niedziela, 29 września 2013

Stosik 10zł! #5

Stosik 10zł #5

To specjalny stosik, bo wszystkie przedstawione w nim zdobycze upolowałam za dyszkę :) Dwie pozycje zostały zakupione w warszawskim Dedalusie, dzięki mojej kochanej przyjaciółce, a reszta pochodzi z Empiku. Tak! Można tam znaleźć tanio wiele powieści. Jednego dnia po prostu wystawiono kilka regałów z książkami za 10zł, potem dostawiono również te za 20zł, ale byłam dostatecznie spłukana po pierwszej wyprzedaży! Wiem, że w Gdańsku dalej można nabyć niektóre z pozycji po okazyjnej cenie, ale większość jest już poprzebierana, bo szaleństwo trwa od wakacji, sama byłam tam minimum 10 razy :)

 

Od dołu:

Player One - Ernest Cilne

"Wejdź do OASIS – globalnego wirtualnego świata 2044, w którym każdy może być tym, kim chce." Bardzo popularna, wysoko oceniana antyutopia, którą kiedyś wypożyczyłam, ale nadszedł termin zwrotu, a ja jeszcze nie zdążyłam się za nią zabrać. Teraz jest u mnie i nie żałuję!
Dedalus

Prochy -



Erebos - U. Poznanski

Koncepcja podobna nieco do "Player One", pozostająca w tym samym gatunku, również ważną rolę odgrywa wirtualny świat. Chyba pierwsza z upolowanych książek. Myślałam, że wspieram polskiego autora, ale się przeliczyłam :)
Empik

Rekrut - Robert Muchamore

Szpiegowska książka dla młodzieży, coś innego niż normalnie bym wybrała, ale warto poszerzać horyzonty i odkrywać nowe, interesujące powieści. Pierwsza część serii.
Empik

Musimy porozmawiać o Kevinie - Lionel Shriver

Słynna powieść, na podstawie której nakręcono jeszcze bardziej popularny film. Psychologiczna opowieść o problematycznym nastolatku. Chciałam po nią sięgnąć już długo i nadarzyła się okazja!
Empik

Córka opiekuna wspomnień - Kim Edwards

Książka o odkrywaniu rodzinnych tajemnic, wyrzutach sumienia, miłości, szczęściu. Słyszałam wiele dobrego na jej temat. Zobaczymy czy temu dorówna.
Empik

Wśród Ukrytych. Wśród Oszustów - Haddix

Aż dwie książki szpiegowskie w jednym stosiku! Tę bardziej kupiłam z myślą o pożyczeniu bratu, ale mam nadzieję, że mnie spodoba się równie mocno.
Empik

Caught - Harlan Coben 

Niesamowita okazja! Dorwałam "Na gorącym uczynku" w oryginale za dyszkę ;) Format kieszonkowy nie przeszkadza mi. Intrygujący opis, ceniony autor, którego mnóstwo książek mamy w rodzinnej biblioteczce. Tej pozycji na szczęście nie, więc uzupełniłam zbiór. Co prawda tylko dla siebie, bo tylko ja czytam po angielsku, ale co tam :)
Empik


Czy coś wpadło Wam w oko? Jaka książka, z wyżej pokazanych, jest waszym faworytem? Co powinnam zrecenzować? Koniecznie podzielcie się swoimi nowymi nabytkami.

22 komentarze:

  1. Stosik ciekawy, podkradłabym dwie pozycje :P Dzisiaj u mnie zobaczysz efekty zabawy, do której mnie zaprosiłaś. Wypatruj posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę tutaj nic dla siebie, jednak widząc wyprzedaż książek za 10 zł to nie przeszłabym obojętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, jutro wybieram się do empiku, ale nie robię sobie nadziei na fajne książki za 10 zł. W Warszawie to ja rozumiem takie akcje, ale nie u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mieszkam w Warszawie, tylko w Gdańsku :) Szukaj, może u ciebie też będzie!

      Usuń
  4. Cobena bym Ci z chęcią podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dla siebie nie znalazłam, ale gratuluję zdobyczy! Sama kilka dni temu się obłowiłam na wyprzedażach za 1zł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie widzę nic dla siebie, ale cena naprawdę zachęca do zakupów. Życzę udanej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W Empiku można było wybierać głównie w kryminałach, ale w Dedalusie była też "Córka dymu i Kości" za 7,50zł i "Dotyk Julii" za 9zł, więc było w czym wybierać!

      Usuń
  7. Jestem w empiku średnio dwa razy w tygodniu i umknęła mi jakoś ta promocja :D Ale Tobie życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie we wszystkich jest :( W Gdańsku widziałam ją tylko w 1 z 3 księgarni, w której byłam! Barbarzyństwo :P
      Dziękuję!

      Usuń
  8. "Musimy porozmawiać o Kevinie" jest świetną książką, "Erebos" już od jakiegoś czasu mam zamiar przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zabrać się za obie :) Wiele słyszałam o "Musimy porozmawiać o Kevinie".

      Usuń
  9. tez chciałabym czytać już po ang., ale zajęłoby mi to zapewne wieki jak wgl bym dotrwała do końca, bo chyba nie jestem jeszcze na wystarczającym poziomie :D ale jeśli Harlena Cobena zobaczyłabym za 10 zł to postarałabym się i przeczytała nawet po ang. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze go nie przeczytałam, czeka na swoją kolej :D Najpierw chciałabym jednak przeczytać "Nie mów nikomu".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...