piątek, 25 października 2013

DUŻY stosik #6

DUŻY stosik #6

Ci, którzy obserwują mnie na facebook'u - tak będę o tym wspominać do znudzenia :P - widzieli ten bardzo profesjonalnie wykonany przeze mnie obrazek.


Postanowiłam uczcić mój 100 post na blogu 100sikiem - zabawne, nie? :D

Dla niektórych to niewiele, ale same box sety kosztowały majątek! 


PS Niedługo kolejny stosik, bo kilka książek nie zdążyło się załapać, a nie chcę już dłużej trzymać Was w niepewności :)


Tak wygląda całość: 
 


 Musiałam kilka razy ustawiać książki, by zmieściły się w kadrze :)
Bez wstępów - post i tak będzie długi, choć przeładowany zdjęciami - zaczynajmy!

Zestawy:
  
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Rick Riordan - jedna z najsłynniejszych serii. Trochę ryzykowne jest kupowanie całego pakietu, ale czytałam inną książkę autora, podobał mi się styl pisania i przede wszystkim koncepcja. Dodatkowo, -32% bardzo przekonuje. Zapomniałam też wspomnieć, że to prezent dla mojego brata od Mamy, który z pewnością mu podkradnę! Sama wybierałam :)

"Harry Potter" J.K.Rowling - 1-7. Z promocji w Empiku, prezent od Mamy z nie pamiętam jakiej okazji. Tak, mieszkałam w jaskini, bo nigdy nie przeczytałam żadnej książki z serii, ani nie widziałam żadnego filmu w całości! Teraz to jednak nadrabiam, więc...
-32% na Arosie


"Szukając Alaski" John Green - cudowna książka, recenzja.
"Fight Club" - moja obecna lektura, spodziewałam się czegoś innego, ale zdecydowanie nie jestem zawiedziona, wręcz przeciwnie - mile zaskoczona. 
"Pierwsza zasada klubu walki to nie rozmawiać o klubie walki"
"Angelfall" Suzane Ee - poleciła mi ją przyjaciółka no i same pozytywne recenzje!

Te trzy książeczki + seria Percy Jackson za mniej niż 2/3 ceny! O promocji pisałam, tak!, na facebooku! Częściowo sfinansowane przez Mamę. 

Uzupełnianie serii:


"Kroniki Ellie 2 i 3" John Marsden - Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Recenzja pierwszej części. Prezent-niespodzianka od Mamusi, promocja w Znaku -50% :).

"Legenda.Wybraniec" Marie Lu - zakup własny, pierwsza część bardzo mi się podobała.
"Jutro" Gemma Malley - książka jaką wybrałam sobie za dobrą średnią :) Finałowa część trylogii Deklaracja.

Non-fiction:
 "Poradnik Pozytywnego Myślenia" Matthew Quick - z wymiany na lc, bardzo fajna książka, przeczytałam, by obejrzeć film - uwielbiam Lawrence. Muszę zabrać się za jego kolejną powieść "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd".
"Jeden Dzień" David Nicholls - ukradzione Mamie :) Jestem bardzo ciekawa, bo wiele osób wysoko ocenia zarówno powieść jak i adaptację filmową.

Beata Pawlikowska:

 "W dżungli życia" - prezent od Mamy, nie wiem czemu nie pojawił się w poprzednich stosikach, moja recenzja.
"W dżungli podświadomości" - również prezent od Mamy, nie mogę się doczekać lektury.

Romanse młodzieżowe:

"Idealna Chemia" Simone Elkeles - była idealna latem, ale będzie musiała rozgrzać mnie jesienną porą.
"Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins - spodziewałam się czegoś lepszego, ale i tak książka mi się podobała. Słodka historia, z Paryżem w tle, nic więcej, niestety.

Baśniowo:


"Baśniarz" - wymiana na lc, słyszałam wiele dobrego o tej pozycji. JEGO USTA BYŁY ZIMNE JAK ŚNIEG, ale biło z nich ciepło jedwabnej czerwonej tkaniny, tkaniny z pokładu statku. Poczuła jego język i pomyślała o wilku. „A jeśli to prawda? Jeśli ta baśń jest prawdziwa? Pocałunek i śmiertelne ugryzienie w kark. Wszystko się zgadza. Co, jeśli właśnie całuję mordercę?”.
"Saga Księżycowa. Cinder" Marissa Meyer - Cinder to współczesna opowieść o Kopciuszku, łącząca klasyczną baśń z futurystyczną powieścią. Inteligentna, wywrotowa historia mająca swój początek dawno, dawno temu… Niebywała podróż do odległej krainy.
"Cień i kość" Leigh Bardugo - egzemplarz recenzencki od Papierowego Księżyca, tzw. szczotka, nie piszę nic więcej, bo wszystko jest w mojej recenzji :) 
"Drżenie" Maggie Stiefvater - z wymiany na lc.

Oto moje ostatnie zakupy na Kindlu:


"Oro" Marcel A. Marcel - z promocji w Empiku, lektura na październik w gimnazjalnym konkursie czytelniczym. Moja ocena: 7/10, początkowo bardzo dziwna, im dalej tym lepiej. Kiedyś wypożyczyłam ją z biblioteki, ale po kilkunastu stronach odłożyłam.
"Eragon" Christopher Paolini - darmowa pozycja, MAG rozdawał kody na fanpage'u. 
"Latarnik" Henryk Sienkiewicz - pobrane za darmo ze strony wolnelektury.pl, lektura szkolna, króciutka nowelka, mnie się nie podobała.
 

Jak zauważyliście nie opisałam dokładniej pomocy do nauki angielskiego. Chciałabym zrobić krótki cykl postów o językach obcych, czy jest choć jedna zainteresowana osoba? :) 

Podsumowując, muszę częściej dziękować Mamie i kraść jej książki :D
Widzicie coś dla siebie?

37 komentarzy:

  1. No to Ci się trochę rozpiszę :D
    Percy Jackson *.* Ta seria jest obłędna, a osoby, które uwielbiają mitologię grecką po prostu muszą się w niej zakochać. Polecam w stu procentach :)
    Harry Potter to seria, którą zaczęłam swoją przygodę z czytaniem, więc mam do niej spory sentyment, ale gdybym teraz po nią sięgnęła z pewnością nie porwałaby mnie aż tak bardzo, choć muszę przyznać, że koncepcja bardzo fajna :)
    Szukając Alaski - oddaj! :D
    Angelfall - ciekawa, ale jakoś szczególnie mnie nie porwała w swój świat. Choć samo przedstawienie Aniołów jako żądne władzy istoty jest bardzo intrygujące :)
    Wybraniec *.* ODDAWAJ!!! Czytałam pierwszą część i się zakochałam, natomiast na drugą nadal brak mi funduszy :(
    Poradnik Pozytywnego Myślenia - widziałam film i dość ciekawy był, ale nie są to moje klimaty raczej, więc nie jestem pewna czy sięgać ;)
    Cinder - fenomenalna książka, która zbiera wiele pozytywów i wierz mi, jest za co :)
    Cień i kość - czytałam, też w formie białego kruka i powiem, że jakoś nie przekonała mnie historia Aliny. Czegoś mi zabrakło w tej książce.
    Drżenie - ODDAJ!! Czytałam Króla kruków i autorka po prostu mnie oczarowała, dlatego bardzo chcę przeczytać inne jej powieści :)
    Eragon - założyłam się z kolegą, że przeczytam tą książkę w ciągu 24h i wygrałam :D Ale do tej pory nie dostałam pieniędzy od niego :(

    O językach obcych? Zależy w jakim sensie :) Ja czekam na post odnośnie Amazonu ;)

    To tyle z mojej strony, mam nadzieję, że nie zanudziłam Cię na śmierć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię mitologię, ale zaspojlerowałam sobię te serię czytając pierwszy tom innej tego autora...
      HP - Wiem, muszę to przeczytać!
      SA - oj nie oddam, jeśli widziałaś recenzję wiesz dlaczego! :D
      Angellfall - nareszcie anioły są złe!
      Wybraniec - jeszcze nie przeczytałam, a wszyscy trąbią!
      PPM - właśnie moje klimaty, więc się za niego wzięłam ;)
      Cinder - oj wierzę Ci, wierzę, tylko jak wygospodarować czas?
      CiK - nie jestem pewna czy sięgnę po drugą część, ale mam pozytywne wrażenia.
      Drżenie - muszę pilnować swoich książek! Na KK mam wielką chęć, znowu wszyscy pieją! Czytałaś drugą część?
      Eragon - a mogłabyś kupić książkę :P Dali to brałam i dobrze, bo jak się okazuje to kolejna pozycja do konkursu.

      Posty o sposobach nauki, materiałach itp. Wiesz, nie pomyślałam o tym, ale mogę ten post umieścić!

      Nie zanudziłaś, dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź! :D

      Usuń
  2. Ja się nie rozpiszę jak koleżanka wyżej, bo padam już na twarz, ale muszę napisać, że nie mogłam się napatrzeć na zdjęcia :D Cudowne nabytki! Sama jestem fanką języków obcych i często o nich piszę, więc chętnie poczytam co masz na ich temat do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Coś szczególnie wpadło w oko? ;) Czytałam wiekszosc twoich postow na ten temat, a języki to duża część mojego życia i hobby :)

      Usuń
  3. zazdroszczę Percy'ego (nie wiem czy dobrze napisałam :P) bo bardzo bym chciała go przeczytać, Harrego mam już za sobą wciąga. Co do reszty to znam parę książęk ale nie czytałam. tylko pozazdrościc. Zapraszam do mnie http://przyksiazce.blogspot.com/ bo nie wiem czy już odwiedzałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiorę się za niego jak tylko brat otrzyma prezent. Nie mogę mu rozrywać folii :P
      Zerknęłam :)

      Usuń
  4. matko, ale perełek♥
    od dawna mam ochotę przeczytać książki Rick'ego Jordana :)
    "Idealna chemia", "Jeden dzień", "Eragon"- większość mogłabym Ci podkraść ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ich pilnować, wszyscy się na coś czają :D

      Usuń
  5. Skąd ty bierzesz pieniądze na to wszystko, kochana? No i czas, żeby to przeczytać? Oczywiście zawartość stosika jest mi dobrze znana od dawna, ale muszę powiedzieć, że na zdjęciu wygląda imponująco. No, no, no... teraz tylko pora zamówić nowy regał ;) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ostatnio proponowała mi nowy :D
      Zbieram te książki, to moja pasja, inni kolekcjonują znaczki :P
      Jak zauważyłaś prawie wszystko jest z dużych promocji -25%, -50% itp., egzemplarze recenzenckie itp. Teraz jestem chora, więc czytam - jak wiesz. Tak dużo książek, tak mało czasu...

      Usuń
  6. To naprawdę duża ilość książek. A podobnież w Polsce ludzie książek nie kupują :) Życzę naprawdę przyjemnej lektury i dużo na nią czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiam statystyki! Dziękuję, teraz jestem chora, więc mam duuużo czasu, ale marnuję go na seriale :P

      Usuń
  7. Super książki, cierpię na wirtualną wersję kleptomanii, bo przywłaszczyłabym sobie większość.
    Udanej lektury i czekam na posty związane z językami obcymi. :)

    Everyday Book

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że to częsta przypadłość :D Dziękuję.
      Pierwszy już niedługo!

      Usuń
  8. Nie dziwię Ci się, że miałaś problem z uchwyceniem tych książek w kadrze ;)) Świetne nabytki, miłego czytania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie stosisko *,* Ja z ogromną chęcią bym większość przygarnęła, pozostaje jednak tylko pozazdrościć ;)
    Harry Potter to już prawie klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Dlatego muszę wziąć się za HP, wstyd, że jeszcze się za niego nie wzięłam!

      Usuń
    2. To nie żaden wstyd - jest mnóstwo książek, które powinnam przeczytać, a znam je tylko ze słyszenia ;) Jestem ciekawa, jak Ci się te książki spodobają. Ta seria ze mną dorastała (dosłownie) i łączę z nią wiele pozytywnych wspomnień ;)

      Usuń
    3. Nie no, HP to coś co MUSZĘ przeczytać :). Każdy ma takie tytuły, które czuje się w obowiązku przeczytać
      Które książki ze stosiku jeszcze polecasz?

      Usuń
    4. "Jeden dzień" nie jest może wybitny, ale opowiada bardzo ciekawą historię, którą dobrze się czyta. Mam ogromną ochotę na film ;)
      "Drżenie" jest specyficzne, ale ostatecznie mnie wciągnęło. Ma "to coś", a każdy kolejny tom jest moim zdaniem coraz lepszy.
      Przez serię o Eragonie momentami miałam problemy przebrnąć, ale i tak bardzo ją polubiłam.
      Oczywiście w stosiku są też pozycje, które należą do mojego "muszę przeczytać" ;)
      O! Zapomniałam wcześniej odnieść się do cyklu postów o językach - jestem jak najbardziej za, bo mam mocne postanowienie, aby podciągnąć angielski ;)

      Usuń
    5. Za wszystkie z tych książek się kiedyś zabiorę :P
      Super, że znajdują się chętni na posty o językach :)

      Usuń
  10. Moja paczuszka z arosa wyglądała podobnie, tyle, że ja ją musiałem transportować przez całe miasto. Nie obyło się bez gleby (kto normalny próbuje jechać rowerem z 15sto kilową paczką??) ale na szczęście książki dotarły całe. Zazdraszczam Plahniuka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu się oprzeć takiej promocji? :)
      Podziwiam, ja mam bliziutko na pocztę, ale waga i tak robi swoje. Dziwie się, że udało ci się dotrzeć!
      "Fight Club" dziś skończyłam, spodziewałam się czegoś innego, bardziej o sztukach walki - trochę się tym interesuję - ale miałam miłą niespodziankę. Muszę zabrać się za inne powieści wymienione w posłowiu; teraz poluję na "Opętanych"!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Percy Jackson ♥ Ja chcę HP w nowych okładkach ;c. Oro jest trochę schizowe. Jak Eragon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że skończyłaś Oro - dziwne...
      Nie wiem jak Eragon, bo go nawet nie zaczęłam :D

      Usuń
  12. Percy, Percy, Percy! <3 Ach, uwielbiam wszelakie twory Ricka Riordana. Połykam je w zastraszającym tempie, a gdy ukazuje się jakakolwiek wzmianka o premierze kolejnej powieści, piszczę z radości i skaczę jak idiotka. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych pisarzy! Ma taki... przyjemny, lekki i miły styl, że do jego książek powraca się praktycznie co parę miesięcy. :) Polecam niezmiernie!
    Harry Potter! <3 Nie no, cudeńka ja tu widzę! Czytałam oczywiście całą serię, wypożyczając z biblioteki, aczkolwiek marzę o posiadaniu całej serii. :) Jak na razie dobrze mi idzie - mam ostatnią część, pierwszą i drugą ^^
    "Szukając Alaski" - chciałabym mieć tą książkę. :) Zdecydowanie. Jestem w trakcie "Gwiazd naszych wina" i... łał!
    "Angelfall" również i u mnie pozycja na półce czeka na swoją kolej ^^ Mam nadzieję, że wkrótce się doczeka ^^
    Całą serię "Jutro" jak i pozostałe książki autora mam w planach, ale... na razie plany zostają planami niestety. :(
    "Legendę" - czytałam i powiem ci, że druga część podobała mi się bardziej od pierwszej. :) Miała w sobie coś... większego, głębszego... mocniejszego... Nie wiem jak to określić, ale wydawała mi się po prostu lepsza :) Czekam na finałowy tom oczywiście i na Daya <3
    "Poradnik pozytywnego myślenia" - jak i "Angelfall" czeka na swoją kolej, kusząc mnie z półki. :( Nie mogę się doczekać, żeby zabrać się za tę pozycję!
    "Idealna chemia" - POLUJĘ NA TĘ KSIĄŻKĘ! Muszę, po prostu MUSZĘ ją mieć. I mam nadzieję, że niedługo (mimo bankructwa) uda mi się w jakiś sposób zdobyć tę powieść ^^
    "Baśniarz" - MAM, MAM! Dziś przywiezione z Krakowa <3 Rany! Te pozytywne recenzje tak mnie nabuzowały na tę pozycję, że... ACH! Wyczekuję spotkania z powieścią :)
    "Cień i Kość" - już wkrótce na mojej półce :3
    "Cinder" - obydwie książki z tej serii są na mojej liście "MUST HAVE", ale chwilowo brak mi funduszy na jakiekolwiek zakupy więc... :(
    "Eragon" - czytałam ksiązkę jak miałam chyba z 12 czy 13 lat i miałam niesamowicie pozytywne odczucia, ale jestem ciekawa jak teraz zapatrywałabym się na powieść. :) Mimo wszystko, wolę nie czytać jej ponownie i zostać z dobrymi wspomnieniami i dobrym zdaniem na jej temat. Zwłaszcza, że ostatnio cały cykl zbiera coraz gorze opinie. :( Ja mam wielki sentyment do autora i książki. To bowiem od niej zaczęła się moja przygoda z prawdziwą fantastyką... :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania oczywiście!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobała mi się notka RR o tym jak zostawił czytelników z cliffhangerem - cudo :D
      HP - Zbieraj, zbieraj :)
      SA - mnie podobała się nawet bardziej od GNW, więc...
      Angel ostatnio mnie kusi, ale cały czas z czymś przegrywa.
      Co do Legendy, moja przyjaciółka mówi to samo!
      PPM ostatnio się za niego wzięłam, bardzo fajny.
      Eragona muszę przeczytać na konkurs tak czy siak, a drugą część kupiłam pod wpływem impulsu za dyszkę, był w ostatnim stosiku za 10zł.
      Wątpię, że przeczytam cały cykl, ale dwie pierwsze części na pewno :)
      Również pozdrawiam i dziękuję! :)

      Usuń
  13. Harry' ego bardzo polecam, "Sagi Księżycowej" poszukuję, "Szukając Alaski" również, więc zazdroszczę Ci bardzo tego stosiku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukajcie, a znajdziecie! ;P
      Dzięki za rekomendację.

      Usuń
  14. Zbieram szczenę... Jaki megamocny stos! HP ja również nie czytałam, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie :P Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacę za protezy :P Tyle się słyszy o HP - trzeba sprawdzić.
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. O rany, stos nie byle jaki ;) Osobiście polecam Baśniarza, który skradł moje serce. HP nie czytałam (wstyd), ale jakoś nie mogę się przekonać. Mam ochotę też na bogów olimpijskich, ale two swoją drogą ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zabrać za "Baśniarza". Nawet nie wiedziałam, że zbiera tak wysokie noty.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...