piątek, 20 grudnia 2013

ŚzK#3 Gadżety dla książkoholika



Święta z Książką #3

Gadżety dla książkoholika


Wiem, że święta tuż, tuż i ciężko będzie kupić, którykolwiek z pokazanych prezentów, zawsze warto mieć taką listę w zanadrzu. Może zbliżają się Wasze urodziny albo inne święto. Może chcecie sprawić przyjemność molowi książkowemu. Często ciężko jest trafić z książkami - bo jak to bywa z nałogowymi czytelnikami - mogą posiadać już tę pozycję lub w ogóle ich nie interesuje. Oto sposoby, które nie zawiodą. Sama bardzo chciałabym dostać te rzeczy, część otrzymałam, za co jestem bardzo wdzięczna! :)



Zestaw małego bibliotekarza
Jeśli macie mnóstwo książek, które są tak dobre, że musicie podzielić się nimi ze znajomymi, to coś dla was. Odczuwacie ukłucie niepokoju, kiedy przekazujecie tomisko do cudzych rąk, a jakiś głosik podpowiada wam, że możecie go więcej nie zobaczyć? Nigdy więcej! :) Zestaw małego bibliotekarza umożliwia nam dokumentowanie wszystkich "wypożyczeń" i skróci późniejsze dochodzenie - komu ja to, kiedy, a może oddała? Dodatkowo, opakowanie jest bardzo ładne i sprawia, że zestaw idealnie nadaje się na prezent. No i... kto z nas nie marzył kiedyś o pracy wśród tych wszystkich książek i o przybijaniu pieczątek?w
http://www.knockknockstuff.com/

Zakładki
Każdy potrzebuje zakładek. W wielu księgarniach można znaleźć bardzo pomysłowe i zabawne przykłady, jak ten:
Kupiłam przyjaciółce (Zuzi), bo od razu przyszła mi na myśl :)
http://www.hebeldesign.com

Macie pewność, że wasz prezent zostanie wykorzystany, a jeśli się postaracie, będzie zapamiętany na długo. Świetną opcją są także zakładki robione samodzielnie, co nie jest takie trudne. Na załączonym obrazku prezent od Czarnego Kapturka z EverydayBook. 




Kubki
W życiu bym nie pomyślała, że będę pragnąć jakiegoś kubka tak bardzo. Oto i on:
Czyż nie jest cudny? Prezent gwiazdkowy od przyjaciółki, - Zuzia, jeśli to czytasz melduj się! - który powinien dodać mi pisarskiej weny! Zabawne grafiki, czy to na kubkach, czy koszulkach, zawsze są dobrą opcją.

empik.pl
Ubrania
Jeśli kochacie jakieś książki czy cytaty tak mocno, że jesteście gotowi objawić to całemu światu - to świetna opcja!  Przykładem są m.in. koszulki czy nawet sukienki (o czym pisałam w ciekawostkach tu.)
 






















Koszulka dla fanów Szukając Alaski Johna Greena :)

Biżuteria
Najbardziej znanym przykładem będzie chyba broszka/naszyjnik Kosogłos, która wbrew pozorom jest dość tanią zabawą. Dodatek z motywem ulubionej książki to strzał w dziesiątkę.

allegro.pl, 10zł
allegro.pl, 12zł


 










 
http://www.hebeldesign.com/, Mechaniczny Anioł

Torby
Ciekawym pomysłem są torby z ulubionym motywem, cytatem czy trafnym tekstem.


deezee.pl
Półki
Jeśli jesteście gotowi wydać trochę więcej na prezent dla mola książkowego, świetną opcją są półki. Książek przybywa, a miejsca zawsze za mało. Musicie orientować się w guście i wystroju pokoju obdarowywanej osoby. Tutaj kilka pomysłowych rozwiązań. 

Niestety, większość mało praktyczna...


Dla ebookomaniaków:


Lampka do czytania
Czytniki mają - przynajmniej te lepsze - e-ink, który imituje papier i nie świeci. Mała lampka jest świetnym gadżetem, by móc czytać nawet w ciemnościach. Wystarczy wtedy wyłączyć światełko i iść spać, bez konieczności wychodzenia z cieplutkiego łóżeczka. Dodatkowo, jest to świetny sposób na dalsze podróże, szczególnie te nocne. Dostałam go na święta od przyjaciółki, której bardzo dziękuję, choć z pewnością tego nie czyta. która czyta i przepraszam :D

http://www.ambelucja.pl


Okładka na czytnik
Mnie marzy się ta imitująca starą, prawdziwą książkę, ale równie dobrze sprawdzi się zwykły case. Jeśli chcecie jednak zabłysnąć oryginalnością, polecam ciekawsze wzory. To absolutny niezbędnik, bo każdy chce przecież chronić czytnik przed zniszczeniem.




 Tu instrukcja jak wykonać podobną okładkę samodzielnie: klik.

Pisząc ten post zdałam sobie sprawę z tego jak wiele gadżetów przyszło mi do głowy. Bylibyście zainteresowani częścią drugą? :)
Jeżeli coś wpadło wam w oko, nie krępujcie się - wysłać link do tego postu Św. Mikołajowi i sprawa załatwiona! Który prezent jest waszym faworytem?

13 komentarzy:

  1. Część druga koniecznie! :3 Okładka na czytnik świetna :3 Mam nadzieję, że rodzice również ją kupili do prezentu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście również bardzo chętnie poczytam część drugą. Nie ukrywam, że mnie z tej listy najbardziej spodobały się ubrania książkowe <3 Ta suknia z The Selection, ta druga albo koszulka... Jaaa *-* Ale cudo! Bardzo chętnie w swoich łapkach widziałabym koszulki z Gry o Tron, zwłaszcza że niektóre są tak piękne... *-*
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Torbę PLL chętnie bym nabyła, taki wisiorek z Diabelskich Maszyn też. Okładka na e-czytnik również świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio spędziłam kilka godzin na poszukiwaniu stojaka w stylu vintage dla siebie. Niestety nie było za dużego wyboru. A te które mi się podobały, były niedostępne. Ubolewam, że na naszym rynku jest taki mały wybór gadżetów dla miłośników książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne półki, ale faktycznie nie praktyczne. Ogólnie ja preferuję całą gamę przeróżnych zakładek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym zakładkę, wiecznie je gubię i zawsze jest ich za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wspaniałe rzeczy... pewnie wszystkie nie do dostania w Polsce... Tak czy siak, widzę, że napisałam zły prezent do mikołaja.
    Najlepsze są półki, no i zestaw małego bibliotekarza - taki słodki! <3

    Pozdrawiam książkowo,
    W.

    Post był świetny, będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama ostatnio interesuję się gadżetami książkowymi i stąd mój pomysł na robienie zakładek. W mojej strefie handmade można zobaczyć czym aktualnie się zajmuję. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wspomnę o nich w drugiej części wpisu, są śliczne :)

      Usuń
  9. Genialne gadżety, najbardziej podoba mi się zakładka z DA, okładka na czytnik i lampka do czytania, ale w zasadzie wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciółki fundują mi naszyjnik z Kosogłosem na urodziny! Śliczny jest! Poza tym : gadżet z najukochańszej sagi ♥

    wyrazajac-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampka do czytnika i kilka zakładek do książek są na mojej liście styczniowej MUST HAVE.
    W chwili obecnej posiłkuję się lampką z telefonu (w wyjątkowo ekstremalnych warunkach), a co do zakładek... korzystam z tego co się trafi pod rękę - zużyty bilet autobusowy, jakiś paragon, czasem nawet szklany pilniczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie świetny pomysł na prezent to taka koszulka z nadrukiem - koszulka CZYTAM NIE WIDZISZ? <3 w tym sklepie są też fajne bluzy z nadrukiem dla fandomów i z książek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...