środa, 17 kwietnia 2013

Teaser Trailer "W pierścieniu ognia"!

Teaser Trailer "W pierścieniu ognia"!

Wielkimi krokami zbliża się premiera "W pierścieniu ognia". Po "Igrzyskach Śmierci" mam wysokie oczekiwania, jeśli chodzi o film, bo książki oczywiście czytałam.

Chociaż to dopiero część zwiastunu... Nieziemski! Brak mi słów! Zobaczcie sami!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!




Zwiastun dość długi, oby nie zdradzili dużo więcej, bo wolę element zaskoczenia na dużym ekranie :)

Szkoda, że nie zobaczyliśmy tu Finnika. Cieszę się natomiast, że nie widzimy areny i samych Igrzysk. Mam nadzieję, że zostanie tak, aż do premiery! Chcę trochę niespodzianki! 

 Dużo się dzieje, a bohaterowie wyglądają bosko. Effie jak zawsze pozytywna i zachwycająca. Mało Peety, dość dużo Gale'a.

 Dobrze, że w filmie poznamy wszystko również z perspektywy Snowa, a nie tylko Katniss. 

Spodziewam się dobrze wykonanej roboty, jeśli chodzi o tę ekranizację.

Nie mogę się doczekać filmu! Teraz usiądę i będę czekać, do listopada... Co ja ze sobą zrobię? Jakie są wasze wrażenia?

5 komentarzy:

  1. Też nie mogę się doczekać. Zwiastun rzeczywiście niewiele mówi. Mam nadzieję, że nie zepsują tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała trylogia za mną, film też. Mam nadzieję, że ekranizacja "W pierścieniu ognia" będzie tak samo dobra jak część pierwsza. Nie mogę się doczekać premiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze zaskoczyło mnie to że nie pokazali areny w tym zwiastunie. W sumie może to dobrze, nam (czytającym) narobią niespodzianek, jeżeli chodzi o przedstawienie tego ich oczyma... a innym (tylko filmowcom) nie zdradzą od razu wszystkiego i przebiegu całej akcji.
    Pozdrawiam ! /Anne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część można zobaczyć na zdjęciach z planu ;)

      Usuń
  4. I dodać muszę, że mnie szczególnie film "Igrzyska Śmierci nie zadowolił, był dla mnie niesamowicie monotonny i brakowało w nim tego czegoś, czego nie umiem opisać... Mam nadzieję, że ten drugi film sprosta chociaż w połowie moim oczekiwaniom. /Anne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...