środa, 29 maja 2013

Stosik konkursowo-wymiankowy#3

Stosik konkursowo-wymiankowy

(Obrazek można powiększyć klikając na niego)


Od dołu:

"Piękne istoty" Gracia Stohl - wymiana na lc

"Królestwo łabędzi" Zoe Marriot - jw. Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z autorką, która zachwyciła mnie książką "Cienie na Księżycu"

"Kroniki Klary Schulz. Sprawa Pechowca" Nadia Szgdaj - wygrana w konkursie na recenzję "Gwiazd naszych wina"

"Serce w chmurach" - jw.

"Zazdrość" - jw. Tę pozycję sobie wybrałam, dwie pozostałe to miłe niespodzianki :)

"Geneza" Jessica Khoury - wygrana w konkursie u Shadow Hunter


Jak wam się podoba? :)

6 komentarzy:

  1. Jeju... Jestem zachwycona. "Serce w chmurach" już mam i nie mogę się doczekać, żeby zacząć ją czytać, ale muszę jeszcze jakieś 2 tygodnie wytrzymać, bo mam zamiar ją przeczytać, gdy pojadę na wycieczkę do Wiednia, została kupiona akurat na tę okazję. :)
    "Zazdrość" też chciałam kupić, ale koleżanka właśnie zakupiła i obiecała, że jak przeczyta to się wymienimy :)
    Ah... Przepraszam, że tak długo nie pisałam na GG, ale nie mogłam. :(
    PS. Znalazłam te książki Johna Greena w wersji angielskiej w Polsce. :)
    Pozdrawiam,
    Agata (mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ;)
      Gdzie kupiłaś Greena? W Empiku czy gdzieś indziej?

      Usuń
    2. Kiedyś szukałam "serce w chmurach" na fabryka.pl i tam je znalazłam, ale jeszcze nie zakupiłam, myślę, że skorzystam z oferty Empika tam są tańsze i wgl. blisko domu. Czekam, aż ukarze się nowy bestseller Katarzyny Michalak "Bezdomna". Wtedy myślę, że kupię. :)

      Usuń
  2. Jedyne co kojarzę, to "Piękne istoty", o których głośno było za sprawą filmu. Reszta brzmi obco, ale chętnie zapoznam się z Twoimi opiniami. :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz "Genezy" podebrałabym Ci wszystkie pozycje:)
    Miłej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie ukradłabym ci "Genezę". "Piękne Istoty" już czytałam (bardzo mi się podobała ta książka), "Zazdrość" chciałam przeczytać, ale zajrzałam do środka i język mi się nie spodobał. Życzę miłego czytania ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...