piątek, 6 września 2013

ZMIANY: Bloglovin, Google+, Wyszukiwarka

Zmiany, zmiany...

  • Od tej pory mojego bloga można obserwować za pomocą nie tylko Bloggera, ale również Bloglovin. Przekonałam się do tej witryny kiedy blogi, które czytam przeniosły się na nią i był to jedyny sposób na pozostanie w kontakcie. Ja pozostawiam obie opcje, do waszego wyboru :)


  • Kolejną opcją jest dodanie mnie do swoich kręgów w Google+. Robi to coraz więcej osób, ale nie jestem jeszcze do końca przekonana.


  • W prawym górnym rogu, dodałam opcję wyszukiwania. Nie wiem dlaczego dopiero teraz! W ten sposób możecie znaleźć odpowiednie posty dużo szybciej.

  • Niedługo pojawi się alfabetyczny spis wszystkich recenzji. Niestety, nie ma ich tak wiele jak bym chciała.


    Dajcie znać, co myślicie o nowych funkcjonalnościach. Skorzystacie, z któreś z w/w opcji? Co jeszcze pomogłoby ulepszyć bloga? Czekam na sugestie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...