środa, 8 stycznia 2014

English Matters nr 44 styczeń/luty



English Matters nr 44

Najnowszy numer styczeń/luty 2014

 

Ostatnio pisałam Wam jak czytać po angielsku, gdzie opisałam dokładniej te magazyny, gdzie można je dostać, w jakiej cenie.

 Najnowszy numer magazynu o tematyce kulturowej.



News
This & That
We wstępie poznamy kilka ciekawych zwrotów - np. willy nilly - zrobiony na chybił trafił, bestrosko.  Znaliście ten zwrot? :) Dodatkowo kilka urban legends, a także świąteczna niespodzianka - dodatkowy artykuł.

Artykuły, które przykuły moją uwagę to:
People and lifestyle
Game of Thrones Ten artykuł został nagrany przez native speaker'a- Trochę o znanych wszystkim książkach i adaptacji.
TechwomanTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - jaka jest rola kobiety w technologicznym świecie i jak się zmieniała.
PS Przez chwilę myślałam, że Marissa Mayer to autorka, ale Cinder niestety nie napisała.
The Skye is the limit - wywiad z mieszkanką krajów angielskich, na emigracji.
Culture
Good Luck and Back LuckTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - popularne brytyjskie przesądy
UK Today
UK PolesTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - o Polakach mieszkających w UK, czy naprawdę są na zmywakach? - Najlepszy Artykuł
Language
Language BloopersTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - językowe wpadki i jaki ich uniknąć
Science
Playing God, or a Devilishly Good Idea?Ten artykuł został nagrany przez native speaker'a - trochę o komórkach macierzystych
Leisure
Bond - Cars, Guns, Gadgets and GizmosTen artykuł został nagrany przez native speaker'a - czyli coś o gadżetach najsłynniejszego agenta.

Pełny spis treści można znaleźć tu.
Znaczek słuchawki Ten artykuł został nagrany przez native speaker'a to artykuł, który można odsłuchać online. W tym numerze było ich 6. 
Ten numer zdecydowanie jest wart uwagi. Nie było w nim słabych artykułów, większość wymieniłam powyżej. Dodatek świąteczny był miłą niespodzianką.

Ogólna ocena: 9/10 

Za możliwość zapoznania się z magazynem dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

Mieliście już do czynienia z tymi magazynami?
Czytaliście już ten numer? Które artykuły najbardziej wam się podobały?

3 komentarze:

  1. Wlaśnie skończyłam czytać ten numer, dzisiaj zamieszczę swoją relację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem w trakcie czytania, niedługo napiszę swoją opinię :P

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę sb taki magazyn zakupić, świetna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...