sobota, 1 czerwca 2013

Podsumowanie maja

Podsumowanie maja

 Przeczytałam 7 książek co daje 56% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 2612 stron (85 stron dziennie). 


Zaskoczenie miesiąca:

Non-fiction - Zanim zasnę

Fiction - Więzień labiryntu

 

 Rozczarowanie miesiąca:

Brak :)
Choć spodziewałam się czegoś więcej po "Annie i pocałunku w Paryżu".

 Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.


Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki - 43%
Zakup własny - 57%


Alfabetyczny spis tytułów: 
Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins 8/10

Dziewczyna, która chciała zbyt wiele - Jennifer Echols 7/10
 
Planeta dobrych myśli - Beata Pawlikowska 6/10
 
Próby Ognia - James Dashner  9/10
Więzień labiryntu - James Dashner 9/10

Wróżbiarze - Libba Bray 7/10
Zanim zasnę - S. J. Watson 9/10
U mnie słabiutko przez brak czasu i poprawianie ocen. A jak Wasz maj? :)

 

 

 

8 komentarzy:

  1. 7 książek to jeszcze nie jest tak słabo. U mnie jest o wiele gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, wcale nie słabo. :)
    Gratuluję wyniku. Ja chętnie przeczytałabym chyba Pawlikowską z tej listy, chociaż ocenka taka sobie.
    Pozdrawiam i życzę lepszych wyników w następnym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo do czytania nie było, ale polecam :) Lubię Pawlikowską, a ta książeczka jest ładnie wydana i pozytywnie nastraja.

      Usuń
  3. 7 książek to nie jest słaby wynik! A w czerwcu będzie i tak lepiej (ile razy już tak mówiłam?). U mnie tylko 5 i nie narzekam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej załamuje mnie ta ilość stron, ale pocieszam się, że jestem już w połowie Mechanicznej Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam przerwe w czytaniu,zwyczajnie nie miałam czasu ! Ale za to wczoraj przeczytałam "Szukając Noel" i widze ile straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero zaczęłam, więc nie liczyłam, ile książek przeczytałam :) ale zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Więzień Labiryntu i Próby Ognia bardzo mi się podobały - teraz wyczekuję finału. Za to lekturę "Zanim zasnę" mam jeszcze przed sobą ;) Cieszę się, że już mam swój egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...