poniedziałek, 1 lipca 2013

Versatile Blogger Award - 7 faktów o mnie

Versatile Blogger Award

 


Do Versatile Blogger Award zostałam nominowana przez Te Amo . Dziękuję bardzo :)



Regulamin



1. Podziękować nominującego blogowi u niego na blogu.



2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.



3. Ujawnić 7 faktów o sobie.



4. Nominować co najmniej 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.



5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.







Tak wygląda nagroda:






Fakty o sobie: 

  1.  Coś, co zaskoczeniem nie będzie - kocham czytać książki. 
  2.  Tak samo mocno - no może trochę mniej :) - uwielbiam język angielski.
  3. Najwięcej mojego wolnego czasu pochłania komputer.
  4. Oglądam mnóstwo seriali. Moje ulubione to: Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Glee, Gossip Girl, The Carrie Diaries, Misfits, Supernatural, Skins, American Horror Story, True Blood.
  5. Mam tak wiele kont na różnych portalach, że sama nie pamiętam wszystkich.
  6. Umiem zrobić szpagat i wiele innych figur gimnastyki artystycznej.
  7. Moją ulubioną słodkością jest karmelowo-orzechowa czekolada Milki.  

Co was najbardziej zaskoczyło?

Nominuję wszystkich, którzy mają ochotę się pobawić. Jeśli weźmiecie udział, koniecznie zostawcie komentarz.

1 komentarz:

  1. Umiesz zrobić szpagat! Fajnie ;)
    Gratuluję nominacji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...