sobota, 23 listopada 2013

ŚzK#1 - Moja gwiazdkowa wishlista książkowo - muzyczna

ŚWIĘTA Z KSIĄŻKĄ#1

Moja gwiazdkowa wishlista książkowo - muzyczna

Ten post to wstęp do mojej gwiazdkowej serii, w której dowiecie się m.in. co można kupić innym na książkowy prezent oraz gdzie znaleźć tanie pozycje.

 Obcojęzyczne:



1. Kodeks Nocnego Łowcy - Cassandra Clare 
Chcę poczuć się jak Tessa, gdy biorąc do ręki tomisko w twardej oprawie, będę poznawać zasady, których nie miałam pojęcia. Muszę jakoś pocieszyć się po tym, że skończyła się moja ulubiona seria - Piekielne Maszyny, której zwieńczenie - Mechaniczna Księżniczka - zrobiła ze mnie emocjonalnego wraka.

2. World After - Susan Ee 
Kontynuacja cudownego "Angelfall".Mam nadzieję, że będzie przynajmniej tak samo dobra jak poprzednik. Poprzednik zostawił nas z tyloma pytaniami, że nie mogę doczekać się odpowiedzi na część z nich.

3. Walking Disaster - Jamie McGuire

"Beautiful Disaster" oczami Travisa - głównego męskiego bohatera. Już nie mogę doczekać się ponownego zanurzenia w tej cudownej historii opowiedzianej z innej perspektywy.

4. Eleanor & paark - Rainbow Rowell

Słyszałam same dobre opinie o książce. Dawno też nie czytałam czegoś w tym stylu. Czaję się również na inną pozycję autorki - "Fangirl", ale to kiedy indziej. 

 Polskojęzyczne:

 

1. Pisane Szkarłatem - Anne Bishop

Cała blogosfera opisywała tę powieść w superlatywach. Nie byłam przekonana, ale teraz wiem, że muszę położyć na niej swoje łapki i poznać tę historię.

2. Legenda. Patriota - Marie Lu

Ostatnia część trylogii Legenda. Pierwsza część bardzo mi się podobała, druga leży na półce nietknięta. Może przeczytam ją jak już dostanę tę?

3. Lek na Śmierć - James Dashner

Zakończenie trylogii "Więzień Labiryntu". Koncepcja jest dość oryginalna, poprzednie części zostawiły mnie pod wielkim wrażeniem. Do tego ta zimowa, klimatyczna okładka.

Muzycznie:

 


1. Marina and the Diamonds - Electra Heart 
Najnowsza płyta mojej ulubionej piosenkarki, porównywana do pani z pod 3.
Ulubione piosenki: Teen Idle oraz Living Dead, Lies, Primadonna, Starring Role.

2. Marina and the Diamonds  - The Family Jewels
Pierwsza płyta mojej ulubionej piosenkarki.
Ulubione piosenki: Are You Satisfied? oraz Obsessions, Girls, Numb.

3. Lana del Rey - Born to Die
Najnowsza płyta Lany, jednej z moich ulubionych wokalistek, jej głos urzeka.
Ulubione piosenki: Carmen oraz National Anthem, This Is What Makes Us Girls, Dark Paradise.

Tworzycie takie listy do Mikołaja? :) Czy widzicie coś o co sami poprosicie na święta? Może czytaliście jakieś książki i chcecie mi coś polecić? Wolałbym nie przedłużać już listy, bo i tak mam za dużo zaległych pozycji, a poza tym książki to nie jedyne co chcę zobaczyć pod choinką ;) Dzielcie się Waszymi listami!

 

PS Jeśli chcecie zamówić książki lub płyty z Amazona - tutaj poradnik jak to zrobić.
Powieści nie są jeszcze wydane w Polsce, a za każdą z płyt zapłaciłam ok.5F = ok. 25zł, zamiast 60!

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Jeśli pozwolisz też przy swojej liście dodam odrobinę płyt. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :D Podlinkuj mi potem swoją listę :).

      Usuń
    2. Proszę. Tutaj moja lista :)
      http://ksiazka-wprowadza-w-swiat-wyobrazni.blogspot.com/2013/11/my-wishlist-czyli-ksiazki-ktore-pragne.html
      I jeśli masz ochotę, to możesz wejść na mojego fp, nowo założony, dopiero się rozkręcam. :D
      Zapraszam :)
      https://www.facebook.com/drzwidowyobrazni

      Usuń
  2. no ja książek na pewno nie dostanę, bo w tym już zostałam uświadomiona xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś napisałaś list, w tym roku Mikołaj zbiednieje jak nic :b
    "Pisane szkarłatem" to megagigatera super książka i polecam! Płyty Lany nie posiadam, ale często słucham jej przez aplikację Spotify - "National Anthem" jest najlepszą piosenką evvvvver ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, już trzecia część serii 'Legenda'? :3 Kiedy ma wyjść? Już nie mogę się doczekać! Jak najszybciej przeczytaj drugą bo jest po prostu świetna! Ja książek w tym roku również nie mam co się spodziewać - w tamtym roku Mikołaj przyniósł mi 12 książek - w tym stwierdził, że może wykosztuje się w końcu na Kindle. Mam już jeden czytnik ale nie z amazona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z najnowszych informacji wynika, że w połowie lutego, może skuszę się na oryginał :)
      Tak też słyszałam!
      Kindle to świetna rzecz, polecam jak najbardziej!

      Usuń
  5. Hej, naprawdę świetne książki! Nie czytałem jeszcze Angelfall ale druga część również wygląda niezwykle zachęcająco. Druga część Legendy również leży u mnie i czeka w kolejne. Fajnie, że już 3 wkrótce wyjdzie :o A Lek na śmierć to coś, po co muszę sięgnać jak najszybciej. Tyle na niego czekałem!
    Ja natomiast jeszcze chciałbym bardzo "Silosa". To nowa książka, premiera będzie dopiero 5.12. Z opisu wydaje się być świetną, nową antyutopią. Właśnie dodałem zapowiedź u siebie :) Pozdrawiam serdecznie, Avenix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tylko "Lek na Śmierć" wyjdzie przed świętami!
      Widziałam tę zapowiedź na stronie wydawnictwa, jestem ciekawa tego tytułu :).
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. O! Również uwielbiam Lanę Del Rey :)
    Moja lista dopiero się tworzy xD

    weronine-library.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja swoją chyba będę musiała skrócić i to porządnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj na "Legendę" i "Lek na śmierć" też niesamowicie wyczekuję! :) Choć, mówiąc szczerze, mimo, że ta nasza polska okładka "Legendy" jest ładna, to zagraniczna podobała mi się o wiele bardziej. No, ale cóż. Idealnie nie będzie. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze przedstawiam rodzicom swoją listę. Wiedzą co mi kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis. Ja również tworzę listy wymarzonych prezentów, ale w tym roku niestety tylko jedną uda się ziścić, jest to "Łza" Lauren Kate. To ją własnie wybrałam jako najbardziej pożądaną, skoro musiałam wybierać :) Tobie życze, żeby ziściły się wszystkie życzenia. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowopowstale forum o angelfall angelfall.fora.pl Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...