niedziela, 1 grudnia 2013

Podsumowanie listopada oraz plany na grudzień

Podsumowanie listopada

Przeczytałam 7 książek - co daje 117% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 2820 stron (94 stron dziennie).  

Zaskoczenie miesiąca: 

non-fiction
 


  Rozczarowanie miesiąca:

fiction

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych: 

Z biblioteki - 50% 

Zakup własny - 50%

 Alfabetyczny spis tytułów: 

"Alicja w Krainie Zombi" Gena Showalter 6/10

Córka łowcy demonów - Jana Oliver 7/10

"Dym i Lustra" Neil Gaiman 8/10

"MISSja Survival" Libba Bray 8/10

Pocałunek cienia - Richelle Mead  8/10

Sekret Julii - Tahereh Mafi 9/10

Zupa z jeża - Magdalena Kozłowska 5/10  

Pogrubioną czcionką wyróżniam pozycje, które znalazły się w ulubionych. 

Zaczęłam również dwie serie na blogu:

 

ŚWIĘTA Z KSIĄŻKĄ:

Post pierwszy - Moja gwiazdkowa wishlista książkowo - muzyczna

oraz

 

NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH:

PLANY NA GRUDZIEŃ:

Posty z pomysłami na prezenty książkowe dla młodszych i starszych książkoholików w serii ŚzK.

 Miejsca z tanimi książkami on-line i nie tylko w serii ŚzK.

Posty o magazynach językowych, materiałach do nauki języków, sposobach na naukę słówek oraz 7 grzechów głównych podczas nauki języka w serii NJO.

  Nie przeczytałam zbyt wiele, liczę na dużo więcej w grudniu, kiedy będzie przerwa świąteczna! :) Jestem w miarę zadowolona, bo 2 książki znalazły się w ulubionych. Jaki był wasz czytelniczy listopad?

6 komentarzy:

  1. Mój listopad był całkiem przyjemny :)
    Zastanawiałam się nad kupnem Alicji, ale jak widzę niezbyt się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopad był zdecydowanie pozytywny :) Ale liczę, że grudzień będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam Alicja się podobała :) Może dlatego, że nie miałam jej względem żadnych większych oczekiwać, po prostu kupiła, zaczęłam czytać i... tyle :D
    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać Twoją recenzję na temat "Sekretu Julii" :) i nie potrafię zrozumieć, dlaczego nie podoba Ci się "alicja...". Wg mnie to genialna książka :> Recenzje obu wymienionych przeze mnie pozycji znajdziesz u mnie na blogu (http://endlessbooks.blogspot.com) i zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie :>

    Pozdrawiam, Natalie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sekretu" raczej nie zrecenzuję, bo nie recenzowałam pierwszej części, ale mam bardzo pozytywne wrażenia i polecam tę serię!
      Dowiedzieć się możesz z recenzji :P Była bardzo przeciętna i schematyczna.
      Już wpadam :).

      Usuń
  5. U mnie w listopadzie 8 książek :) Pocałunek cienia to rozumiem, że do ulubionych ;) Ale co do "Sekretu Julii" to akurat się nie przekonałam - chyba przez główną bohaterkę tej serii - i ogólnie inaczej bym widziała całość historii.
    Masz rację - grudzień więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...