poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Stosik Amazon #2 + Jak zamawiać na Amazonie?

 Stosik Amazon + Jak zamawiać na Amazonie?

Kilka dni temu pochwaliłam się paczką z Amazonu, to jest jej zawartość :)





Od dołu:
Mechaniczna Księżniczka edycja kolekcjonerska - Cassandra Clare (Piekielne Maszyny#3)
The Selection - Kiera Cass
The Fault in Our Stars - John Green (W poperzednim stosiku było polskie wydanie, ale to podoba mi się bardziej)
Paper Towns - John Green
Q&A a day - 5 year journal (pojawi się osobny post)

Co Was najbardziej zaciekawiło? Ja nie mogę się doczekać lektury Mechaniczniej Księżniczki, która jest podobno bardzo smutna.

Pytania odnośnie zamawiania zostawcie w komentarzach.

14 komentarzy:

  1. Naprawdę piękny stosik. Trylogię Cassandry Clarke mam już w planach zakupić po angielsku „The Fault in Our Star” mam także w planach zakupić, ale w polskiej wersji. :)
    Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ASDFGHJKL CUDNY STOS *______*
    Jeśli możesz, odpisz mi na blogu, ile za takie cudeńka zapłaciłaś. Marzę o "The Selection" i ciekawi mnie Q&A a Day.
    "The Fault in Our Stars" posiadam w polskiej wersji i mimo, iż o wiele bardziej podoba mi się oryginał, powstrzymam się od zakupu. A na "Paper Towns" czekam u nas :)
    Wyczekuję Twych recenzji i postu o tym opasłym tomisku :3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wszystko zapłaciłam 31.20 Funta. Do tego doszło mniej niż 10 zł na przewalutowanie. Przesyłka przy zamówieniu powyżej 25 funtów jest darmowa :)

      Usuń
  3. A ja zazdroszczę The Selection :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka przyciągnęła mnie do zakupu, a poza tym słyszałam wiele dobrych opinii i przeczytałam pierwszy rozdział na Kundelku :)

      Usuń
  4. możesz napisać adres internetowy tej strony?? będę wdzięczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      A którą byś najbardziej polecała??
      Przeczytałaś już może którąś??

      Usuń
    2. Czytałam TFIOS, ale najbardziej cieszę się z Mechanicznej Księżniczki, bo uwielbiam Cassandrę Clare i muszę wiedzieć jak skończy sie ta seria. Wszystko zależy od tego co lubisz. Fantasy czy realistyczne?

      Usuń
  6. Ja mam pytanko... ty te wszystkie książki czytasz w języku angielskim ?

    Mnie najbardziej interesują te dwie książki John'a Green'a... Jestem ich bardzo ciekawa, a sama nie zebrałam się chwilowo do nich (jestem po przeczytaniu "Gwiazd naszych wina"), ponieważ mam swój własny duuży stosik do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te które zamówiłam czytam po angielsku :)

      John Green chyba dołączy do moich ulubionych autorów, ale żeby powiedzieć tak z czystym sumieniem muszę przeczytać kilka jego książek ;)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie The Selection, ale poczekam na polskie wydanie :) A Gwiazd naszych wina podoba mi się w obu okładkach ;)

    A mam takie małe pytanko: Na Amazon płaci się w jakiej walucie? W sensie przyjmują tylko funty czy można sobie przeliczyć na złotówki? :) Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro przeczytać, bo jest króciutka, więc recenzja może pojawić się w przyszłym tygodniu.

      Mam w planach post o zamówieniach na Amazonie, odpiszę ci na priv :) Wysłałabyś mi tę wiadomość na fb lub maila?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...