piątek, 9 sierpnia 2013

Podsumowanie czerwca i lipca

  Podsumowanie czerwca i lipca

Wstyd się przyznać, ale nie mam pojęcia ile książek przeczytałam w czerwcu. Zapominałam ustawiać odpowiednich dat i wszystko mi się pomieszało. Prawdopodobnie ta liczba nie była zbyt duża, nie przekroczyłam chyba pięciu książek. Pomijam więc tamten miesiąc i podsumuję dwa.

 

Przeczytałam 20 książek co daje 76% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 6095 stron (98.3 stron dziennie).  


Zaskoczenie miesiąca: 

Non-fiction                                   

"Beautiful disaster"  "Przerwana lekcja muzyki"



Rozczarowanie miesiąca:

Non-fiction                           Fiction

"O krok za daleko"         "Patrol"

 Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

 

Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki - 72%

Zakup własny - 28% 

 

Alfabetyczny spis tytułów:

"Akademia Wampirów" -
Doskonałe" -
"Dotyk Crossa"-
Edukacja Kopciuszka" -
"Jak ona mogła?" -
"Jesienna miłość" - Nicholas Sparks 6/10
"Lektor" -
*"Losing It" - Cora Carmack 4/10
*"Motylki" -
"O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu" -
*"O krok za daleko" -
"Patrol" -
"Płomień Crossa"-
"Przerwana lekcja muzyki" -
"Wielki Gatsby" -
"Wyzwanie Crossa"-
"Zapytaj Alice" -



  Jak u Was? Nadrabiacie zaległości czy raczej robicie sobie wakacje od książek?

 

6 komentarzy:

  1. Jak na dwa miesiące to ładny wynik. Ja w czerwcu też przeczytałam strasznie mało książek, dlatego teraz nadrabiam w wakacje i jestem już w połowie drogi do sukcesu :)
    Chciałabym przeczytać "Beautiful disaster", gdyż opis brzmi bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje :)
      Możesz przeczytać moją recenzję i dowiedzieć się czy to książka dla ciebie.

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku. :)
    Cieszę się, że "Beautiful disaster" to książka godna uwagi, zastanawiałam się nad jej zakupem, ale nie byłam do końca przekonana. Przeczytałam Twoją recenzję i chyba muszę nabyć tę powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą widzę, że masz "The unbecoming of Mara Dyer" - czekam na recenzję, bo książka właśnie do mnie wędruje. :) (Przepraszam, że tak komentarz pod komentarzem ;))

      Usuń
    2. Tak, pojawiła się w stosiku :) Spodziewam się dobrej książki.

      Usuń
    3. Podejrzewam, że BD jest jeszcze w promocji na Amazonie za 3.85F.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...