sobota, 20 lipca 2013

Stosik Amazon #4

Stosik Amazon #4





Od dołu:
The 5th Wave - Rick Yancey - Niedługo (14 sierpień 2013) polska premiera książki pod tytułem "Piąta fala", wydania podjęło się wydawnictwo Otwarte. Postaram się przeczytać i zrecenzować przed końcem wakacji, aby moi czytelnicy mogli jako jedni z pierwszych dowiedzieć się czegoś więcej o powieści. Słyszałam, że jest niesamowita.

The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin -Spodziewam się bardzo dobrej historii. Z pewnością zrecenzuję po przeczytaniu. Nie mam informacji o planach polskich wydawnictw dotyczących tej książki.

Beautiful Disaster - Jamie McGuire - recenzja tu. Bardzo cieszę się, że w ostatniej chwili dodałam tę pozycję do koszyka. 8/10! Polecam wszystkim. Wydawnictwo Albatros ma w planach polską edycję, z czego niezmiernie się cieszę, gdyż polscy czytelnicy zasługują na poznanie jej. Ląduje na liście najlepszych książek tego roku!

Pushing the Limits - Katie McGarry - Klimatem podobna do "Beautiful Disaster". Słyszałam jednak jeszcze więcej pozytywnych opinii i bardzo zaciekawił mnie ten tytuł. Sytuacja jest podobna do "The unbecoming of Mara Dyer". Pomimo pozytywnego odbioru za granicą, polskie wydawnictwa milczą.

To Kill a Mockingbird - Harper Lee czyli "Zabić drozda". Nie trzeba nikomu przedstawiać. Klasyk, którego jeszcze nie czytałam i nie posiadałam, aż do tej pory. Edycja z okazji pięćdziesiątej rocznicy książki :) 


Czy coś wpadło Wam w oko? Jaka książka, z wyżej pokazanych, jest waszym faworytem? Koniecznie podzielcie się swoimi nowymi nabytkami.


6 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie poznałam "Beautiful Disaster" i już nie mogę się doczekać polskiej premiery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Albatros urzeczywistni swoje plany i będziesz miała okazję poznać książkę - moim zdaniem warto. Już dawno żaden romans tak mnie nie wciągnął.

      Usuń
  2. Cudowności. Bardzo cieszą oko. Ja mam ochotę na "Piątą falę" aczkolwiek przeczytam ją po Polsku. Musiałabym wreszcie się zmotywować i czytać książki w oryginale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywuj się, bo naprawdę warto! :) Nie jest się uzależnionym od polskich wydawnictw. Czytamy również oryginał, a nie interpretację tłumacza.

      Usuń
  3. Podziwiam, że czytasz książki po angielsku :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham czytać i kocham angielski :) To nie jest duże poświęcenie, po prostu wymaga ciut więcej czasu i skupienia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...