poniedziałek, 9 września 2013

Podsumowanie sierpnia

Podsumowanie sierpnia

Przeczytałam 13 książek co daje 89% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 3659 stron (118 stron dziennie). 

Zaskoczenie miesiąca:



Rozczarowanie miesiąca:

Film podobał mi się dużo bardziej. 

 Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych: 

Z biblioteki - 67%

Zakup własny - 33%

Alfabetyczny spis tytułów:
"7 nawyków skutecznego nastolatka"-
"Biały oleander"
"Fonsito i księżyc" -
*"Invisible" - 7/10
"Jutro" -
"Kraina prozaca" -
"Łóżko" -
"Pretty Little Liars. Zepsute" -
"Serce w chmurach" -
"Tak blisko..." -
"W szponach mrozu" -

  Jak przedstawia się ostatni wakacyjny miesiąc u Was? Nadrobiliście zaległości?

5 komentarzy:

  1. super podsumowanie!:) w sierpniu w sumie udało mi się przeczytać całkiem sporo książek, ale we wrześniu będzie chyba gorzej, bo mam mniej czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kraina Prozaca" tak nisko? Dziwię się... Oczywiście wiem, że wszystko zależy od gustu :) Ja osobiście uwielbiam i film i książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie rozczarowalam bo film nalezy do moich ulubiencow. Ogladalam tez "Z ulicy na harvard" - bardzo polecam, ktory jest ekranizacja ksiazki "przelamac noc". Za to w tym miesiacu przeczytalam "Szklany klosz" i mam pozytywne wrazenia.

      Usuń
  3. Również uwielbiam film "Pokolenie P". Oglądałam go chyba z milion razy! <3. Książkę skończyłam czytać całkiem niedawno, ale wcale nie jestem nią rozczarowana :). Moim zdaniem film bardzo dużo różni się od książki, gdyż dużo ważnych szczegółów w filmie nie zostało zawartych, powiedziałabym że mimo iż kocham ten film to troszkę jestem nim rozczarowana... Ale i tak kocham i film i książkę :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...