piątek, 13 grudnia 2013

ŚzK#2 Gdzie znaleźć tanie i darmowe książki?



ŚWIĘTA Z KSIĄŻKĄ#2
Gdzie znaleźć tanie i darmowe książki? 

W pierwszej części pisałam o tym co chciałabym dostać na gwiazdkę, ale jak zdobyć fundusze na te książki i płyty? :) Jak wiecie, jestem łowczynią promocji, co potwierdza Stosik wszystko za 10 zł.
W związku ze zbliżającymi się świętami, niektórzy z Was mogą szukać tańszych prezentów książkowych. Nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, by kupić zarówno najnowsze jak i klasyczne tytuły. Można zaoszczędzić naprawdę dużo pieniędzy, a książki do najtańszych artykułów nie należą - niestety.



Gdzie kupić tanie książki bez promocji?



Regularne obniżki na cały asortyment:


  •  aros.pl - najczęściej zamawiam właśnie tam. Cena regularna to -25% od okładkowej, co jest naprawdę świetną okazją. O tym dyskoncie dowiedziałam się z lubimyczytać.pl, gdzie w wątku o ulubionych księgarniach wymienianą właśnie tę. Wysyłka darmowa pow. 499zł lub za 4zł z odbiorem na poczcie. 5zł w paczkomacie.
     
  •   amazon.co.uk - tu poradnik jak tam zamawiać. Wiele książek jest tam bardzo tanich - np. 5F za Łzę w twardej oprawie czy powieści Ricka Riordana również w twardych okładkach.
  •   matras.pl, karuzela -20% - jeśli chcecie zamówić tylko jedną lub dwie pozycje, macie regularną księgarnię blisko, możecie wybrać tę opcję, by nie płacić za przesyłkę. 

Wasze sugestie:

bonito.pl
inbook.pl

Częste promocje na wybrane tytuły:


  • fabryka.pl, Tania strefa - ostatnio zamówiłam 6 książek za 53 zł :) Szczególne przeceny są na książki Ambera - warte uwagi: Player One, Anna i pocałunek w Paryżu, Idealna Chemia, Prochy, Niezmiemska, Cyrk Nocy. Wysyłka darmowa pow. 99zł lub do odbioru w księgarniach Świata Książki.
    Jej odpowiednik to:taniaksiazka, asortyment zbytnio się nie różni.
  • dedalus.pl - Dotyk Julii za 9zł, Córka dymu i kości za 7,50zł. Jest tam niewielki wybór, ale przeceny ogromne. Wysyłka darmowa od 150złlub do odbioru w: Warszawie, Częstochowie, Wrocławiu, Krakowie, Bielsko-Białej.
  • newslettery - zapisując się na mailowe reklamy dostaniecie informacje o wszystkich promocjach, tak samo lajkując profile na facebooku.

Skąd wziąć darmowe książki?


  •  KONKURSY i rozdawajki - najlepszy, jednocześnie najbardziej wymagający sposób. Możecie śledzić fanpage wydawnictw, gdzie często zamieszczane są linki do konkursów z ich książkami, polecam też lubimyczytac.pl Dodatkowo polecam strony takie jak śledzimykonkursy.pl i szukać tych z nagrodami z ikonką książek. Rozdawajki są często na blogach, nie zawsze musicie mieć swojego, by brać udział. Dzięki konkursom wygrałam m.in. Alicję a Krainie Zombi, moja praca tu.
  •  Wiele klasyków, których prawa autorskie wygasły, jest dostępnych w formie ebooków za darmo na stronach: woblink,  wolnelektury czy virtualo. Można tam też znaleźć poradniki czy romanse.
  • booklikes.com - w zakładce Książki do Wzięcia można wziąć udział w rozdawajkach jednym przyciskiem.
  • recenzowanie - dla bloggerów. Jeśli masz bloga od dłuższego czasu i często piszesz, masz duże szanse na nawiązanie współpracy z wydawnictwami lub portalami czy autorami. 
  • legimi.pl - darmowy tygodniowy okres próbny, w którym... czytamy ile wlezie!
  • wymiania - np. na portalu lubimyczytac.pl lub innych tego typu, poszukajcie też fejsbukowej grupy waszego miasta.

Wasze sugestie:

gratyzchaty.pl

Podzielcie się waszymi sposobami na tanie i darmowe książki. Chętnie wypróbuję nowe miejsca z okazjami, ale przyznam szczerze, że jestem najbardziej wierna arosowi co można zobaczyć w duuużym stosiku i amazonowi - klik,  klik.
Listę będę akualizować jeśli przypomni mi się coś lub dacie jakieś sugestie :)

8 komentarzy:

  1. Ja polecam:
    http://bonito.pl/
    http://www.inbook.pl/
    http://www.taniaksiazka.pl/
    Szczególnie w tym ostatnim można znaleźć ciekawe promocje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam linkować ten ostatni, ale w sumie widziałam tam te same książki i w podobnych cenach co w fabryce. ;)
      O bonito też dużo dobrego słyszałam.

      Usuń
  2. O boziu żyłam błogiej nieświadomości, że przechodzę ot tak sobie koło Księgarni Dedalus... a ja myślałam, że w tej mojej dziurze nic nie ma... :) Bardzo pomocy i ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na mój stosik to zobaczysz co tracisz! Zazdroszczę, u mnie w okolicy nie ma, a przesyłka się nie opłaca zazwyczaj. Ostatnio poprosiłam koleżankę o konkretne tytuły, kiedy była w Warszawie.

      Usuń
  3. Ciekawie ;) Polowanie na książki staje się przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonito ma dobre ceny i do tego odbiór za darmo, jeśli w mieście jest punkt :)
    W tanich księgarniach są też korzystne ceny, można się obłowić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja polecam darmowe książki na graty z chaty. Ludzie oddają swoje książki, a płaci się jedynie za wysyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocny wpis :) ja zazwyczaj kupuję książki z drugiej ręki na allegro.pl lub w empiku, a tu takie okazje.... wyczuwam książkowe zakupy :)
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...