ;) Losowali tam kilka osób co wygrały jakieś zakładki lub książki. Akurat ja dorwałam książkę :D

      Usuń
    3. Gratulacje! Spotkał Cię wielki zaszczyt i zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award :D Po szczegóły klikaj tutaj: http://poradnikpozytywnegoczytelnika.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-5.html ;)

      Usuń
  2. "Potem" polecam. Bardzo mi się podobała ta książka, więc zabieraj się za nią! :D "Nieziemska" i "Anielska" to raczej średnie paranormale i nie przypadły mi całkowicie do gustu. "Czas Żniw" jest super! Nie mogę się doczekać kolejnych części. To na pewno oryginalna powieść. Reszty nie miałam przyjemności przeczytać.
    Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki ;) "Czas Żniw" bardzo mi się podobał, niedługo recenzja ;)
      Witam nową czytelniczkę! :)

      Usuń
  3. Czytałam Paranormalność i jej kontynuację. Największą ochotę mam na książkę "Potem". Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej ciekawi ta świeczka. Śliczna jest *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rosmanna na 15zł chyba, zmienia kolory po zapaleniu :D I dodatkowo pachnie jabłkiem z cynamonem.

      Usuń
  5. Świetny stos! Zazdroszczę Czasu Żniw i Cyrku Nocy szczególnie.
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czas żniw" czytałam ale nie polecam mi nie przypadła do gustu ta książka. Świetne stos, życzę miłego czytania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie chyba nic, paranormale średnio mnie do siebie zachęcają, ale życze miłego czytanka :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile książek, zazdroszczę:D "Czas żniw" planuję sobie kupić, czytałam już milion recenzji tej książki, ale Twoją też z wielką chęcią przeczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Czas żniw' chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka książek chętnie bym przeczytała. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Czas Żniw" - Polecam! Chętnie ukradłabym Assassin's Creed :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytając "Nieziemską" strasznie się wynudziłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic niestety nie czytałam, ale już niedługo zamierzam się zabrać za "Niewdzięczną pamięć". Zazdroszczę w szczególności "Cyrku nocy" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas żniw czytałam i polecam, jestem ciekawa Assassin's: Creed Bractwo, bo mój bratanek lubi grę :P Stosik cudowny, w sumie każdy stos jest cudowny, bo książki są takie cudowne ^^ <3

    Udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przygarnęłabym większość książek i wszystkie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojego stosika chętnie podkradłabym Czas Żniw (gratuluję wygranej!) i Potem (wahałam się czy kupić, ale podobno dobra).
    Jedenaście mam na swojej półce ale jeszcze nie czytałam :)
    Małe kobietki też bym bardzo chętnie przeczytała! No i Cyrk nocy również :)
    Życzę samej przyjemności podczas lektury :)

    obserwuję i zapraszam ciepło do siebie
    http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja się nie wahałam, bo 10zł to prawie jak za darmo :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...