sobota, 14 września 2013

TAG Zaksiążkuj nazwę bloga!

TAG Zaksiążkuj nazwę bloga!

 Dziś przychodzę do was z tagiem. Widziałam coś podobnego na youtube i zdecydowałam się - za zgodą autorki - przenieść zabawę do polskiej blogosfery :) Link do filmiku organizatorki tu.

 Zasady: Dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, co tylko przyjdzie ci do głowy.
Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie :)

MY PAPER PARADISE

Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare (Chyba nikomu nie trzeba polecać, a dla żyjących pod skałą, którzy nie mają pojęcia co to - recenzja. Zanosi się na najlepszą książkę 2013!)



Yancey Rick - Piąta fala (Nie znalazłam książki na Y, ale Piąta fala świetna swoją drogą! recenzja)

P
retty Little Liars - Sara Shepard (Serial jest dużo lepszy, ale książki też interesujące - recenzja)

A
kademia Wampirów - Richelle Mead (Tu zwiastunu filmu, który wychodzi w 2014 roku, reż. bracia od Mean Girls)

P
odzieleni - Neal Shusterman (Ciekawe kiedy wyjdzie kontynuacja - recenzja)


E
nklawa - Ann (Przyjemna książeczka, ale sequel miażdżąco tragiczny... - recenzja)

R
ok 1984 - George Orwell (Wspaniały klasyk dla miłośników antyutopii! - recenzja)

P
amiętniki Wampirów - Jane Smith (Tak jak w przypadku PLL, ekranizacja przebiła pierwowzór. Recenzja 5 części.)

A
lchemik - Paulo Coelho (Ze względu na sympatię do autora, ale ta pozycja nie podbiła mojego serca, recenzja.)

R
omeo i Julia - William Sheakspeare (Nie uwierzę, że ktoś nie zna. Z pewnością przeczytam ponownie, w oryginale. Jedna z najlepszych lektur szkolnych!)

A
nna i Pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins (Nie podbiła mojego serca, ale miło ją wspominam.)

D
obrani - Ally Condie  (Jedna z pierwszych antyutopii w moim życiu. Szkoda, że Prószyński nie kontynuuje tej serii, ale mam już oryginały w wersji cyfrowej na Kundelku.)

I
ntruz - Stephanie Meyer (Mistrzostwo, Meyer pokazała co potrafi. Porównanie książki i filmu tu.)

S
towarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek - Mary Ann Shaffer, Annie Barrows (Niepozrona, a jak miła i podnosząca na duchu powieść - recenzja.)

E
xperyment Black Box -  (Nietypowa książka, opisująca prawdziwy eksperyment, w formie powieści.)

TAGUJĘ WSZYSTKICH! 

Bardzo chętnie poznam, co kryje się za waszymi nazwami. Te bardzo długie muszą być niezłym wyzwaniem ;) Jeśli ktoś ma ochotę na zabawę wystarczy podlinkować mojego posta i krótko opisać zabawę lub skopiować moje "Zasady". 

W komentarzach zostawiajcie linki do waszych postów, wszystkie chętnie zobaczę i skomentuję!

81 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy ;) Ciekawy pomysł, chętnie wezmę udział. Na szczęście nie mam bardzo długaśnej nazwy bloga ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Napisz jak post będzie gotowy, chętnie zobaczę twoje wybory! Króciutka :P

      Usuń
    2. http://biblioteczka-zienki.blogspot.com/2013/09/zaksiazkuj-nazwe-bloga.html

      Chwilkę mi to zajęło ^^

      Usuń
  2. Ja również dziękuję za zaproszenie. Bardzo mi się podoba ten pomysł, więc postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Mnie też się spodobał, więc przeniosłam do naszej książkosfery!

      Usuń
    2. Już jest: http://oazarozalii.blogspot.com/2013/09/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawa zabawa...Dzięki za zaproszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! Koniecznie podziel się, kiedy dodasz post :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Kiedy tylko skończysz napisz :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł :) Ja bym się na to raczej nie skusiła, w nazwie mojego bloga są cztery literki "I".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu większe wyzwanie! Mi przychodzą na myśl książki: Intruz, Igrzyska Śmierci, Ida Sierpniowa (ogólnie Jeżycjada), Idealna Chemia, I nie było już nikogo, Indie Blue. Mam jeszcze kilka innych, ale wybrałam najciekawsze. Jeśli poszukasz na pewno coś znajdziesz! Zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  6. Jej. Dziękuję za nominację :) Postaram się napisać w wolnej chwili, ale nic nie obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Nie zajmuje to dużo czasu, a mnie bardzo podobało się przeglądanie lubimyczytac i szukanie odpowiednich tytułów.

      Usuń
    2. http://recenzentki-ksiazkowe.blogspot.com/2013/09/tag-zaksiazkuj-swojego-bloga-i.html

      Oto odpowiedzi :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie dziękuję za zaproszenie do zabawy. Chętnie wezmę udział. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wezmę udział tyle że mogę mieć problem z książką na Q :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im większe wyzwania tym lepiej!
      Ja znalazłam tylko Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quick'a i zapowiedź "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Ja z moim "Y" też nie miałam łatwo! :D

      Usuń
    2. Albo zamień to na dwie książki na 'K' i 'U'.

      Usuń
  9. Świetna zabawa i bardzo oryginalna. :) Oj, będzie ciężko mi zaksiążkować swoją nazwę bloga, bo "Czasu coraz mniej, a książek coraz więcej" to nie lada wyzwanie. Jednak mam nadzieję, że podołam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że wezmę się za Sylwuch - będzie łatwiej. :)

      Usuń
    2. Ha! Trochę zabawy byś miała :) Wybierz co wolisz, ja nic nie narzucam. Może pierwsza lub druga połowa. Ciężko ci będzie znaleźć tyle książek, powodzenia ;) Czekam na efekty.

      Usuń
  10. Ciekawy tag, widzę go po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polskiej blogosferze jestem pierwsza :D Na youtube widziałam go kilka razy i bardzo mi się spodobał.

      Usuń
  11. Bardzo fajna zabawa;) Z chęcią wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Nie mogę się doczekać twoich wyborów.

      Usuń
  12. Ciekawa zabawa:P może jeszcze dzisiaj wezmę w niej udział:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dziękuję za zaproszenie. Na odpowiedź pewnie będziesz musiała trochę poczekać, bo dopiero co opublikowałam post z zabawami blogowymi, ale już sobie zanotowałam tę zabawę i będę myślała nad ciekawymi tytułami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Życzę owocnego myślenia :)

      Usuń
  14. Możliwe całkiem, że wezmę udział w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za zaproszenie, choć chyba nie skorzystam. Nie znam żadnej książki na y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ja też nie, ale poradziłam sobie jak możesz zauważyć w moim poście ;)

      Usuń
    2. Zastanowię się jeszcze, bo pomysł jest fajny :)

      Usuń
  16. Bardzo dziękuję za zaproszenie, lecz na chwile obecną nie wiem jeszcze, czy wezmę udział w zabawie niemniej jednak strasznie się cieszę, że o mnie pomyślałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Z pewnością skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna zabawa :D
    Myślę, że się skuszę na to w ciągu kilki dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jaka fajna zabawa! ;)
    Polubiłaś "Romea i Julię"? Jak lubię Szekspira, tak za tym utworem nie przepadam (chociaż doceniam jego wpływ na późniejsze dzieła). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba :)
      Ta historia podbiła moje serce. Napisałam też kartkę z pamiętnika Julii, może kiedyś wrzucę... Nie poznałam całej twórczości Szekspira, ale na pewno to zrobię, w oryginale.

      Usuń
  20. Dziękuję za zaproszenie :) A lista już powstaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, wrzucaj jak skończysz.

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mnie to cieszy :D Zarzuć potem linkiem!

      Usuń
    2. http://moonatyczka.blogspot.com/2013/09/zaksiazkuj-nazwe-bloga-zabawa.html proszę bardzo ;)

      Usuń
  22. Świetny tag, dzięki za zaproszenie, postaram się odpowiedzieć. : D

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wezmę udział w tej zabawie, jeśli nie masz nic przeciwko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie! Bardzo się cieszę, podlinkuj efekty!

      Usuń
  24. Bardzo fajna zabawa, dziękuję za zaproszenie, wezmę udział w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna zabawa :D chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Im nas więcej, tym ciekawiej!

      Usuń
  26. http://okno-buntowniczki.blogspot.com/2013/09/zaksiazkuj-nazwe-swojego-bloga.html oto efekty mojego udziału w tej zabawie^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa zabawa. Musiałabym chwilę pomyśleć nad moim tytułem bloga. Jak coś wymyślę, to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę bardzo: http://sylwuch.blogspot.com/2013/09/zaksiazkuj-nazwe-bloga-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, juz linkuje do twojego posta i dzięki za odwiedziny na moim blogi :) a przy okazji, jestem chłopakiem hehe ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Przepraszam, zazwyczaj na książkosferze publikują dziewczyny :P Ale wstyd!

      Usuń
  30. Część i to ja dodam :)
    http://alezaczytana.blogspot.com/2013/12/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki za wzięcie udziału :) Post już widziałam, Ever się nam pokryło :)

      Usuń
  31. http://paskudnerecenzje.blogspot.com/2013/12/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html

    Nie znalazłam "ą" pomimo najszczerszych chęci, ale z resztą dałam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://tak-w-ogole.blogspot.com/2014/01/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html

    tylko z "ó" sobie nie poradziłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny TAG! To przeznaczenie, że na niego wpadłam, hah. Od razu zabrałam się za pisanie i coś z tego wyszło :)
    http://borenium.blogspot.com/2014/02/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html
    W ogóle podoba mi się Twój blog, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział, chyba nie udało ci się zaobserwować - możesz spróbować jeszcze raz ;)

      Usuń
  34. Teraz już na pewno się udało! haha, nie wiem co się stało. Jeśli chodzi o podlinkowanie to mam wpisać ten link co Ty? Bo niestety jak wchodzę, to jest że wideo prywatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, większość linkowała po prostu do mojego postu i o to proszę :)

      Usuń
    2. Dopisane :) Mam nadzieję, że nie jesteś zła i przepraszam za kłopot =)
      Nie pomyślałam o tym od razu hah xD

      Usuń
    3. Spoko, nie jestem zła :D
      Super, że wzięłaś udział ;)

      Usuń
    4. Nie mogłam przepuścić takiej okazji =)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...