piątek, 23 sierpnia 2013

Zwiastun "Akademii Wampirów"

Zwiastun "Akademii Wampirów"

Co o nim sądzicie? Czytaliście książki i chcecie wybrać się do kina?

Premiera: 12.02.2014 (świat)



 



Mnie kojarzy się trochę z amerykańskimi filmami o szkole średniej. Może dlatego, że reżyseruje go ta sama osoba, która stoi za bardzo popularnymi "Wrednymi Dziewczynami" :)
Ogólnie, zapowiada się całkiem fajnie, a ja właśnie skończyłam drugą część i choć pierwsza mnie nie przekonała to kolejna była świetna!
 

2 komentarze:

  1. Ja już mam dosyć tych wampirów. Są wszędzie. Przydał by się szał na coś nowego. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez jest ;p Mamy boom na erotyki. Mamy ich na rynku jak grzybow po deszczu. I pomyslec ze to wszysyko przez "Zmierzch" i jego fan-fiction.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...