czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie grudnia i 2013 oraz wyzwanie na 2014

Podsumowanie grudnia

 

Przeczytałam 9 książek - co daje 126% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 2459 stron (ok.80 stron dziennie).  

 

Zaskoczenie miesiąca: 


Rozczarowania brak :)

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych: 

 

Z biblioteki - 0%
Zakup własny/Recenzyjne - 100% - Sukces :D

 Alfabetyczny spis tytułów: 

 

*Destroy Me -
Idealna chemia - Simone Elkeles 8/10 
Małe kobietki - Louisa May Alcott 8/10
Musimy porozmawiać o Kevinie -Lionel Shriver 9/10
Przekleństwa niewinności - Jeffrey Eugenides 8/10
*Walking Disaster - Jamie McGuire 8/10 
*You Get So Alone at Times That it Just Makes Sense - Charles Bukowski 7/10


Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych.

źródło: lucian.uchicago.edu

Kontynuowałam również dwie serie na blogu:

 

NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH:


Post trzeci - Jak czytać w języku angielskim?

oraz

ŚWIĘTA Z KSIĄŻKĄ:

Post drugi - Gdzie znaleźć tanie idarmowe książki?

Post trzeci - Gadżety dla książkoholika

Podsumowanie 2013 i wyzwanie na 2014

Jak widać na wyżej załączonym obrazku w 2013 przeczytałam 126 książek, co jest jednak dużym spadkiem z zeszłego roku - 160. Dlatego teraz ustawiłam poprzeczkę nieco wyżej - 150 książek, mam nadzieję, że się uda. Jak widać początek jest bardzo dobry. ;)
Jaki cel ustaliliście sobie na 2014, jeśli w ogóle bawicie się w takie coś?

Jestem zadowolona, bo aż 4 książki znalazły się w ulubionych. Oprócz tego same wysokie noty!
Żałuję jednak, że nie pojawiło się więcej recenzji. Jaki był wasz czytelniczy grudzień i 2013? 
Szykujcie się na recenzję "Małych Kobietek" i TOP 13 2013 roku, które już czekają, by ujrzeć światło dzienne :)

 

13 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana i zapraszam do mnie na podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i życzę dalszych sukcesów :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku udało mi się przeczytać 110 książek. Wynik uważam za satysfakcjonujący, ale mam nadzieję, że w 2014 uda mi się przezwyciężyć lenia i przeczytać nieco więcej. Liczę na wsparcie ze strony palca-motywacji :) A tobie gratuluję owocnego grudnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsparcie będzie oczywiście! Za mną już 3 i 0.5 książki, a dopiero 2.01 :D

      Usuń
  4. Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Świetne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! :)
    I jestem ciekawa co to za stronka (?) na ktorej masz swoje "reading challenge"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To goodreads.com. Nie mogłam się powstrzymać od zrobienia wyzwania ;)

      Usuń
  7. Ojeeej. Czekam na TOP 13 i serdecznie gratuluję wyników! :D Ja, szczerze mówiąc, do tej pory nie zwracałam uwagi ile książek przewija się przez cały rok u mnie. Niemniej, od tego roku zaczynam prowadzić statystyki, także za rok o tej porze będę w stanie ci powiedzieć ile przeczytałam w 2014 ^^ Życzę powodzenia z czytaniem i wszystkimi postanowieniami noworocznymi! Niech ten rok będzie owocny i udany!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnych wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wyniki są świetne. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, super wynik. :) Swoim podsumowaniem przypomniałaś mi, że muszę przeczytać "Musimy porozmawiać o Kevinie", bo film był fenomenalny. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...